Kirjoittaja Aihe: Valkeakoskelaisia innokkaita crossi harrastajia!?  (Luettu 841 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa suonke-1

  • Jäsen
    • Profiili
Olen kuullut, että täällä olis  enemmänkin Rc polttis/sähkö harrastajia. Missä sitten mahtanette ajellakkaan, niin olis kiva saada kaupungilta virallinen paikka tälle harrastus toiminnalle. Yksin varteen otettava alue olisi minusta korkeakankaan maasto. Kaupungilla kun tuntuu olevan kyllä vara pistää kaiken mailman jalkapallo kenttiin kyllä rahaa, mutta yhtä pientä crossi länttiä tänne ei tunnu saavan.

Itse olen ollut lennokkien kanssa pää asiassa jo yli 10-vuotta tekemisissä ja oli sääli menettää Vanhankylän lennätys paikka. Sekin menetettiin vain metelistä valittavien ihmisten ansiosta, joista suurin osa oli muuttanut lennokkikentän läheisyyteen jälkeen päin ja olivat jo muuttaessaan tietoisia lennokkikentästä. Itse en tämmöistä nipotusta voi ymmärtää, luulisivat olevan tyyväisiä kun nuorilla ja vähän vanhemmillakin ihmisillä on jotain harrastus toimintaa.

Kaupunki lupaili kentän sulkemisen jälkeen meille uutta lennäys aluetta korkeakankaan maastosta, mutta en tie mihin se asia jäi lopun viimein hautumaan.

Nyt kun tuli itse innostuttua tuosta polttis autoilusta, niin kannattaisi asia nostaa uudelleen pöydälle, jos saman henkistä porukkaa olisi lähtemässä mukaan vetämään tätä asiaa eteenpäin.

Ottakaa vaikka yhteyttä sähköpostiin kalle.suontausta@pp.inet.fi
Vauhti ei tapa, mutta se nopea pysähdys...

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakoskelaisia innokkaita crossi harrastajia!?
« Vastaus #1 : 01.10.03 - klo: 16.54 »
ei kait ne lenskarit paljon kummempaa kenttää tarvikkaan.

Poissa suonke-1

  • Jäsen
    • Profiili
No sehän riippuu...
« Vastaus #2 : 02.10.03 - klo: 14.51 »
Ei ne niin sanotut "räppäys" koneet kummosta kenttää tarvitsekkaan, jos ei lentonopeudet nouse hirveästi yli 100km/h. Kummasti sitä tilaa ruvetaan tarvitsemaan kun mennään koneisiin joiden huippunopeudet ovat yli 200km/h.  Yleensä lennokki koostaan hiukan riippuen vaatii laskeutumis matkakseen n. neljä kertaa pidemmän kiitotien kuin noustessaan.

Olin aikoinani Helsingin ilmatorjuntarykmentissä maalikoneen lennättäjä. Ne koneet oli mahdollista tuoda alas laukaisemalla ohjauslaitteesta laskuvarjo...siinähän tietenkin olisi ratkaisu ahtaille lennätys maastoille!   :wink:
Vauhti ei tapa, mutta se nopea pysähdys...