Ensi kesää jo mietin jos vaikka töiltä joskus vielä ehtii ajamaan. Evo on silloin jo vähän vanha malli. Vakiona on muoviset hubit kai, onkos tässä joku pehmeä ja kova pohjalevy erikseen?
Vakiona muoviset etuhubit mutta takana CNC ja ohjauspalat CNC.
Ei tietoa mutta vakio pohjalevy vaikuttaa varsin kovalta, toki kyllä sekin kuluu tietty.
Itse en ole laittanut muuta optio osia toiseen autoon kuin Ti vantit ja toisessa ei mitään.
Ei tuo tarvii optioita. Kytkinkin (Losi slipper) taisi jäädä kokeiluksi vaikka ehkä voin siihen palata vielä jossain kohtaa jos rata on oikein rikki.
Säätö jutuissa voi kokeilla sitten eri mäntiä ja jousia radan mukaan, näissä olen saanut hyviä tuloksia.
Tämä on hyvä setup
http://www.kyoshoamerica.com/assets/images/setups/Steve%20Down%20MP9E%20Evo%20Base.pdfMutta jos rata on muuten sileä ja kuoppia ajoittain niin harmaat jouset ja 1.2x8 männät ympäri on parempi, koska ei sukella joka kuoppaan sitten mm. Jarrutuksissa. Lavanko on tuollainen ajoittain. Riippuu toki myös vähän renkaista jne. kumpi toimii paremmin. Ja vakionahan on näiden sekoitus, joka on kanssa hyvä.
Olen ajanut pari tuhatta läppiä ja yksi ainoa osa, takatukivarsi, meni hajalle Turussa treenatessa +10C kelissä viikko ennen Turun kisaa kun jysäytin takasuoran päätteeksi sinne sillan laudotukseen. Kahdesta autosta ei muuten ole hajonnut mitään. Poika ajanut kisankin toisella, minä tietysti nyt kauden kolme kisaa toisella. Kaksi Hobbywingin konetta on kyllä levinnyt (toinen viime kaudelta), nyt mulla Performa 2100kv joka ainakin vielä vaikuttaa erinomaiselta. Autoissa HW säätimet.