Päävalikko

Team Associated Tc6

Aloittaja rrike, 27.08.10 - klo: 19.11

rrike

Nonii vihdoinkin
se Asson uusi turisti on valmistunut myyntiin. :mrgreen:

http://67.199.85.166/ae/tc6/tc6_home.php

Red rc artikkeleja Tc6:sta

http://events.redrc.net/2010/06/new-in-the-pits-associated-tc6/

http://www.redrc.net/2010/08/team-associated-tc6-touring-car/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+RedRc2+%28Red+RC+-+RC+Car+News+DF%29

Näyttää aika hyvältä, mutta ei vielä Suomessa saatavilla.

Uutta:
-Pohjalevy
-Koko painopiste on siirretty keskemmälle ja matalammalle.
-Etugeometriaa on muutettu
-Uudet iskarit
-Iskaritorneissa edessä 6 säätökulmaa ja takana 7.
-Ylädekkiä muutettu
-Kaikki bulkit samanlaisia. Eli yksi riittää varaosaksi.
| Team Associated | LRP | Sanwa |

JyrkiL

LainaaUutta:
-Pohjalevy
-Koko painopiste on siirretty keskemmälle ja matalammalle.
-Etugeometriaa on muutettu
-Uudet iskarit
-Iskaritorneissa edessä 6 säätökulmaa ja takana 7.
-Ylädekkiä muutettu
-Kaikki bulkit samanlaisia. Eli yksi riittää varaosaksi.

Lisäksi Asson sivujen mukaan "Optional Parts needed"-listalla oli myös "Silicone Diff Fluid" oten voidaan heittää villi arvaus, että autoon olisi ilmaantumassa ratasdiffi.

Tämä siis näkyi alkuperäisessa "Press releasessa", sitä ei kyllä enää näkynyt uusilla Asson sivuilla. Ja kuvista päätellen autossa on kuuladiffit paikoillaan.

No eiköhän se uusi kiesi sieltä Amerikan mantereelta tännekin saada, vielä on hyvin aikaa harjoitella sitä kaunista kirjettään joulupukille  :grin:
AE/Destiny/TLR

rrike

Auto saapuu näköjään suomeen kuukauden päästä.
:tongue:
Eikä oo pahan hintanen  :shocked:
http://rc10.fi/index.php?topic=50345.0

| Team Associated | LRP | Sanwa |

JyrkiL

Uusi, tai pitäisikö sanoa päivitetty TC6.1 on näkynyt Jenkkilän sivustoilla jo jonkin aikaa, mutta sain kuulla, että niitä Suomeenkin saa ottamalla Hobbylinnan Mikkoon yhteyttä.

Uutta tässä autossa vrt TC6 :

Ripustuksen osat: C-paloissa casterkulma ja takahubien auraus vaihdettavissa puslilla.
Tukivarret: kolme asentoa iskarille.
Kallistuksenvakaajat: pianonlangat vain tukivarresta bulkkiin, bulkkien välissä alumiinitanko.
Ratasdiffi taakse kitissä, eteen oikea spooli slipperispoolin sijaan.
Pyöränlaakerit nykyään mainstream-kokoiset 10*5*4mm, vetareita sorvattu milli.

Ripustuksen osissa kuulopuheiden mukaan käytetty kovempaa (kestävämpää) muovilaatua.
Kutosellakin kerkeää komeesti, tuskin tässä takapakkiakaan otetaan. Oma auto on jo tilauksessa.

Jyrki Lehto
ATAK/UA
AE/Destiny/TLR