0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tänään tulossa Jonnin ja Tumpin voimalla nyt ainakin.Hesalaisia :lol: ollan.Jerzi
Tänään pistetään paikkoja kuntoon huomista kisaa varten sekä varikolla että radan puolella.Ajamiseen tulee ajoittain pientä häiriötä.Kaikki Torpan käyttäjät saavat osallistua hommiin. Ohjelmassa mm.> imurointia varikolla ja radalla> mollien ja muiden ratateippausten korjausta> ajanotto, katsastus, puffetti jne laitetaan valmiiksit. jarkko
On Koria vaan niin pitkällä ettei viitis täältä pk seudulta sinne asti lähteä.
Huomenna ajamaan gallerian katolle n. klo 17 tai viimeistään klo 17.30 aikaan. Paikalla ainakin minä, Olli ja uusi VTR kuski Riku.Jerzi
Ei nyt ihan otsikon aihe, mites jos 29.6. ajamaan Tattikselle?? Täytyy kysellä vielä tuolta Tattiksen topikissa milloin sinne pääsee. Oma aikataulu sallisi noin 9-15 ajelut. Mukaan oli tarkoitus ottaa myös WGT, niin pääsee koittamaan vihdoin sitäkin!
Tomi, tule meidän kanssa tuonne Galleriaan ajamaan.
Sitähän minä en tiedä onko ketään huomenna ajamassa mutta keskiviikkona olis tarkoitus ajaa
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 29.06.10 - klo: 01.36Sitähän minä en tiedä onko ketään huomenna ajamassa mutta keskiviikkona olis tarkoitus ajaa LOLHuominen = keskiviikko...