Päävalikko

mielipiteitä kyoshoista

Aloittaja rc-ralli, 11.03.10 - klo: 18.42

rc-ralli

voisitteko kirjoitella kyoshon autoista omia mielipiteitä? itselläni on kyllä kyoshon sähköauto ja hyvin on toiminutkin :smiley:
traxxas e-revo 1/16 vxl 2.4GHz

SlidSlide

Twin Force oli pari vuotta käytössä. Kesti yllättävän hyvin 4S lipojen rääkkiä BK XL6 koneella. Kyosholla on aika kalliit varaosat.

Jabe

Katoppa tämmönen, siellä on paljon mielipiteitä
http://rc10.fi/index.php?topic=29493.0
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

rc-ralli

Lainaus käyttäjältä: SlidSlide - 11.03.10 - klo: 18.45
Twin Force oli pari vuotta käytössä. Kesti yllättävän hyvin 4S lipojen rääkkiä BK XL6 koneella. Kyosholla on aika kalliit varaosat.
HPI:llä on minun mielestä yhtä kalliit.

SLap

Lainaus käyttäjältä: Jabe - 17.08.08 - klo: 19.54
mun mielestä hpi:n osat on ihan yhtä kalliita

Tuostako sä sen repäsit  :grin:.
Jeps

rc-ralli

rc-ralli

muuten jos haluais 7,4v moottorin, niin racing factory myy niitä mitkä on sensorilla niin ovatko ne moottorit 7,4v?esim tämä:http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOMOOTTORIT-JA-TARVIKKEET-Harjattomat-moottorit-ja-roottorit/Speed-Passion-Ultra-Sportsman-Stock-175R-108019

Jabe

Ne voi olla myös 3,7V tai 11,1V tai sitten vaan 7,4V :wink:

rc-ralli

elikkä ne kestää 11,1 volttii?

SLap

Kestää kait ne vaikka kuinka paljon voltteja, mutta jossakin vaiheessa tulee toppi kun menee jo ylikierroksille. -Sami
Jeps

Jabe

Moottorilla on rajoitukset vain lähinnä pyörintänopeudelle.
Lämpötila sulattaa lakat ja hävittä magneetit, pyörintänopeus rikkoo moottorin ja laakerit.
Se mitä moottori kestää pitää katsoa valmistajan sivuilta mitä se antaa max pyörintänopeudeksi.

rc-ralli

jekku

Lainaus käyttäjältä: rc-ralli - 11.03.10 - klo: 18.42
voisitteko kirjoitella kyoshon autoista omia mielipiteitä? itselläni on kyllä kyoshon sähköauto ja hyvin on toiminutkin :smiley:

Kyosho on ollut talossa niin vähän aikaa että on vielä vaikeaa antaa kunnollista palautetta merkille.
Talossa on kaksi tuoretta Lazeria ja niillä menty n.20 akullista eli vielä vähän ja täysin moitteitta ja ehjänä on menty,vaikka on pojat ulkonakin ajaneet ja lumikolat on ollut hyppyreinä.. :grin:
Isälle hommattiin VE ja alku mekkailujen jälkeen olen ollut autoon varsin varsin tyytyväinen.
Olihan tuo RTR,mutta autoa tarvitsi silti päivittää varsin vähän että on omaan makuun mieleinen  :wink: siitä lisää topicista Inferno VE.
Varaosasaantiin olen Kuopiossa asustavana enemmän kuin tyytyväinen.Maanantaina kun tilaa osat,niin ovat torstaina perillä.Kiitokset Askartelukulmaan ja osien saantia on jo kokeiltukin mm.diffiöljyt..yms.

Monet ovat päivitelleet Kyoshojen varaosahintoja,mutta mitä nyt esim.Infernon osien hintoja katsoo niin yleisimmät osat tukivarret yms.lähes samanhintatason omaavia muiden merkkien kesken,mutta poikkeuksiakin on kuten esim:kisaiskarit ja valmiit TCD diffit yms.

Muistutan vielä että olen Kyoshon kannsa vasta vähän aikaa ollut tekemisissä,mutta toistaiseksi ainakin ollut tyytyväinen.  :azn: ja niin myös pojat.  :azn:

Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

rc-ralli

itsekkin olen ollut tyytyväinen(vaikka ostin käytettynä) :afro: