Ei tässä nyt ole kyse variaattorin laadusta, kyllä BRPnkin vari hyvin pelaa mutta se kun jonkuu ojan yli menee niin muistaa laittaa Low puolen päälle vasta siinä vaiheessa kun alkaa hihna vinkumaan ja haisemaan, kuin vaihtella olevassa sä vaihdat ihan refleksistä pienemmälle.
Ja siis pointtina on se että kun se hihna kerran haisee niin haisee ja vikisee sitten jatkossakin ja sit alkaa tehot tippumaan. Ja samoin jos polttaa kumia tai lähtee asfaltilla sutien niin kyllä se hihna siinä vähän vinkuu ennen kuin nappaa kokonaan. Ja toinen pointti on se että se hihna on kallis, ei niitä viittis montaa polttaa vuodessa. Jos kakskin menee vuodessa niin se on jo yli 200€, kuin mitkä ovat vaihdelaatikon kulut? 0€. Ellei sitten öljyjä vaihda ja oliko hondalla ne peräti samassa moottorin kanssa.
Siis vaihdelaatikko, siinä on tehot ja väännöt tallella vielä viidenkin vuoden päästä
Ja siis ite tykkään noista sähkö/nappi vaihteista, ne on parhaimmat vaihteet mitä oon ikinä käyttä varsinkii Honda 500 Rubiconissa jossa 5 portainen hydrostaatti loota, automaatti ja low puolet vielä erikseen. Ei ole varissa tämmösiä herkkuja...
Varin yks hyvä plussa on kyllä se että voi peruuttaa vaikka 100km/h, ainakin can amilla.
Ja tänne topicciin tämä kuuluu kun ei osata tehä täydellistä mönkijää...
Vi*tu, toi passatti kyllä ihan p*ska auto. Sen lisäksi että kone pätkii tietyissä kierroksissa niin vasemmasta takovesta paloi diskantti ja nyt koko äänentoisto järjestelmä pimee. Ja on sulakkeet ehjät, subbarille ja kaiuttimille tulee virtaa, mutta mankka ei toimi. Jostain varmaan johto palanu poikki? Miksei sulake ole ensin kärähtänyt? Sinnehän vois samantien pistää naulan kun siitä sulakkeesta ei ole mitään hyötyä. Viiminen kerta ku ostan VWn, seuraavaks tulee Audi. Ja kun kaikki sanoo että ne on samat niin miksei Audissa ikinä ollu tämmösiä ongelmia?