Kirjoittaja Aihe: Ilmoitusten uusiminen  (Luettu 8910 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ilmoitusten uusiminen
« Vastaus #30 : 07.06.10 - klo: 18.11 »
Eikö se sääntö selkeästi ole, että ilmoitusta ei saa uusia tiheämmin kuin kahden viikon välein? Ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Niin käy kaikille muillekin että ilmoitusta ei enää kukaan huomaa tai ainakin itse luulee niin. Siksi sitä uusimista onkin rajoitettu, että muuten kaikki olisivat kokoajan uusimassa ilmoitustaan "kun sitä ei enää kukaan huomaa".
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ilmoitusten uusiminen
« Vastaus #31 : 07.06.10 - klo: 18.12 »
Vielä asiaan liittyen, olen erään toisen rc-harrastukseen liittyvän sivuston ylläpitäjä ja meillä homma on toteutettu niin, että omaan ilmoitukseensa saa vastata. Tällöin esim. hintapäivitykset hoituvat vastaamalla viestiin jolloin ilmoituksesta tulee alueen uusin ja se nousee listan kärkeen.

Toki tässä on se riski ettei mitään varsinaista päivitystä tee vaan vastaa esim vain kirjoittamalla pisteen, "up" tms ja tekee tätä sitten jatkuvalla syötöllä.

Mutta sitten syötetäänkin jo käyttäjälle banaania... :laugh:
Tämä oli käytäntönä täälläkin ennen, mutta se ei toiminut tuon jatkuvan uppimisen takia.

IMO: Tuo UPpaamis systeemi olis paljon parempi, pysyis itekkin vähän tasalla noista omista ilmoituksista. Niistä huomaisi uppailun helpommin ilman edellisen viestin etsimistä, ja itse säästyisi siltä etsi-kopioi-lähetä-etsi-poista sombailulta.  :roll:

Ei tarvis niitä *pois* ilmoituksiakaan katsella kun se olis sitten selkee *myyty* tai myynnissä.
DEX410r

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ilmoitusten uusiminen
« Vastaus #32 : 07.06.10 - klo: 18.13 »
Saanko mä tehdä uuden ilmoituksen mun myynnis olevista kamoista tonne rc-tarvike alueelle, kun tein aikaisemmin kuin kaks viikkoa sitten myynti-ilmon tonne rc-autot alueelle, mutta siinä oli kaikkea muutakin mukana. Ja nyt on autot menneet mutta tarvikkeita jäljellä, ja ei tuota ilmoitusta enään kukaan huomaan.

No jos olet silloin ollut myymässä autoa tavaroineen ja nyt pelkkiä tavaroita, niin eivätkös ne ole eri ilmoitus?
DEX410r

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ilmoitusten uusiminen
« Vastaus #33 : 07.06.10 - klo: 18.18 »
No jos olet silloin ollut myymässä autoa tavaroineen ja nyt pelkkiä tavaroita, niin eivätkös ne ole eri ilmoitus?

Jos ne on samat tavarat, niin kyse on niiden myynti-ilmoituksen uusimisesta. Se on ihan samantekevää onko siinä uudessa ilmoituksessa poistettu jotain mitä vanhassa oli tai lisätty jotain mitä ei ollut.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ilmoitusten uusiminen
« Vastaus #34 : 07.06.10 - klo: 19.09 »
No jos olet silloin ollut myymässä autoa tavaroineen ja nyt pelkkiä tavaroita, niin eivätkös ne ole eri ilmoitus?

Jos ne on samat tavarat, niin kyse on niiden myynti-ilmoituksen uusimisesta. Se on ihan samantekevää onko siinä uudessa ilmoituksessa poistettu jotain mitä vanhassa oli tai lisätty jotain mitä ei ollut.

Mutta jos koko ilmoituksen paikka vaihtuu myydään RC-autoja -> myydään RC-tarvikkeita...
Pilkun viilaamiseksi menee.
DEX410r

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Ilmoitusten uusiminen
« Vastaus #35 : 07.06.10 - klo: 19.18 »
Samasta tuotteesta saa tehdä uuden ilmoituksen aikaisintaan 2 viikkoa edellisestä. Tuon pitäisi vastata kaikkiin edellä esitettyihin kysymyksiin eikä pitäisi olla mitään tulkinnanvaraa?  :police: