Kirjoittaja Aihe: SPEED PASSION GT 2.0 LPF  (Luettu 21620 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #30 : 18.04.10 - klo: 14.10 »
Oliko uusi  softaversio asennettu kahteen kertaan, nimittäin ilmeisesti se pitää ajaa sinne kahdesti että se toimii kunnolla? Kalibroitko radion softapäivityksen jälkeen? Kaasun EPA pitäisi myös säätää yli 100% jotta kaasu  toimii varmasti täysillä.
En ole kalibroinut ja epa on kyllä ihan vaaan 100% eikä enempää. Säädin siis toimii eli "2" vaihde menee silmään, mutta vauhti ei siltikään riitä. Auto tulee mutkasta ulos liian löysästi, eikä mutkan jälkeiselle suoralle saa sellaista räjähtävää nopeutta niin kuin esim Tekin-säätimellä liikkuvat autot.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #31 : 19.04.10 - klo: 00.40 »
No niin. Nyt ajettu yhdet FTT kisat säätimellä. Eli käytössäni oli uusin softaversio ja ohjeissahan kehotetaan tiputtaamaan välitykset 7 tai alemmaksi. Itselläni oli käytössä laukaassa 6.5 kokonaisvälitys ja auto oli liian hidas ! Vaikka kuinka yritin saada säätöpalikalla auton liikkumaan ripeämmin, tämä ei onnistunut vaan jalkoihin jäätiin. Onko kenelläkään ehdotusta millaisia kokonaisvälityksiä kannattaa käyttää ? Ajan siis stanua. Spurri oli 87 ja pinjoni 19, auton oma välitys 2 . Ehdotuksia ? Ajatellen kesän asfalttikisoja .

Siitä on jo aikaa, kun kyseisen ohjeen luin, mutta muistaakseni se meni niin, että välitys ei saa olla pitempi kuin 7. Tuo käyttämäsi 6,5 on väärään suuntaan verrattuna 7:aan. Olet mennyt ohjearvoa pitempään välitykseen, kun piti pysyä toisella puolella 7:n.

Ei ole ihme, jos tuntuu laiskalta mutkasta ulos lähtiessä. Välitys riippuu myös käyttämistäsi asetuksista noparissa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #32 : 19.04.10 - klo: 09.02 »
"Basic starting settings for 17.5 motor:
FDR: 6.0-6.5 Md/large tracks. 5.75-6.25 Very large tracks.
(raise FDR further for very high traction carpet, or very tight technical tracks)"

http://www.speedpassion.net/en/productDetails.asp?p=65

Mä olen ton säätimen kanssa leikkinyt nyt tämän talven ja huomannut ainakin sen että AMTS:n laittaminen suurimpaan arvoon ei ainakaan lisää vauhtia, paremmin se menee pienemmillä arvoilla. Sen lisäksi jos dynaaminen ajoituksen säätö (Supercharger, mikä on naurettava termi) tuntuu lähtevän liian myöhään päälle, ei delayn laittaminen nollaan ja alkukierrosluvun  alhaisimpaan asentoon laittaminen auta siihen, päinvastoin, ei ainakaan minulla. Vähän "delayta" ja korkeampi alkukierrosluku sai sen alkamaan nopeammin. Ja EPA yli 100% radiosta, sillä näytti oikeasti olevan merkitystä.
« Viimeksi muokattu: 19.04.10 - klo: 09.05 kirjoittanut Grasshopper »
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #33 : 19.04.10 - klo: 09.33 »
Laitoin sulle Grasshopper YV:tä . Itsellä vauhti ei riittänyt suorilla, auto laittoi "2" vaihdetta silmään liian myöhään, pääsuoran loppumetreillä. Mulla oli alunperin kokonaisvälitys 6.14 ja pinjonia vaihdettuani 6.57. pitäisikö tuon välityksen olla yli 7 ? Säädin on muuten ihan hyvä ja toiminut kyllä mukavasti.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa #61#

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #34 : 19.04.10 - klo: 12.53 »
Eetun auton välitys Laukaassa oli 8.83. Toki Eetulla oli nyt Tekinin säädin.
Oulussa viimeisessä finaalissa kokeiltiin Tekiniä samalla välityksellä kuin SP oli ollut koko päivän ja toimi molemmissa.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #35 : 19.04.10 - klo: 16.04 »
Eetun auton välitys Laukaassa oli 8.83. Toki Eetulla oli nyt Tekinin säädin.
Oulussa viimeisessä finaalissa kokeiltiin Tekiniä samalla välityksellä kuin SP oli ollut koko päivän ja toimi molemmissa.
Olisiko mahdollista että SP toimisi tuolla luvulla. Täytyy testata kaikki mahdollinen läpi
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #36 : 19.04.10 - klo: 17.45 »
Eetun auton välitys Laukaassa oli 8.83. Toki Eetulla oli nyt Tekinin säädin.
Oulussa viimeisessä finaalissa kokeiltiin Tekiniä samalla välityksellä kuin SP oli ollut koko päivän ja toimi molemmissa.
Olisiko mahdollista että SP toimisi tuolla luvulla. Täytyy testata kaikki mahdollinen läpi

Kannattaa testata. Grasshopperin oireet viittaavat liian pitkään välitykseen. Jos säätimen kautta ennakko on nostettu huomattavasti vakiota korkeammalla ~30 astetta -> 55-60 astetta, niin sen moottorin pitää sitten myös antaa kiertää laittamalla lyhyt välitys (=isompi numeroarvo, pienempi pinjoni, isompi isoratas).
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #37 : 19.04.10 - klo: 18.12 »
Tuo 8.83 välitys vaan vaatii ihan sika pienen pinjonin tai sairaan ison spurrin. Saas nähdä löytyykö. Täytyy alkaa laskemaan millaisia rattaita pitäisi tilailla.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #38 : 19.04.10 - klo: 18.28 »
Viritetyn luokan autoissa on käytetty välillä yli 10 välityksiä joten pitäisi onnistua kyllä helposti.

Poissa *Artsi*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #39 : 19.04.10 - klo: 19.21 »
Muista tehdä kalibrointi kanssa koska se pitää tehdä aina päivityksen jälkeen.
Muuten ei välttämättä ota täyttä kaasua.
-HobbyFactory- -JQ Products- -EA-Import- -Orca- -Ultimate Racing-
-TeamDurango DEX410V4- -Serpent 411 Eryx 2.0- -Alpha Engines- -Bittydesign-

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #40 : 19.04.10 - klo: 20.02 »
Muista tehdä kalibrointi kanssa koska se pitää tehdä aina päivityksen jälkeen.
Muuten ei välttämättä ota täyttä kaasua.
Kiitos, sen teen kyllä.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #41 : 19.04.10 - klo: 22.05 »
No niin. Nyt ajettu yhdet FTT kisat säätimellä. Eli käytössäni oli uusin softaversio ja ohjeissahan kehotetaan tiputtaamaan välitykset 7 tai alemmaksi. Itselläni oli käytössä laukaassa 6.5 kokonaisvälitys ja auto oli liian hidas ! Vaikka kuinka yritin saada säätöpalikalla auton liikkumaan ripeämmin, tämä ei onnistunut vaan jalkoihin jäätiin. Onko kenelläkään ehdotusta millaisia kokonaisvälityksiä kannattaa käyttää ? Ajan siis stanua. Spurri oli 87 ja pinjoni 19, auton oma välitys 2 . Ehdotuksia ? Ajatellen kesän asfalttikisoja .


Ajoin Laukaalla harjoitukset ja alkuerät Speed passionin säätimellä välityksellä 7.16. Nopeus riitti sisäsyheröllä, mutta suoralla ja kiihdytyksissä jäin sitten Tekin kuskeille. Kaasutuntuma on erittäin hyvä, mutta kiihtyvyyttä ja suoranopeutta olisin kaivannut lisää. 1. alkuerässä ajoin 2. sijan Speed passion säätimellä ja CS koneella, joten kyllä silläkin hyvin kerkesi.

Säädöt kaasutuntumaan vaikuttavilta osin Laukalla olivat
4:9
9:8
12:9
13:5
14:2
15:2

Luultavasti välityksen olisi pitänyt olla vielä tiheämpi. Välitys 8 paikkeille olisi tuonut kiihtyvyyttä ja potkua lisää. Saken huomio keraamisista laakereista kannattaa ottaa vakavasti noilla välityksillä.

Suosittelen ehdottomasti aloitteleville kuskeille Speed Passion säädintä sillä sen ohjelmointiin ei tarvita tietokonetta ja kaasutuntuma on huomattavasti parempi kuin Tekinillä ja LRP säätimillä.
Myös välitys kannattaa jättää hieman miedompiin lukemiin eli jonnekin 6-6,5 paikkeille, jotta ajosta ei tule liian "tempovaa".

Kun ajetaan tiheillä välityksillä (esim 7-9) kaasun käyttöön pitää keskittyä huomattavasti enemmän ja ajosta tulee töksähtelevää / säntäilevää.

XRAY T3 autolla 8,0 välitykset saa mm seuraavasti:
- pinjoni 20
- spurri 84
Välityshän laskettiin seuraavasti: 84 / 20 * 1,9 (auton sisäinen välitys)


Välityksesi on ollut liian lyhyt:  87 / 19 * 2 = 9,16.
Saat autoosi välityksen 8,29 vaihtamalla pinjoniksi 21 ja välityksen 7,9 pinjonilla 22
Jos autoosi ei mahdu isompi pinjoni pitää spurria pienentää.
Suosittelisin sinulle spurrin vaihtamista kokoon 84 ja kaveriksi 22 piikin pinjonia.
Tuolla yhdistelmällä välityksesi on 7,67.
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #42 : 19.04.10 - klo: 22.30 »
Niin tohon hommaan vaikuttaa myös se että mikä softa siellä Snakepoisonin autossa on kinni? 230,231, 318, 324 vai 410, noihan ovat kai ne epäviralliset supercharger-versiot mitä jengille on autoihin laitettu? Satuin saamaan ton aivan viimeisimmän version ja kanssakilpailijoiden mukaan auto kulki nyt suoralla todella hyvin, vaikka sitä ei tuloksista nähnytkään :).
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #43 : 19.04.10 - klo: 22.31 »
Kiitos Ilvessalo kattavasta ja erittäin hyvästä tietopaketista. Nyt kuitenkin kysyn heti seuraavaa asiaa. Siis miten se auton kokonaisvälitys laskettiin ? Minulla on ollut kuva että välitys lasketaan Spurri / pinjonilla + auton oma sisäinenvälitys. Mutta onko yhtälö siis laskettava Spurri / pinjonilla KERTAA auton oma sisäinenvälitys ? Kumpi siis on oikea ?

EDIT: Siis softa mikä minulla on, on se joka tuli Tampereen kisoihin. Oulussa softan päivitin.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #44 : 19.04.10 - klo: 22.45 »
spurri jaettuna pinjoni *kertaa* sisäinen välitys (tc5:ssa 2)
EuroRC / TEK

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #45 : 19.04.10 - klo: 22.46 »
spurri jaettuna pinjoni *kertaa* sisäinen välitys (tc5:ssa 2)
BUSTED! ! ! Kiitoksia, tämä ratkaisikin jo paljon.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #46 : 19.04.10 - klo: 22.53 »

"Välitystyökalu"

http://www.rcracing.com/Gear_Ratio_Program_1100.cfm

Eli lisätään sisäinen välitys, spurrin koko, ja pinionin koko, niin tulee taulukko.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #47 : 20.04.10 - klo: 03.52 »
Niin tohon hommaan vaikuttaa myös se että mikä softa siellä Snakepoisonin autossa on kinni? 230,231, 318, 324 vai 410, noihan ovat kai ne epäviralliset supercharger-versiot mitä jengille on autoihin laitettu? Satuin saamaan ton aivan viimeisimmän version ja kanssakilpailijoiden mukaan auto kulki nyt suoralla todella hyvin, vaikka sitä ei tuloksista nähnytkään :).
Päivitin autoni softan Racing Factoryssä viimeisimpään ohjelmistoversioon muutama viikko sitten. Tampereella vaihdoin ensimmäiseen 15 portaiseen ohjelmistoon, ja ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Lämmöt ovat pysyneet paremmin kurissa ja vauhtia saa suoralle radan mukaan turbon ajoitusta säätämällä.
« Viimeksi muokattu: 20.04.10 - klo: 08.04 kirjoittanut ilvessalo »
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #48 : 20.04.10 - klo: 09.13 »
Niin siis 15 portainen ohjelma löytyy täältä. Näin tarkennukseksi .
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #49 : 20.04.10 - klo: 09.21 »
Niin siis 15 portainen ohjelma löytyy täältä. Näin tarkennukseksi .


Kannattaa myös ehkä seurailla noita viestiketjuja, sieltä löytyy "scheissen" seasta myös asiaa ja tietoa.

http://www.rctech.net/forum/electric-road/288105-speed-passion-thread.html

http://www.rctech.net/forum/electric-road/313094-xerun-v2-0-brushless-esc-discussion-thread-42.html
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #50 : 27.09.10 - klo: 22.28 »
Nyt kun kesä on vaihtunut syksyyn, alkoi myös treenit. Noh ongelmia sitten ilmeni. Ajattelin kalibroida säätimen heti alkuunsa. Kaikki menikin hyvin mutta. Säädin ei vastaa ohjelmointiin mitenkään. Kone pyörii aivan yhtä kovaa vaikka ennakkoa säätääkin. Myöskään turboboost ominaisuudet yms eivät saa konetta kiertämään vaan se käy samalla kierrosmäärällä kuin 0-ennakolla ollessa. Onkohan säädin p*skana vai onko ongelma jossain muussa.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #51 : 27.09.10 - klo: 22.29 »
Nyt kun kesä on vaihtunut syksyyn, alkoi myös treenit. Noh ongelmia sitten ilmeni. Ajattelin kalibroida säätimen heti alkuunsa. Kaikki menikin hyvin mutta. Säädin ei vastaa ohjelmointiin mitenkään. Kone pyörii aivan yhtä kovaa vaikka ennakkoa säätääkin. Myöskään turboboost ominaisuudet yms eivät saa konetta kiertämään vaan se käy samalla kierrosmäärällä kuin 0-ennakolla ollessa. Onkohan säädin p*skana vai onko ongelma jossain muussa.

Mähän en näistä juuri mitään tiedä mutta sensorinjohtohan voisi olla rikki?
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #52 : 27.09.10 - klo: 22.31 »
Kokeile uudella sensorijohdolla, johto tai koneen sensori viallinen?
Kylätason RC-kuski.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #53 : 27.09.10 - klo: 22.37 »
Kokeile uudella sensorijohdolla, johto tai koneen sensori viallinen?
Taitaa olla syy juurikin johto. Vedin johdon irti ja kokeilin ilman johtoa. Nyt pystyy 9 parametriä eli timingiä säätämään.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #54 : 27.09.10 - klo: 23.16 »
Eipä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Eli kokeilin uudella sensoriyksiköllä. Tuo 9kohdan ennakon säätö toimii, mutta turboboostit eivät edelleenkään toimi. Sensorijohtoa minulla ei uutta vielä ole. Voisiko vika olla siinä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #55 : 28.09.10 - klo: 00.05 »
Onhan kaasun endpointit yms ja säätimen konffaus katsottu tarkasti ettei rajoita kaasua sieltä, ainakin joissain säätimissä katoo boostit jossei saa ns. 100% kaasun signaalia.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #56 : 28.09.10 - klo: 00.13 »
Onko säätöpalikan arvot siinä asetuksessa mihin ne laitoit ennen testaamista, vai onko lukemat menneet siihen missä olivat ennenkuin säädit?

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #57 : 28.09.10 - klo: 08.50 »
Ok elikkä tällainen lyhyt kertomus tapahtuneesta. Eli aluksi radiosta kaikki kaasun trimmit yms normaaliin, eli 100%. Sen jälkeen naputtelin säätöpalikasta kaikki boost ja timingominaisuudet yms nollille. Tämän jälkeen ohjelmoin säätimen uusiksi. Eli speedpassionissa netraali,kaasu ja jarru. Kun kaikki oli tehty aloin asettelemaan ajoituksia ja boosteja yms. Tulos on kuitenkin kokoajan sama. Auto käy kokoajan samallalailla kuin 0-ennakoilla. Sellaisen havainnon tein, että kun sensoripiuhan vetää irti, pystyy 9kohdan säätöjä säätämään, eli perusajoitusta joka on mukana säätimessä ilman mitään turboboost päivityksiä. Boosteista yms ei näytä olevan mitään vaikutusta.

EDIT: Tuntuu että suo SP ei ole toiminut oikein koko aikana. Mietin myös sitä että ajaisi softan sinne vielä uudelleen muutamaan kertaan
« Viimeksi muokattu: 28.09.10 - klo: 09.01 kirjoittanut snakepoison »
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #58 : 28.09.10 - klo: 09.16 »
Tuntuisi tosi oudolta jos nämä säädöt näkyisi mitenkään jos sulla ei ole sensorijohto kiinni, tai sensorijohto rikki.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SPEED PASSION GT 2.0 LPF
« Vastaus #59 : 28.09.10 - klo: 09.43 »
Ok elikkä tällainen lyhyt kertomus tapahtuneesta. Eli aluksi radiosta kaikki kaasun trimmit yms normaaliin, eli 100%. Sen jälkeen naputtelin säätöpalikasta kaikki boost ja timingominaisuudet yms nollille. Tämän jälkeen ohjelmoin säätimen uusiksi. Eli speedpassionissa netraali,kaasu ja jarru. Kun kaikki oli tehty aloin asettelemaan ajoituksia ja boosteja yms. Tulos on kuitenkin kokoajan sama. Auto käy kokoajan samallalailla kuin 0-ennakoilla. Sellaisen havainnon tein, että kun sensoripiuhan vetää irti, pystyy 9kohdan säätöjä säätämään, eli perusajoitusta joka on mukana säätimessä ilman mitään turboboost päivityksiä. Boosteista yms ei näytä olevan mitään vaikutusta.

EDIT: Tuntuu että suo SP ei ole toiminut oikein koko aikana. Mietin myös sitä että ajaisi softan sinne vielä uudelleen muutamaan kertaan

Lataa se  528softa sinne uudestaan, kaksi kertaa, ehkä se auttaa. Ainakin näet mikä firmware siellä säätimessä on nyt.
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada