Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC410R  (Luettu 232392 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #390 : 18.02.14 - klo: 23.47 »
To Maxxi:
Eli siis takahubit "väärinpäin"?
Juuri näin! http://www.team-durango.com/blog/2011/04/06/desc410r-1-degree-rear-hubs/

Vinkkinä jos jonkun mielestä auto kääntyy ihan liikaa niin voi kokeilla vähentää radiosta Dual rate:ia. Niin tein itse krossissa kun en jaksanut säätää sitä  :grin: Toki auton säätäminen toimiaan paremmin on parempaa, mutta dual ratella voi saada auton nopeesti paljon helpommaksi...
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #391 : 18.02.14 - klo: 23.59 »
Myt kun tuli säädöt puheeksi, niin voisin liittyä mukaan.
Minulla on ollut durangossa ongelmana takapidon puuttuminen niin kauan kun muistan. Pari jotka ovat testanneet autoani ovat sanoneet, että se on ihan mahdoton ajaa. Olen itekkin samaa mieltä, mutta olen kai vaan tottunut.
Tiksin matolla ei ole ollut pito-ongelmia, mutta kun mentiin Vaasaan betonilattialle, niin oli taas ihan hirvee auto ajaa. Tuli taas pahat muistot mieleen :tongue:. Harkat ja alkuerät ajoin ihan hyvin, lipsu vaan ihan sairaasti ainakin pitkissä mutkissa ennen pääsuoraa. Ennen finaaleita sitten ostin Exotek hingepinholderin taake. Durangon vakio taitaa olla -3.5 ja exotek oli -4. Auton takapito parani huomattavasti. Vielä en ole ostanut Low roll center palaa, joka parantaisi sitten takapitoa. No kaikki aikanaan. Ainakaan sitä ei vielä tarvitse Tiksiin ostaa, ihan tarpeeksi pitoa. Turkuun sitten viimeistään.

Ehdottomasti LRC pala.
Durangon vakio aurauspala on 3 astetta. Exotekiltä löytyy 3.5 ja 4.0 palat joista nelosta käytin itse krossissa.

Olen sillointällöin "piilosta" seuraillut sun ajoa ja pakko todeta että näyttää todella hyvältä.
LRC pala paikalleen rauhottamaan perää, jarrua pienemmäksi ja treeniä niin Maxxi on paperia  :wink:

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #392 : 19.02.14 - klo: 00.47 »
Ehdottomasti LRC pala.
Durangon vakio aurauspala on 3 astetta. Exotekiltä löytyy 3.5 ja 4.0 palat joista nelosta käytin itse krossissa.
Eli exotekin palalla saa jopa 5 astetta aurausta? Pitäisi kokeilla, sillä saa varmaan vieläkin lisää takapitoa...

Olen sillointällöin "piilosta" seuraillut sun ajoa ja pakko todeta että näyttää todella hyvältä.
LRC pala paikalleen rauhottamaan perää, jarrua pienemmäksi ja treeniä niin Maxxi on paperia  :wink:
Tiksissä on kyllä Todella kova junnutiimi nelkkucorreissa! Hienoo nähdä että joka kisassa parantavat omia ajojaan. Pitää itsekkin ihan oikeesti keskittyä ja panostaa että pystyy taistella heidän kanssa!
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #393 : 19.02.14 - klo: 09.20 »
Sama se on ollut meidän autossa, takapitoa on saanut hakea kaikilla konsteilla, low roll center pala on ollut jo kauan käytössä, RPM:n takatukivarret on käännetty jne. Kesällä auto oli jo hyvä, samoin Tiksin laatalla mutta nyt kun ajetaan matolla niin auto on taas vähän vaikea ajaa. Linkkejä on jo vähän säädetty, vielä täytyy kokeilla lisää muutoksia, juurikin muuttaa ne takaisin pitkiksi.

Tiksin kisassa auto toimi parhaiten kun eteen laittoi täysin sliksit Minipinnit ja taakse lähes uudet. Nyt ajettiin treeniä Louisen Pioneereilla, niillä auto oli hyvässä balansissa renkaiden suhteen mutta tosiaan vielä saisi olla helpompi (rauhallisempi) ajaa. Joelille auto on liian vikuri tällä hetkellä.

Jos etusliksit auttaa, niin voisko auton vikuri käytös johtua liian agressiivisesta etupäästä jos takapää on jo modailtu noinkin hyvin takapitoa tarjoavaksi. Ehkä lisää haritusta eteen, vähä lisää maavaraa, iskaria pystympään tai jotain. Jos ollaan samaan aikaan radallla niin Joel voi kokeilla tota mun autoa joka ainakin pitäis olla tosi rauhallinen ja kuitenkin sillä ehtii kisoissakin jotenkin.

Mikä oli muuten teoria tuon takatukivarsihomman takana ja mitä se käytännössä vaikuttaa ja mitä kaikkea siinä pitää muuttaa? Itellä ne on vielä vakio asennossa.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #394 : 19.02.14 - klo: 10.23 »
Ehdottomasti LRC pala.
Durangon vakio aurauspala on 3 astetta. Exotekiltä löytyy 3.5 ja 4.0 palat joista nelosta käytin itse krossissa.
Eli exotekin palalla saa jopa 5 astetta aurausta? Pitäisi kokeilla, sillä saa varmaan vieläkin lisää takapitoa...

Jep.

Tosin suosittelen käyttämään näiden exotek palojen kanssa 0 asteisia hubeja, eli maksimissaan 4 asteen aurausta.
On eri asia säätää auraus hubeista kuin tukivarsien kiinnikkeistä.
Tukivarsien kiinnikkeistä aurausta lisäämällä muuttuu myös akseliväli lyhyemmäksi.
Sisäpäästä aurausta säätämällä akselikulma muuttuu myös eri päästä joka taas sekin vaikuttaa ajettavuuteen.

Poissa pande-72

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #395 : 19.02.14 - klo: 16.27 »
Sama se on ollut meidän autossa, takapitoa on saanut hakea kaikilla konsteilla, low roll center pala on ollut jo kauan käytössä, RPM:n takatukivarret on käännetty jne. Kesällä auto oli jo hyvä, samoin Tiksin laatalla mutta nyt kun ajetaan matolla niin auto on taas vähän vaikea ajaa. Linkkejä on jo vähän säädetty, vielä täytyy kokeilla lisää muutoksia, juurikin muuttaa ne takaisin pitkiksi.

Tiksin kisassa auto toimi parhaiten kun eteen laittoi täysin sliksit Minipinnit ja taakse lähes uudet. Nyt ajettiin treeniä Louisen Pioneereilla, niillä auto oli hyvässä balansissa renkaiden suhteen mutta tosiaan vielä saisi olla helpompi (rauhallisempi) ajaa. Joelille auto on liian vikuri tällä hetkellä.


Jos etusliksit auttaa, niin voisko auton vikuri käytös johtua liian agressiivisesta etupäästä jos takapää on jo modailtu noinkin hyvin takapitoa tarjoavaksi. Ehkä lisää haritusta eteen, vähä lisää maavaraa, iskaria pystympään tai jotain. Jos ollaan samaan aikaan radallla niin Joel voi kokeilla tota mun autoa joka ainakin pitäis olla tosi rauhallinen ja kuitenkin sillä ehtii kisoissakin jotenkin.

Mikä oli muuten teoria tuon takatukivarsihomman takana ja mitä se käytännössä vaikuttaa ja mitä kaikkea siinä pitää muuttaa? Itellä ne on vielä vakio asennossa.
Tukivarsien kääntö pidentää akseliväliä=vähemmän takapitoa.testattu juttu.Joelille suosittelen max 30000 keskidiffiä
 niin myös helpompi ajaa.
Tomppa

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #396 : 19.02.14 - klo: 19.48 »
Innostuin tänään vähän säätämään autoa. Yritin saada autoon enemmän takapitoa tai ainakin helpommaksi ajaa. Pidensin akselivälin joka teki autosta helpomman ajaa vaikka kääntyvyys pikkasen kärsi. Laitoin takaiskarit ylhäältä alaspäin jolloin sain enemmän kiihdytyspitoa. Kokeilin kolmea eri reikää ja ero oli aika pieni, viiden minuutin tuloksessa average kierros vaasan sisäradalla oli 14.62 kun iskari oli v1 metallitornin uloimmassa reijässä ja kun siirsin sen keskimmäiseen reikään viiden minuutin average läppi oli 14.57. Bestläpissä oli isompi ero, 14,4 iskari uloimmassa reijässä ja 14.2 keskimmäisessä reijässä. Vaihtamalla keskidiffin 50k -> 500k sain bestläpin kiristettyä vielä 14.0 ja average läppi putosi 14.5. Jäykkä keskidiffi oli jarrutuksissa parempi ja kiihtyi nopeemmin, mutta piti ehkä olla hieman enemmän tarkkana kiihdytyksissä
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #397 : 19.02.14 - klo: 20.58 »
Laitoin takaiskarit ylhäältä alaspäin

Ja alhaalta ylöspäin?  :grin: :tongue:

Toi on hienosti parantunut tulos, mutta voiko olla että opit rataa eli kuski kehittyy samalla. Joten jos nyt säätäisit takaspäin niin hidastuisiko auto samanverran?
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa seinäkello

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #398 : 19.02.14 - klo: 22.07 »
Saako noita FF Racingin kittejä vielä jostain?

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #399 : 19.02.14 - klo: 23.12 »
Laitoin takaiskarit ylhäältä alaspäin

Ja alhaalta ylöspäin?  :grin: :tongue:

Toi on hienosti parantunut tulos, mutta voiko olla että opit rataa eli kuski kehittyy samalla. Joten jos nyt säätäisit takaspäin niin hidastuisiko auto samanverran?
Kokeilin kaikkia säätöjä edestakaisin useamman kerran ja kierrosajat oli aika hyvin linjassa säätöjen kanssa että samoilla säädöillä tuli samoja kierrosaikoja. Lopussa alko renkaat vähän loppua ja piti ajaa tosi tarkasti linjaa pitkin tai tuli ongelmia. Pitää kokeilla lisää kun ehtii radalle taas.
Saako noita FF Racingin kittejä vielä jostain?

Olemalla yhteydessä näihin: https://www.facebook.com/FFRacingcom
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #400 : 19.02.14 - klo: 23.27 »
Pitäisköhän seiniksen keskittyä ihan muihin asioihin kuin tollasiin tuunauksiin...  :huh:

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #401 : 20.02.14 - klo: 22.32 »
Hyvä virikohta autoon on muuten iskareihin paremmat o-renkaat. Kun oman kasasin niin laitoin iskareihin Kyoshoon o renkaat kun sain kaverilta sellaiset. Ensin vuotivat vähän mutta kun jätin vähäksi aikaa ne öljyyn niin ne pullistuivat sen verran ettei vuotanut enää ja ovat paljon smoothimmat kun vakiot. Nyt durango julkaisi dex v4 myötä uudet pehmeemmät o renkaat jotka toimivat paremmin kun vanhat punaiset.
Sama se on ollut meidän autossa, takapitoa on saanut hakea kaikilla konsteilla, low roll center pala on ollut jo kauan käytössä, RPM:n takatukivarret on käännetty jne. Kesällä auto oli jo hyvä, samoin Tiksin laatalla mutta nyt kun ajetaan matolla niin auto on taas vähän vaikea ajaa. Linkkejä on jo vähän säädetty, vielä täytyy kokeilla lisää muutoksia, juurikin muuttaa ne takaisin pitkiksi.

Tiksin kisassa auto toimi parhaiten kun eteen laittoi täysin sliksit Minipinnit ja taakse lähes uudet. Nyt ajettiin treeniä Louisen Pioneereilla, niillä auto oli hyvässä balansissa renkaiden suhteen mutta tosiaan vielä saisi olla helpompi (rauhallisempi) ajaa. Joelille auto on liian vikuri tällä hetkellä.

Mikä oli muuten teoria tuon takatukivarsihomman takana ja mitä se käytännössä vaikuttaa ja mitä kaikkea siinä pitää muuttaa? Itellä ne on vielä vakio asennossa.
Tukivarsien kääntö pidentää akseliväliä=vähemmän takapitoa.testattu juttu.
Iskareiden siirto taakse siirtää myös hieman painopistettä taakse mikä voi auttaa takapidon edistämistä. Siirtämällä iskarit taakse ja poraamalla uudet reijät tukivarsien takapuolelle voisi olla parempi juttu kun tukivarren kääntäminen koska silloin ei taka geometria muuttuisi ja paino siirtyisi taaksepäin.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #402 : 20.02.14 - klo: 23.40 »
Nå tein nyt autosta infotopicin. Kommentoikaa tähän tai YV:llä (ei suoraan viestiin, tarkoitus on että se lukitaan ja pidetään yhtenä viestinä) jos jotain puuttuu tai on jotain virheellistä tietoa!
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Hanski82

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #403 : 20.02.14 - klo: 23.58 »
Hyvä info pläjäys ja paljon tärkeää tietoa!!
Ensi kertaa autoon tutustujan hyvä huomioida saddle akut ja 14mm hex.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #404 : 21.02.14 - klo: 00.15 »
Hyvä info pläjäys ja paljon tärkeää tietoa!!
Ensi kertaa autoon tutustujan hyvä huomioida saddle akut ja 14mm hex.
Joo, ne voisin lisäillä sinne. Ps. 15mm  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #405 : 21.02.14 - klo: 11.19 »
Nå tein nyt autosta infotopicin. Kommentoikaa tähän tai YV:llä (ei suoraan viestiin, tarkoitus on että se lukitaan ja pidetään yhtenä viestinä) jos jotain puuttuu tai on jotain virheellistä tietoa!

Pari kirjoitusvirettä.

Tuupista vastaava topic?
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #406 : 21.02.14 - klo: 12.10 »
Nå tein nyt autosta infotopicin. Kommentoikaa tähän tai YV:llä (ei suoraan viestiin, tarkoitus on että se lukitaan ja pidetään yhtenä viestinä) jos jotain puuttuu tai on jotain virheellistä tietoa!

Pari kirjoitusvirettä.

Tuupista vastaava topic?
Joo niin näyttäis olevan. Pitää yrittää korjailla niitä, vaikeeta kirjoittaa omalla tokalla kielellä kun ei ole spellcheckkiä  :grin: Tuuppiin en ole ehkä paras mahdollinen kirjoittaja koska omat kokemukset ei ole yhtä kattavat kun monilla muilla mutta jos kukaan muu ei sitä kirjoita niin voin toki kirjoittaa.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #407 : 21.02.14 - klo: 14.40 »
Nå tein nyt autosta infotopicin. Kommentoikaa tähän tai YV:llä (ei suoraan viestiin, tarkoitus on että se lukitaan ja pidetään yhtenä viestinä) jos jotain puuttuu tai on jotain virheellistä tietoa!

Pari kirjoitusvirettä.

Tuupista vastaava topic?
Joo niin näyttäis olevan. Pitää yrittää korjailla niitä, vaikeeta kirjoittaa omalla tokalla kielellä kun ei ole spellcheckkiä  :grin: Tuuppiin en ole ehkä paras mahdollinen kirjoittaja koska omat kokemukset ei ole yhtä kattavat kun monilla muilla mutta jos kukaan muu ei sitä kirjoita niin voin toki kirjoittaa.

Tärkeimmät tuuppiasiat on varmasti käyty jo keskusteluissa läpi, joten kyse olisi varmaankin enemmän asioiden kokoamisesta. Minulle sopii myös RC-svenska. :)
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #408 : 21.02.14 - klo: 14.45 »
Nå tein nyt autosta infotopicin. Kommentoikaa tähän tai YV:llä (ei suoraan viestiin, tarkoitus on että se lukitaan ja pidetään yhtenä viestinä) jos jotain puuttuu tai on jotain virheellistä tietoa!

Pari kirjoitusvirettä.

Tuupista vastaava topic?
Joo niin näyttäis olevan. Pitää yrittää korjailla niitä, vaikeeta kirjoittaa omalla tokalla kielellä kun ei ole spellcheckkiä  :grin: Tuuppiin en ole ehkä paras mahdollinen kirjoittaja koska omat kokemukset ei ole yhtä kattavat kun monilla muilla mutta jos kukaan muu ei sitä kirjoita niin voin toki kirjoittaa.

Tärkeimmät tuuppiasiat on varmasti käyty jo keskusteluissa läpi, joten kyse olisi varmaankin enemmän asioiden kokoamisesta. Minulle sopii myös RC-svenska. :)
Joo itseasiassa juttelin just Volvospeden kanssa ja aloin vähän kirjottaa jo infopakettia Volvon avulla. Pitää vielä pyytää vinkkejä kavereilta mutta julkaisen varmaan lähipäivinä tuuppi infon. Om du vill kan jag nog skriva den på svenska :grin:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #409 : 02.03.14 - klo: 16.15 »
Täälläkin ollut paljon keskustelua noista Durangon hingepinneista kuinka vääntyvät helposti. Tresreyllä näyttäisi olevan ihan suoraan omat vastaat (linkki). Onko kellään kokemuksia onko yhtään paremmat kuin Durangon omat?

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #410 : 02.03.14 - klo: 16.21 »
Mulla on mennyt yksi hingepin samassa kun meni rpm tukivarsi. Käytän alkper heavyduty akseleita. Jotenkin tuntuu, että asiaa on liioiteltu...
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

meritane

  • Vieras
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #411 : 02.03.14 - klo: 16.53 »
Eilen murtui Durasta takatukivarsi, iskarista lähti korkki irti ja öljyt roiskui ympäri autoa sekä vääntyi hingepinni solmuun kun täräytin vähän reippaasti ratamme takasuoran reunassa olleeseen tolppaan  :wink: Hingepinnistä tuli ihan soiva peli kun sitä vähän naputeltiin suoraan ja se kastettiin iskariöljyssä jotta liikkuu tukivarren sisässä paremmin :grin: Hyvä tuli ja meno oli kovaa sen jälkeen!  :grin:

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #412 : 02.03.14 - klo: 23.22 »
Tresrayn hingepinni EI ole kestävämpi kun v2 HD hingepinni, päinvastoin. Vakio pinnit kestää RPM tukivarsien kanssa ihan hyvin. Vakiotukivarsilla ovat hieman kovemmalla koska vakiotukivarret eivät fleksaa yhtään niin kun RPM.

Eilen murtui Durasta takatukivarsi
Nelkkudescistäkö? :0
« Viimeksi muokattu: 02.03.14 - klo: 23.25 kirjoittanut Maxxi »
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

meritane

  • Vieras
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #413 : 03.03.14 - klo: 09.16 »
Ei vaan DESC 210:sta, kirjoitin siitä tänne kun täällä puhuttiin noista taipuvista hingepinneista...

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #414 : 03.03.14 - klo: 14.22 »
Ei vaan DESC 210:sta, kirjoitin siitä tänne kun täällä puhuttiin noista taipuvista hingepinneista...
Niin vähän arvasin  :smiley: Jos vääntää hingepinnin takaisin suoraksi niin se tuskin enää kestää yhtä hyvin kun ennen. Kannattaa suosiolla vaihtaa uuteen ettei hajota tukivartta kun hingepinni vääntyy uudestaan.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa tommys

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #415 : 14.03.14 - klo: 21.07 »
Mikä vaikutus RPM:n takatukivarsien käännöllä (iskarit taakse) on käyttäytymiseen? Tuossa kun autoja nyt vertasin, missä toisessa on käännetty ja toisessa ei, niin tuolla näyttäisi ainakaan akseliväliin mitään isompaa muutosta tulevan.

Edit: akselinpaksuuden verran eli ~3mm kasvaa akseliväli tukivarsien käännöllä.
« Viimeksi muokattu: 15.03.14 - klo: 09.35 kirjoittanut tommys »

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #416 : 16.03.14 - klo: 23.01 »
Mikä vaikutus RPM:n takatukivarsien käännöllä (iskarit taakse) on käyttäytymiseen? Tuossa kun autoja nyt vertasin, missä toisessa on käännetty ja toisessa ei, niin tuolla näyttäisi ainakaan akseliväliin mitään isompaa muutosta tulevan.

Edit: akselinpaksuuden verran eli ~3mm kasvaa akseliväli tukivarsien käännöllä.
Joo, akselipituus pitenee, auraus vähenee hieman ja iskareiden paino siirtyy taaksepäin. Kesällä se teki mielestäni autosta helpomman ajaa, sisäradalla en ole kokeillut.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa tommys

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #417 : 16.03.14 - klo: 23.46 »
Kesällä se teki mielestäni autosta helpomman ajaa, sisäradalla en ole kokeillut.

Sitten jätetään ne väärinpäin, helppous olisi hakusessa. Jotenkin niin hirveän levoton ollut toi toinen auto tämän talven, etenkin hieman liukkaammalla alustalla. Jos tästä toisesta saisi hieman hitaammin reagoivan.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #418 : 17.03.14 - klo: 18.04 »
Kesällä se teki mielestäni autosta helpomman ajaa, sisäradalla en ole kokeillut.

Sitten jätetään ne väärinpäin, helppous olisi hakusessa. Jotenkin niin hirveän levoton ollut toi toinen auto tämän talven, etenkin hieman liukkaammalla alustalla. Jos tästä toisesta saisi hieman hitaammin reagoivan.
Turkulaiset väitti että heillä perä oli rauhalisempi kun tukivarret eivät olleet käänettyinä, eli voi se ehkä sisäradalla olla helpompi, ei ole ollut aikaa kokeilla. Jos haluat takapitoa kokeile Exotekin 3.5 tai 4.0 asteista takahingepinni holderia. Sillä saa autoon jopa liikaa takapitoa, kokeilin molempia ja tuovat tosi paljon takapitoa. Suomessa niitä myy ainakin Hobbyfactory ja RacersRCshop...
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa tommys

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #419 : 17.03.14 - klo: 22.53 »
Turkulaiset väitti että heillä perä oli rauhalisempi kun tukivarret eivät olleet käänettyinä, eli voi se ehkä sisäradalla olla helpompi, ei ole ollut aikaa kokeilla. Jos haluat takapitoa kokeile Exotekin 3.5 tai 4.0 asteista takahingepinni holderia. Sillä saa autoon jopa liikaa takapitoa, kokeilin molempia ja tuovat tosi paljon takapitoa. Suomessa niitä myy ainakin Hobbyfactory ja RacersRCshop...

Ok, ei auta kun itse alkaa testailemaan, kun saadaan tuo oma ulkorata auki. Tämän auton kanssa kun on yhtä parin tunnin tiksin harjoittelua lukuun ottamatta ajettu pelkkää kisaa - eikä niissä ole oikein ollut aina aikaa säädellä, kun noita tukivarsia on mennyt talven aikana aika tavalla. Kisat myös hieman huono paikka testailla eri säätöjä, kuten esimerkiksi viimeksi turussa liian löysät jouset -> nose dive hyppyjä tai tiksissä ilman etuvakaajaa -> auto katollaan vähän väliä.  :tongue: No, tässä ulkolaitteessa on RPM:n varret ja XRAY:n pinnit, joten ainakin tukivarsiremonteista päästäneen. Pitää kesäksi lastata tuo myös tupla-shortyillä, jos paino rauhoittaisi, ja autosta tulisi hieman hitaammin reagoiva.