kaveril on ollu toi xl-5 rusty nu vuoden ja se on sen mielest nii täyttä p'skaa et sen tekis mieli heittää se menee... mul itel taas on stampde vxl ja en voi muuta sanoo ku et ihan sairaan hyvä auto!! ja älä missään nimes osta mitää harjallist ku niis taitaa olla muoviset rataat voimansiirrossaki toisin ku vxl malleis... ja harjaton on paljon parampi ja mukavampi käyttää muutenkin, eli kannattaa panostaa sen ver5ran että saa sen harjattoman
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, miksi rusty on mukamas täyttä p**kaa. Itsellä on tarvittaessa molemmat (osat auton mallin vaihtamiseen stampede <-> rustler) ja kun vuoden verran on "ajellut jatkuvasti" katollaan keulimisen ja "traction roll:in" takia niin en vaihda kyllä pedeen takaisin, kuin talveksi ja kesällä äärimmäisestä pakosta. Rustyyn kun lyö vaikka masherit alle, niin sillä pääsee maastossa samoin kuin pedellä, mutta tasaisella pysyy jopa pystyssä. Asvaltilla voi lähes täydestä vauhdista pyöräyttää 180 astetta, eikä mene ympäri (siis katon kautta).
Oma valinta näistä olisi rusty, joko VXL tai XL-5. Pede muuten, mutta on vaan turhan kaatumisherkkä.