Kirjoittaja Aihe: radion modaus  (Luettu 3962 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
radion modaus
« : 18.07.10 - klo: 23.07 »
tuli vaan mieleen että pystyykö perus 27mhz ohjainta modata sillein että pystyis pelaa tietokonella rc auto simulaattoria ihan rc auton ohjaimella.siihen pitäis saada jonkinlainen usb liitin ja ties mitä(jos olen oikeassa ja jos on mahdollista).



löysin kyllä topiikin ohjaimen tuuning,mutta se on mun mielestä eri asia kun "modaus"

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #1 : 18.07.10 - klo: 23.43 »
Kyl saa olla aikamoinen pelle peloton että tavallisen radion siihen käyttöön modaan, mutta kyllä siihenki tarkotukseen saa ohjaimia. eurglen 2.4gh ohjaimen mukana tulee ainakin usb piuha ja sillä olen vrc:tä pelaillut. Vrc:llä taisi olla ihan siihen hommaan tarkoitettu ohjain

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #2 : 18.07.10 - klo: 23.46 »
mihin se usb piuha kiinnitettiin.jos se kiinnitettiin vastariin miksi ei onnistuis perus ohjaimella.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #3 : 18.07.10 - klo: 23.54 »
Piuha meni lähetimeen eurglessa. Niin joo tais vrc:llä olla laite josta menee piuha vastarin kuatta koneeseen.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #4 : 19.07.10 - klo: 00.10 »
onko se piuha helppo ite juottaa vai pitääkö ostaa.mä osaan kyllä juottaa ja mulla on tarvikeet jos joku osaa vaan neuvoa mitkä ja mihin ne piuhat juotetaan.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #5 : 19.07.10 - klo: 09.33 »
Parempi kun ei rupea rikkomaan laitteita ollenkaan, jos ei tiedä mitä tekee..
Jeps

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #6 : 19.07.10 - klo: 20.12 »
mut jos mun sisäinen pelle peloton herää niin se pitää saada tehtyä.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #7 : 19.07.10 - klo: 20.35 »
Mutta kun et saa tehtyä sitä, ja pitää melekonen insinööri olla että saa tuommoisen tehtyä, jos on ollenkaan mahdollista.
Jeps

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #8 : 19.07.10 - klo: 21.31 »
Jos taitoa löytyy ni vois kokeilla modata perus PC- ohjaimen rattiradion kuoriin tai muuta vastaavaa. mulla olis ehkä taitoa mut ei saa mistään tarvikkeita tollaseen projektiin.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #9 : 19.07.10 - klo: 23.16 »
Ja tietenkin force ratista sisukalut. Vois vähän vääntää sormissa kun G25:n tuplamoottorit hakkaa :P.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #10 : 20.07.10 - klo: 08.06 »
Kaikkihan on mahdollista, ja toiset tekee mitä osaa, toiset mitä haluaa.

Tässä niille ensimmäisille vaihtoehto:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9043&Product_Name=Hobby_King_2.4Ghz_6Ch_Tx_USB_Cable_for_Win2000/XP
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10608&Product_Name=Hobby_King_GT-2__2.4Ghz_2Ch_Tx_&_Rx_

Sata varma en tietysti ole tuon ohjaimen pelikäyttöön soveltumisesta, kun ei löydy ainuttakaan peliä.
son loppu ny.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #11 : 20.07.10 - klo: 10.26 »
Kaikkihan on mahdollista, ja toiset tekee mitä osaa, toiset mitä haluaa.

Tässä niille ensimmäisille vaihtoehto:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9043&Product_Name=Hobby_King_2.4Ghz_6Ch_Tx_USB_Cable_for_Win2000/XP
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10608&Product_Name=Hobby_King_GT-
2__2.4Ghz_2Ch_Tx_&_Rx_


Sata varma en tietysti ole tuon ohjaimen pelikäyttöön soveltumisesta, kun ei löydy ainuttakaan peliä.



mulla on kyllä acomsin 2.4g ohjain.niin mihin toi ylemmän linkin piuha laitetaan.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #12 : 25.07.10 - klo: 21.14 »
Tulee ehkä vähän liian myöhään mutta VRC:tä jos haluaa radiolla pelata niin pitää ostaa USB adapteri, joka siis liitetään vastariin, jolloin voit ajaa periaatteessa millä tahansa radiolla ko. peliä. Oli sitten GHz, FM tai AM radio. Tosin ei taida ihan kaikkien laitteiden kanssa radioiden kanssa toimia.

Esim Tämä:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13158
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #13 : 25.07.10 - klo: 22.54 »
onko mahdollista ite juotella usb liittimen.mulla on usb liitin tietokoneeseen ja vastariin liitin,mutta en tiiä mihin kohtaa juottaa mikäkin piuha HELP.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #14 : 25.07.10 - klo: 23.04 »
eiköhän siihen tarvita muutakin kuin pelkkien johtojen juottelu... Eli ne signaalit mahdollisesti muutetaan piirilevyllä siinä palikassa.

Osta nyt vaan suosiolla se 5€ valmis palikka ajureineen mitä tarvitaan myös todennäköisesti...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #15 : 25.07.10 - klo: 23.08 »
 :cry:  no pitää kait joskus ostaa kun tulee raha porsaanreikä

Poissa Matzku

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: radion modaus
« Vastaus #16 : 24.09.10 - klo: 21.41 »
onko mahdollista ite juotella usb liittimen.mulla on usb liitin tietokoneeseen ja vastariin liitin,mutta en tiiä mihin kohtaa juottaa mikäkin piuha HELP.

Juu Usb liittimen ja vastarinpiuhojen välissä piirilevy, jossa kaiken näköstä nippeliä.
Ite joskus kurkistanu sinne sisään ja perehtyny asiaan.. :wink:
« Viimeksi muokattu: 24.09.10 - klo: 21.45 kirjoittanut Matzku »
Team Associated Tc6 | Team Riekkinen | Sanwa | SP | LRP | Rc-piste |