Kirjoittaja Aihe: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO  (Luettu 70985 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« : 06.11.09 - klo: 00.57 »
Tässä viimeksi kuin olin kerholla ajamassa niin kaveri puhui ekasta rc-autosta ja siinä ei ollut kuulema mitään hyvää joten siitä tämä lähti liikenteeseen että mikäköhän on ollut minun/sinun huonoin valinta tässä.
Nyt en kysy että mikä on ollut huonoin ajoominaisuuksiltaan vaan mikä on ollut mielestäsi täysi romu rc-auto.
Minä vastaan tähän että KYOSHO PROGRESS 4wds, vaikka on hieno peli niin metalli osat olivat niin surkeat, rattaat täysi nolla ja vaikea auto konstrukteltaan että sitä ei voita kyllä mikään minun huonompana valintana.
Voi olla että tulee jotain muistikuvia että tuo olikin se huonoin, mutta nyt tuntuu että progress oli se huonoin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #1 : 06.11.09 - klo: 01.03 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

KYOSHO mp-6
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #2 : 06.11.09 - klo: 01.27 »
Kyosho Panda joka oli huonompi kopio huonosta Tamyan Hornetista. Autossa ei ollut yksinkertaisesti mitään hyvää. Hirvein laite ikinä, taattua kyosho rtr laatua meinas, harrastus jäädä ekaan ajokertaan kun sillä pääsi ajelemaan. Autossa ei ollut yhtään osaa joka ei olisi hajonnut jos eteen osui yli 3cm korkea töyssy.
Panda oli aika lähelle tämän auton näköinen.
http://images.marketplaceadvisor.channeladvisor.com/hi/55/54598/hornetgallery.jpg
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #3 : 06.11.09 - klo: 02.27 »
Kyosho Ultima st gp, hyppäsin autolla ilmaan , auto tulikatolleen alas ja voimansiirto rikki   :( olin surullinen :mrgreen:. Auto oli yllättävän heikko  ja kalliit varaosat, huono ajettava jne perus KÖSSÖ
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #4 : 06.11.09 - klo: 04.04 »
Thaimaasta 4 pyöräinen vilkkuvaloauto :roll:.

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #5 : 06.11.09 - klo: 07.14 »
Cen Genesis. Ei ollut semmoista ajokertaa ettei joku laakeri/hammasratas/kardaani tms menny rikki. Sormet verillä sai repiä käyntiin. Varaosatoimituskin oli heikkoa ennen kuin löytyi netistä englantilainen firma, joka toimitti viikossa osat kotiovelle.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #6 : 06.11.09 - klo: 08.17 »
Jaettu sija Kyoshon PTA.lle ja Kyosho Tracker 2.lle.
Trackerhan on Stampede mallinen, mutta laaduttomilla osilla. Mm. iskari torni oli niin ohutta ja pehmeää tavaraa, että taipui sentin jokasuuntaan.

PTA myös pilipali osaa ja nekin varaosat mitä siihen ostin maksoi maltaita. Puressa oli vähän aikaa vielä orkkis Perfex sähköt käytössä niin voi jessus mitä pilipali kamaa. Ohjain ihan rimpula, servossa ei voimaa nimeksikään ja ennenkaikkea niin epätarkka ettei voinut edes uskoa.


Axial SCX 10 TR

Poissa bazz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #7 : 06.11.09 - klo: 08.29 »
Traxxas Stampede. Sillä ei akullista ajanut, ettei joku paikka mennyt rikki.

Joku voi olla tuosta autosta eri mieltä, mutta tää onkin vain mun mielipide.

Traxxas = RiksRaks  :p

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #8 : 06.11.09 - klo: 08.30 »
tässä sen näkee suutimman osan huonoin auto on joku KYOSHO  :grin:

oma huonoin auto on ne vanhat kyoshot jotka olen saanut jostain

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #9 : 06.11.09 - klo: 08.41 »
FG offroad Beetle, maksaa tonnin ja täysi susi.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #10 : 06.11.09 - klo: 08.59 »
kyoshon ultima st, kauheeta rykimistä että sai edes käyntiin ja konetta ei millään tahtonut saada kunnon säätöihin. Ajattelin ensin että mulla on vaan joku maanantai malli, mutta kun tuubista kattoo noita videoita niin samanlaista rykimistä se on muillakin. Kun taas muut nitro vehkeet tuntuu käynnistyvän kerta rykäsyllä.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #11 : 06.11.09 - klo: 09.09 »
Traxxas Stampede. Sillä ei akullista ajanut, ettei joku paikka mennyt rikki.

Joku voi olla tuosta autosta eri mieltä, mutta tää onkin vain mun mielipide.

Traxxas = RiksRaks  :p

Kai edes oli VXL tai muuten vaan harjaton? Luokittelisin jonkin sortin fakiiriksi jos sitä harjallista olet rikki joka kerralla saanut.

Itelläkin on kovasti ongelmia tämän auton kanssa. Osumat oikeastaan kestää, mutta voiman siirto ei oikein tykkää siitä lusikan pohjaan painamisesta vielä. Pakko se on kyllä kestämään saada kun niin hubaa on ajella 6900kv pannulla.

Mutta joo ite en tykännyt rc18t:stä. Mun käsittelyssä aina meni jotain säri ajo/huolto tunnit oli 2/15 valehtelematta. No onneksi ei tartte sitä enää syleillä. Kai se on sitten vaan meikäläisen ajotapa mikä sitä hajotti vaikken nyt 24/7 seiniä päin ajele. Paskin kikkara oli sittarin 80e joku monsteri, mutta juu se ei ole edes kunnollinen rc-auto.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #12 : 06.11.09 - klo: 09.24 »
Kyllä se oli Mini Inferno 09 gp,suurin virhe mitä ikinä oon tehny.
Auto oli ihan kiva ja siide ajaa mut diffit ei kestäny yhtää, aina uudet sisuskalut sisää niin johan se oli seuraaval ajol oli rikki, en tiiä mistä se mahto johtuu...
Ei ne diffit tainu kestää seuraavalkaa omistajal, kun myin auton niin siinä oli taas uudet rattaat sisäs ja ostajan mukaan ne hajos taas vajaan puolen puolen gallonan jälkee..

Muihin autoihin olen ollut ihan tyytyväinen.

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #13 : 06.11.09 - klo: 09.51 »
Miksi tämä piti avata oikein ISOILLA KIRJAIMILLA

ja muutenkin väsynyt aihe. Eikö yksi Kyosho haukunta topikki olis riittänyt, se mikä avattiin aiemmin joskus keväällä.

Tässä on viime aikoina puhuttu useammassa topikista jostain lajin eteenpäin viemisestä. onko tämä nyt sitä sitten?

mielummin olisin vaikka nähnyt aiheen PARAS OMISTAMANI ARC-AUTO

Joitakin heikompia malleja olen omistanut ja kyllä GS Storm taitaa konstruktioltaan viedä pohjat. HPI Microt oli kanssa aika susia. Kyoshoista huonoin taitaa olla joku vanha hihnavetoinen Lazeri vuonna 2000 tai jotain.


Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #14 : 06.11.09 - klo: 09.57 »
YLEENSÄ JERZIN TOPIKIT ALKAA ISOILLA KIRJAIMILLA.

Ja mika ,ei topikissa lue että kyoshon haukkumistopikki vaan kysytään huonointa autoa jonka on ostanu tai omistanu.

Ei lienee jerzin vika että kyosho on suurimmalla osalla ollut se huonoin. Mutta loppukoon ot mun osalta tähän.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #15 : 06.11.09 - klo: 10.07 »
Jep, minäkin olen omistanut ainakin kymmenen Kyoshoa, mutta silti FG vei surkeudessa voiton.

Tietysti jos on oikein henkeen ja vereen kyoshomies, niin harmittaahan se nähdä näin monen huonot kokemukset yhdessä ja samassa ketjussa...

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #16 : 06.11.09 - klo: 10.08 »
CluBBBah: Joo joo. En mä ymmärrä ketä tää palvelee muuta kuin JERZIN RC AUTO KOKEMUKSET VUONNA 1955

Sinänsä sama vanha laulu, ei mitään uutta - Noobiella odotukset korkeella ja tieto-taitoa ei vielä ole, sitten ostetaan se eka rc auto joka usein on kyosho ja sitten huonot kokemukset, yllätys!

Itsellä ei ole yleensä mitään ongelmaa edes Kyoshon redisettien kanssa. Eikä nyt oikeastaan muidenkaan silloin kun niitä sattuu. Johtuukohan ihan siitä että niitä osaa käyttää?

Tamiya ei sävättänyt vaikka hankin kokeeksi.

No jatkakaa. Katsotaan mitä tulee.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #17 : 06.11.09 - klo: 10.09 »
Onhan täällä muitakin kuin kyöstejä. Yleensä se ensimmäinen huonoin on kyösti. Perusteluja siinä kun alottaa harrastuksen eikä tiedä näistä mitään muuta kuin akkarin takaa kyöstin niin ostaa sellasen. Ite sain pari työkaveri juuri ohjastettua ostamaan pojilleen rustlerit joululahjaksi. Molemmat meinasivat kyöstin ostaa. Todennäkösesti pari pettymystä vähemmän.

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #18 : 06.11.09 - klo: 10.22 »
Huonoin itsellä oli 80-luvun puolella ostettu Tamiya Monster Beetle. Vetoakselit meni rikki ehkä joka toisella akullisella. Mutta oli se silti niin hieno, että laitan ehdottomasti kuntoon kunhan löydän. Jossain vanhempien talon uumenissa se on...
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa bazz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #19 : 06.11.09 - klo: 10.24 »
Traxxas Stampede. Sillä ei akullista ajanut, ettei joku paikka mennyt rikki.

Joku voi olla tuosta autosta eri mieltä, mutta tää onkin vain mun mielipide.

Traxxas = RiksRaks  :p

Kai edes oli VXL tai muuten vaan harjaton? Luokittelisin jonkin sortin fakiiriksi jos sitä harjallista olet rikki joka kerralla saanut.

Auto oli alunperin XL-5, mutta mulla oli siinä Novakin 5000KV harjattomat. Noh, auto oli jo vanha ja ryvettynyt, joten kai siinä vain laukesi kaikki paikat sitten yhtäaikaa..  :grin:

Poissa bazz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #20 : 06.11.09 - klo: 10.26 »
Huonoin itsellä oli 80-luvun puolella ostettu Tamiya Monster Beetle. Vetoakselit meni rikki ehkä joka toisella akullisella. Mutta oli se silti niin hieno, että laitan ehdottomasti kuntoon kunhan löydän. Jossain vanhempien talon uumenissa se on...

Paras paikka Monster Beetlelle onkin koristeena hyllyssä, kuten mulla on.  :cool:

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #21 : 06.11.09 - klo: 10.27 »
Corally Assassin
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #22 : 06.11.09 - klo: 10.40 »


Tamiya ei sävättänyt vaikka hankin kokeeksi.



Puhutko TT-01D:stä kenties?

Ei ihme ettei säväyttänyt, on niin entry-level auto kuin vaan voi olla.. Tosin varmasti maailman paras auto aloittaa esimerkiksi rc-drifting maailman parhaan vara- ja viriosasaatavuuden vuoksi.

Mutjoo, ei varmasti säväytä Kyöstin pro-laitteilla kurvailevaa.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Mika R

  • Vieras
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #23 : 06.11.09 - klo: 10.58 »
Kyosho Panda joka oli huonompi kopio huonosta Tamyan Hornetista. Autossa ei ollut yksinkertaisesti mitään hyvää. Hirvein laite ikinä, taattua kyosho rtr laatua meinas, harrastus jäädä ekaan ajokertaan kun sillä pääsi ajelemaan. Autossa ei ollut yhtään osaa joka ei olisi hajonnut jos eteen osui yli 3cm korkea töyssy.
Panda oli aika lähelle tämän auton näköinen.

Miten mä en muista mitään Kyosho Pandaa eikä googlellakaan löydy. Oletko nyt ihan varma tästä?

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #24 : 06.11.09 - klo: 11.12 »
Any given Kyosho - meinas tappaa harrastuksen/mielenkiinnon ennen aktiivikisaamisen aloittamista 15v sitten.

Ennen kisaamisen aloittamista muutamia monstereita ja krossareita tuli hankittua Kyosholta, mutta onneksi tie johti kisavehkeisiin :) Peränpitäjinä mainittakoon siis vaikkapa Double Dare monsteri, vaikkei sillä kisavehkeiden kanssa mitään tekemistä olekkaan.  :afro:
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #25 : 06.11.09 - klo: 11.20 »


Tamiya ei sävättänyt vaikka hankin kokeeksi.



Puhutko TT-01D:stä kenties?

Ei ihme ettei säväyttänyt, on niin entry-level auto kuin vaan voi olla.. Tosin varmasti maailman paras auto aloittaa esimerkiksi rc-drifting maailman parhaan vara- ja viriosasaatavuuden vuoksi.

Mutjoo, ei varmasti säväytä Kyöstin pro-laitteilla kurvailevaa.

No mika tottakai puhuu koko merkistä...

Kunhan taas kiukuttelee kun hänen merkkiään taas kerran haukutaan... vaikkei edes haukuta vaan todetaan rehellisesti mitkä autot on ollu huonoimpia hankintoja.

Käsittämätöntä miten se onkin aina mika jolla on joku hernerokka kärsässä kun joku toteaa kössön halpis romun olevan huono.
No kun se on huono niin minkä sille mahtaa.... Samalla rahalla olis saanu paremmankin... tästähän se johtuu.

Ja jottei olis ihan ot niin...

Itsellä surkein rc härveli on kyosho mini z monsteri.
Lelun oikea arvo ei lähentele edes 50e, mutta tokihan tuo räpellys maksaa tuollaisena spesiaaliversiona sen parisataa.
Hyllynkoriste... eikä siinäkään tehtävässä suoriudu hyvin.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #26 : 06.11.09 - klo: 11.28 »
Ihan ehdottomasti huonoin mitä olen omistanut: Xpress MK3 pro mike swauger edition

Joutui ostamaan toisen samanlaisen varaosiksi, eikä se missään vaiheessa edes toiminut hyvin vaikka minkälaista setuppia yritti vääntää.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #27 : 06.11.09 - klo: 11.33 »
Mad Force

Poissa redman

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #28 : 06.11.09 - klo: 11.42 »
Huonoin itsellä oli 80-luvun puolella ostettu Tamiya Monster Beetle. Vetoakselit meni rikki ehkä joka toisella akullisella. Mutta oli se silti niin hieno, että laitan ehdottomasti kuntoon kunhan löydän. Jossain vanhempien talon uumenissa se on...

Suht sama tarina täällä

Eka autona monster beetle. Noihin aikoihin tosin tais olla mekkarissa/kuskissa enemmän vikaa kuin autossa. Vetarit kesti ok mut diffin rattaat korkkasi.

tuli vähän aikaa sitten hankittua tuollainen käytetty beetle nostalgia syistä  :grin:
« Viimeksi muokattu: 06.11.09 - klo: 11.51 kirjoittanut redman »
Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: HUONOIN OMISTAMASI/OSTAMASI RC-AUTO
« Vastaus #29 : 06.11.09 - klo: 11.49 »
Ihan ehdottomasti huonoin mitä olen omistanut: Xpress MK3 pro mike swauger edition

Joutui ostamaan toisen samanlaisen varaosiksi, eikä se missään vaiheessa edes toiminut hyvin vaikka minkälaista setuppia yritti vääntää.

Ajattelin, että jääköön kommentoimatta, mutta tämä osui niin kohdalleen.

Xpress mike swauger edition oli ensimmäinen ns. rata-automme joskus 6-7 v. sitten. Se ostettiin puhtaasti ulkonäön perusteella ja ennen kuin tunsimme ketään, joka olisi voinut neuvoa johonkin parempaan suuntaan.

Se laite ei kestänyt mitään tälliä, erityisesti tukivarret oli päreinä pienimmästäkin osumasta mihinkään. "Parhaaseen" ajokertaan niitä taisi mennä joka akulla ja yhteensä 3-4 kpl. Ainut hyvä puoli oli varaosien helppo saanti Helsingissä Kolmannella linjalla sijaitsevasta liikkeestä. Sitten meni liike nurin, no wonder!

Onneksi ei masennuttu, vaan kirjattiin se romu oppirahoihin ja siirryttiin oikeaan kisakalustoon. Homma muuttui kertaheitolla ihan eri tason hauskutteluksi.

>>>> ISO KYSYMYS on se, miten lajin sisältö voisimme auttaa lajiin vasta ensimmäisiä askeliaan ottavia välttämään ensimmäiset ja usein kalliit turhauttavat kokeilut.

>>>> Vastaukseksi ei riitä, että foorumilla on tietoa ja neuvoja
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi