Kirjoittaja Aihe: menee hermot kärkkäisen kanssa  (Luettu 7047 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa joo-ananas

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: menee hermot kärkkäisen kanssa
« Vastaus #30 : 16.11.09 - klo: 14.16 »
Mää vaan en saa niit kärkkäisen kautta menny 5viikkoo tilauksest ja sanovat ettei kyoshollakaan niit oo täl hetkel. Kysyttiin sitten perjantaina kyosho foorum jyväskylästä ja tilattiin siel perjantaiiltana ja nyt on jo postis oottamas:D
Kyosho mad-force

Poissa niemma-2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: menee hermot kärkkäisen kanssa
« Vastaus #31 : 16.11.09 - klo: 19.42 »
Hyvä näin että sait osasi.

Itse en tosiaan turvaudu yhteen firmaan jos osaa ei löydy hyllystä tai ei ole saatavilla. Muilla myyjillä voi aina olla omassa varastossa, tää harrastus on semmoista et välillä joskus pitää vaan hakee hakemalla.

Ihan omalla kokemuksella veneistä taivalle asti 14 vuotta.

Edit:
Itselläni on kärkkäisen kanssa hyvät välit ja jos jotakin on tullut niin aina on saatu asiat sovittua niin että ei jää paha maku suuhun.
Teippien leikkausta, usean vuoden kokemuksella.
Scale offroad hilux, HPI Sprint2.

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: menee hermot kärkkäisen kanssa
« Vastaus #32 : 16.11.09 - klo: 21.29 »
Mitä olen kärkkäiseltä tilannut osia omiin autoihin on menyt se viikko kun ne tulee ja jos toimitus venyy ne ovat ilmoittaneet ja/tai jos osaa ei saa enään niin ne kysyvät yritetäänkö tilata tukusta "väkisten" (toimitus aika 2->)
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: menee hermot kärkkäisen kanssa
« Vastaus #33 : 16.11.09 - klo: 21.30 »
Mää vaan en saa niit kärkkäisen kautta menny 5viikkoo tilauksest ja sanovat ettei kyoshollakaan niit oo täl hetkel. Kysyttiin sitten perjantaina kyosho foorum jyväskylästä ja tilattiin siel perjantaiiltana ja nyt on jo postis oottamas:D

Ihan vaan tiedoksi, että Kärkkäiselle tilataan Kyosho autojen osat Ruotsista jossa osaa ei ole tällä hetkellä saatavilla.  Eli täällä on ihan turha itkeä, että Kärkkäisellä kestää ja muualta saa osan heti...
« Viimeksi muokattu: 16.11.09 - klo: 21.37 kirjoittanut drive100 »
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: menee hermot kärkkäisen kanssa
« Vastaus #34 : 16.11.09 - klo: 23.25 »
Eipä sitä kannata menettää hermoja yhden liikkeen takia.
Jos joskus käyn kärkkäisellä niin palvelua olen aina saanut,jos jotakin osaa vailla olen ollut niin tilaan ja kysyn  samointein minkälainen tilanne ruotsin päässä on.

Aika paljon tulee eioota,koska esim.Minicars ei kuulemma pidä mitään isoa varastoa osille,joten siitä johtuen.

Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.