Kirjoittaja Aihe: Kyosho DRX Subaru -08  (Luettu 65331 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #30 : 02.01.10 - klo: 15.33 »
Voi olla. Pitänee testata lämpimämmässä.
Vaihda myös uudet patterit...

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #31 : 02.01.10 - klo: 16.14 »
Patterit on ollu vain vähän aikaa käytössä, ja ohjaimessa (ainakin käyttöohjeen mukaan) vilkkuu valo jos paristoissa virta vähissä.

Paljonkos maksaa tuohon uudet renkaat?
« Viimeksi muokattu: 02.01.10 - klo: 22.04 kirjoittanut Kakkutukka »
Voimaa ja valtaa.

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #32 : 03.01.10 - klo: 11.39 »
Itelle kävi sillai et ku tuol lumes ajeli hetken nii kassu petti. renkaat kääntyy mut liipasimest ei tapahdu mitään. Homma ratkes viemäl auto sisälle sulamaan. Kaverin kans yritettiin väsää pahvista lumistopparit radio-boxin ympärille mut eipä niistä hirveeesti hyötyy ollu...
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #33 : 03.01.10 - klo: 11.45 »
Itelle kävi sillai et ku tuol lumes ajeli hetken nii kassu petti. renkaat kääntyy mut liipasimest ei tapahdu mitään. Homma ratkes viemäl auto sisälle sulamaan. Kaverin kans yritettiin väsää pahvista lumistopparit radio-boxin ympärille mut eipä niistä hirveeesti hyötyy ollu...

Jos suojusta meinaat, niin eikö muovista olisi ihan hyvä myös? Muovipussista tjsp?

Joo, lumiketjut olis nytten mielessä ja mitenkä tasapainotus?
« Viimeksi muokattu: 03.01.10 - klo: 12.10 kirjoittanut Kakkutukka »
Voimaa ja valtaa.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #34 : 03.01.10 - klo: 15.12 »
Heitän nyt hatusta mutta jos käytät AAA pattereita vastarissa niin periaatteessa patterikotelo voi aiheuttaa pätkimistä jos patterit ovat huonosti eivätkä saa kontaktia. Tätä voit korjata laittamalla patterit hyvin koteloon ja sitten teippaamalla ne sähköteipillä ympäri että pysyvät paikallaan.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #35 : 03.01.10 - klo: 15.29 »
Heitän nyt hatusta mutta jos käytät AAA pattereita vastarissa niin periaatteessa patterikotelo voi aiheuttaa pätkimistä jos patterit ovat huonosti eivätkä saa kontaktia. Tätä voit korjata laittamalla patterit hyvin koteloon ja sitten teippaamalla ne sähköteipillä ympäri että pysyvät paikallaan.
Mahdollista mutta ei, koska ne on nytkin teipillä kiinni. Kaikki johdot tarkistettu ja kotelot kuivatettu jos kosteutta on ollutkaa. Taisi olla kylmyys vikana.

Tekisin lumiketjut tuohon, niin kuinka vaikea on tasapainottaa, ja mitenkä tasapainottaa?
Voimaa ja valtaa.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #36 : 03.01.10 - klo: 15.30 »
Okei, no sehän on hyvä että olet sen jo tehnyt. Sitten kylmyys ja/tai kosteus, ehkä.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #37 : 05.01.10 - klo: 14.43 »
Juu. Nyt moni varmaan onkin nähnyt kysymyksiä maalauksesta (siis minulta  :grin:) ja nyt isän kanssa sovittiin projekti. Lähinnä isä rahoittaa jos en itse saa onnistumaan ja auttelee tuossa korin leikkaamisessa.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #38 : 11.01.10 - klo: 18.29 »
Anteeksi nyt tuplapostaus, mutta iski pienoinen ongelma autoon.
Meinaa sammua itse auto, ja käynnistin taas jumissa. Se menee sisälle ainoastaan jos kone on käynnissä ja vetäsee vähän. Ja kylmä todellakaan ei ole. Vain viiden pakkasasteen ympärillä pyörii.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #39 : 11.01.10 - klo: 19.12 »
Itellä jumittu aikoinaan, lähti kun pyöräytti vauhtipyörästä.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #40 : 11.01.10 - klo: 19.23 »
Itellä jumittu aikoinaan, lähti kun pyöräytti vauhtipyörästä.
Juu. Mutta mitenkäs nyt tuo moottori? Onko tuossa moottorissa vain säädön varassa vai pitääkö tarkemmin tutkia?
Voimaa ja valtaa.

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #41 : 11.01.10 - klo: 21.12 »
Ei kai se säädöissä ole jos ei meinaa käynnissä pysyä? Onko tyhjäkäynti tarpeeks isolla?

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #42 : 11.01.10 - klo: 21.46 »
Ei kai se säädöissä ole jos ei meinaa käynnissä pysyä? Onko tyhjäkäynti tarpeeks isolla?
Nojoo, vois sitä isommalle kun se on näemmä jäänyt pienimmälle sisäänajosta.
Siinä narussa ei ole mitään roskaa, eikä siellä kotelossa/suojuksen sisällä ole mitään, ihan puhdas jne. Tuossa kaveri sano et pistäis perhosiimaa, siis sitä paksumpaa. Ja onko tuota käynnistinnarua ostettavissa mistään kaupasta? Lähin kyoshon myymälä on kuopiossa, ja sinne en ihan heti saa kyytiä :/
Voimaa ja valtaa.

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #43 : 12.01.10 - klo: 16.23 »
Kaihtimen naru on kuuleman mukaan hyvää. Jos jostain saat sitä, niin koita!

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #44 : 12.01.10 - klo: 16.25 »
Minkä vahvuisia iskariöljyjä ootte kyseisen auton iskareihin laittanu ?
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #45 : 12.01.10 - klo: 20.00 »
Kaihtimen naru on kuuleman mukaan hyvää. Jos jostain saat sitä, niin koita!
Kyllä vähintään muuton yhteydessä tulee sitä varmaankin jostain saatua. Kiitos kuitenkin tästä tiedosta todella paljon ja saan nyt vihdoinkin käynnistysongelmat pois. Kiitos vielä kerran!

Juu, ja nytten tuli koulussa aloiteltua takavalojen teko. Taitaa tästä vakiokopasta tulla ainoa valaistu, koska en halua pilata muita koppia jos tuo sattuu hajoamaan :p
Voimaa ja valtaa.

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #46 : 12.01.10 - klo: 21.04 »
Minkä vahvuisia iskariöljyjä ootte kyseisen auton iskareihin laittanu ?
Oon käyttäny DRT:ees Kyoshon öljyy, viskoteetti 400 ja on alkuperäsii pikkasen jäykemmät ja on ihan ok. :wink: 500 vois olla myos hyvä, alkuperäset on varmaan 200 ta 300.
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #47 : 12.01.10 - klo: 21.07 »
Laitoin itse Losin 45 vahvuista öljyä etuiskareihin..
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #48 : 19.01.10 - klo: 16.21 »
Niimpäniin... Starttinaru otti ja katkes :angry: Ei liene vaikea vaihtaa :huh:
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #49 : 19.01.10 - klo: 21.05 »
Niimpäniin... Starttinaru otti ja katkes :angry: Ei liene vaikea vaihtaa :huh:
Kuulin ja itsekin testasin, kannattaa laittaa naruksi vaikka sälekaihtimen naru, jossei muuta ole :F ja se jousi on ärsyttävä.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #50 : 24.01.10 - klo: 11.52 »
Itelle kävi sillai et ku tuol lumes ajeli hetken nii kassu petti. renkaat kääntyy mut liipasimest ei tapahdu mitään. Homma ratkes viemäl auto sisälle sulamaan. Kaverin kans yritettiin väsää pahvista lumistopparit radio-boxin ympärille mut eipä niistä hirveeesti hyötyy ollu...
Vikana oli "inteligent failsafe" joka ei oikeen halunnu kylmäs toimia ja löi aina jarrun lukkoon. Palikka pois nii homma rupes pelittää. videoita
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #51 : 24.01.10 - klo: 21.24 »
Mikä failsafe sulla on ja mist ostit? Ajattelin kysyy etten sit osta mitään semmosta joka ei kestä paljoonkaa kylmää. :wink:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #52 : 24.01.10 - klo: 21.40 »
videoita

sehän kulkee iloisesti, paitsi upea ulkonäkö niin ihan WRC meininkiä.. äänetkin kohillaan. komee loikka tuossa hyppy videossa. sopivalla savi-tarmac/assu baanalla varmasti hauskoja skabata, ja näköjään mainiosti myös lumella  :cool:


Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #53 : 25.01.10 - klo: 09.30 »
Mikä failsafe sulla on ja mist ostit? Ajattelin kysyy etten sit osta mitään semmosta joka ei kestä paljoonkaa kylmää. :wink:
Fusion Intelligen Failsafe. Varmaan sielt Jumbon myymälästä
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #54 : 29.01.10 - klo: 15.27 »
Olin taas pitkästä aikaa menossa ajamaan kun kolmannen kiskasun jälken kiinnitin huomiota starttinarun hälyttävään rispaantumiseen. Eli ajot jäi ajamatta :angry:
pitänee vaihtaa tällä kertaa koko naru eikä vaan katkaista rispaantunutta päätä  :undecided:
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #55 : 30.01.10 - klo: 12.35 »
Miten ihmees te saatte noi starttinarut katki/rikki :huh:. Mun DRT:ees se naru on ollut aina täysin kunnossa.
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #56 : 30.01.10 - klo: 13.48 »
Sitä naruahan kannattaa vetää suoraan ulos kotelosta ettei se rispaannu hankaamalla sen reiän reunoihin mistä se naru tulee ulos, kestää paljon pidempään.  :wink:  ..ja suht lyhyillä napakoilla vedoilla silleen että ottaa ensin "tyhjät pois".
(toivottavasti joku ymmärsi selostuksen, itsellä ei kyllä narua ole ollut moneen vuoteen yhdessäkään autossa.)
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #57 : 30.01.10 - klo: 20.30 »
Kuinkas hyvin nämä Kyosho DST, DBX, DRX, DRT toimii talvella? Kuinka hyvin kestää yms...?
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #58 : 30.01.10 - klo: 21.46 »
Kuinkas hyvin nämä Kyosho DST, DBX, DRX, DRT toimii talvella? Kuinka hyvin kestää yms...?
Minulla ei ole erityisempää ongelmaa, ainoastaan hyytyy kovilla pakkasilla.
Voimaa ja valtaa.

Poissa Bensamurrukka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« Vastaus #59 : 31.01.10 - klo: 11.33 »
Kuinkas hyvin nämä Kyosho DST, DBX, DRX, DRT toimii talvella? Kuinka hyvin kestää yms...?
hyvin
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni