Taidat koko jätkä olla turha jos pitää pätemään tulla eikä vastausta saa vaikka ilmeisesti tietoakin voisi olla. Se on selvä varmaan kaikille et vauhti kasvaa mutta miten paljon ja miten tuon väännön kanssa käy että riittääkö tuolla motilla noilla välityksillä.
Jos ei ole tietoa niin voi jättää myöskin vastaamatta ja siirtyä seuraavaan aiheeseen.
Minustakin vähän turha topicci
.
Perussääntö rattaille: kun kytkinkellon/pinionin hammaslukua korottaa, huippunopeus kasvaa, vääntö pienenee ja kun spurrin hammaslukua kasvattaa huippunopeus pienenee ja vääntö kasvaa.
Sanoisin että kolmen hampaan korotuksella et tule näkemään huippunopeudessa eroa silmin. Vääntö voi kärsiä, tietenkin riippuen siitä, kuinka tehokas moottori sinulla on.
En ymmärrä sitä, että pitää tällaisia threadeja laitella tänne, onko se jotenkin alentavaa mennä kysymään "noobikysymyksistä"? Paremmin olisit varmaan hyperin omasta topicista saanut tietoa. Sori OT