Kirjoittaja Aihe: Hintakeskustelut tänne!  (Luettu 148575 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ade

  • Jäsen
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #150 : 25.04.04 - klo: 20.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"
Lainaus käyttäjältä: "ade"
Empä jaksa ruveta tekemään uutta aihetta, joten pistän tämän tänne. Eli siis mistä Kyoshon tuotteita myyvästä nettikaupasta saisi nopeiten ja parhaiten sähköpostilla tilattua Ultimaani varaosia?


www.jr-hobby.com

tonne vaa tilausta meneen..
Häh :x , eihän tuolta saa Kyoshon varaosia tilattua, vai saako muka? Ainakaan tuolta varaosat kohdasta ei löytynyt Kyoshon varaosista mitään mainintaa.

Poissa ade

  • Jäsen
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #151 : 25.04.04 - klo: 20.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"
No ainaki Gunther osti sieltä sen autoon 2 portaisen tomaatin pureten alphaan.ei ehkä lue mutta ku laittaa osanumeron ja merkin niille sähköpostilla niin varmasti saa tilattua..ainaki ne myy kyöshöä..
Jaa, no sepäs hyvä juttu. Mitenköhän pitkää menee osien tulemisessa? Eli onkos niillä niitä osia heti saatavilla vai joutuuko ne tilaamaan eka niitä jostain?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #152 : 25.04.04 - klo: 21.15 »
Luotettavammin saat osia kyoshoosi täältä: www.tietonikkari.fi
Taas kehissä.. ;)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #153 : 26.04.04 - klo: 22.49 »
No niin, olen taas unohtanut paljon maksaa perusmallin hobao Sanderssonilla ? ilman moottoria..
Taas kehissä.. ;)

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #154 : 27.04.04 - klo: 10.57 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
No niin, olen taas unohtanut paljon maksaa perusmallin hobao Sanderssonilla ? ilman moottoria..

Sanderssonalta perusmallit loppu ja 1-2vk päästä tulee RTR-paketteja, hinta ~400-500e. Iso-Hepassa Pro-malli (ilman moottoria) 400e.
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #155 : 27.04.04 - klo: 14.25 »
Tuleeko sinne lisää niitä perusmalleja ilman radioita ja mottia  :roll:
Taas kehissä.. ;)

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #156 : 27.04.04 - klo: 14.39 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Tuleeko sinne lisää niitä perusmalleja ilman radioita ja mottia  :roll:

Sitä ei tiedä... Niko sanoi: "Hyper 7 autot loppu, mutta tulossa RTR versiota, jossa radiolaitteet ja Hyper 21 moottori." eli luultavasti ei tule ainakaan nyt. Mutta mikset osta pro-mallia?
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #157 : 27.04.04 - klo: 14.42 »
Ei ole tarpeeksi hynää, ja odottelen myös Savagen ostoa...
Taas kehissä.. ;)

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #158 : 28.04.04 - klo: 07.23 »
http://store.savagess.com/product_info.php?cPath=29&products_id=293 Paljonko tollanen tulis suomeen asti maksamaan?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Dampax

  • Jäsen
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #159 : 05.05.04 - klo: 07.20 »
Lainaus käyttäjältä: "ade"
Empä jaksa ruveta tekemään uutta aihetta, joten pistän tämän tänne. Eli siis mistä Kyoshon tuotteita myyvästä nettikaupasta saisi nopeiten ja parhaiten sähköpostilla tilattua Ultimaani varaosia?


Luulempa, että yksi helpoimmista ja luotettavimmista tavoista hankkia Kyoshon varaosia, on kirjoittaa Kärkkäiselle.

www.karkkainen.com

tai kirjoitat suoraan
lelu.ylivieska@karkkainen.com

Heillä on todella paljon osia varastossa. Ja mitä ei löydy, niin he tilaavat ne Sinun tilaustasi seuraavana maanantaina. Osat ovat todennäköisesti lähipostissasi silloin perjantaina. Ja toimitusvarmuus on kohdallaan. Siellä on kaverit, jotka tietävät asioista ja ovat valmiit auttamaankin tarvittaessa.

Eli nyt on se pisin aika odottaa uusia osia. Jos tänään laitat tilauksen eikä heillä satu olemaan kyseistä nippeliä varastossa, osat ovat Sinulla ensi viikon perjantaina. Tietty , jos löytyy varastosta, niin huomiseksihan ne silloin kerkeävät.

Olen kokeillut myös muita toimittajia reilun vuoden kestäneen Kyosho-kauteni aikana. Kokemukset ovat olleet pääosin välttäviä muiden toimittajien osalta.

-------------------------------------------------------------------------------------
- ja taas lähtee tilaus -

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #160 : 05.05.04 - klo: 19.12 »
Mistäs saa antenniputkia (halvalla)!? En löytänyt kuin kärkkäiseltä ja siellä oli 8e/4kpl ... :shock:
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #161 : 05.05.04 - klo: 19.22 »
Lainaus käyttäjältä: "pOINTER"
Mistäs saa antenniputkia (halvalla)!? En löytänyt kuin kärkkäiseltä ja siellä oli 8e/4kpl ... :shock:


Tilasin kerran hobbypointista muiden osien rinnalla, ja makso kyllä 2€/kpl, eli kyl ne kai maksaa melkolailla, eli en oo ostanu ku sen yhen kerran, ja muut kerrat laittanu jonku oman sydeemin.

Ps. esim. ville vainio pitää antennia sillee, ettei ees tuu korin läpi, vaan laittaa vaa sen sinne auton ja korin välii "pitkällee", en oo ikinä nähny, et silt ois kantomatka loppunu. (ei kyl olla testattukkaa)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #162 : 05.05.04 - klo: 21.13 »
Hobbypeoplesta ite ostin 1m sitä putkee. Kun ei näköjään pienempää tullut  :lol: En muista paljon makso, ei paljo mitään.
Ei nyt 2€/kpl oo paha... Paitsi tietonikkarin antennit jotka mulla hajosi koko ajan...
Taas kehissä.. ;)

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #163 : 07.05.04 - klo: 10.06 »
Mad Force GS21R-rak.sarja 1:10 450,00!!! TARJOUS
(Norm: 568,00). Tietonikarissa on 10e halvempi ku hobbylinnassa. Ottaispa ne vaihossa mun auton ja saisin tollasen.  :cry:  :x  :?  :P  :evil:  :twisted:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #164 : 07.05.04 - klo: 10.26 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Mad Force GS21R-rak.sarja 1:10 450,00!!! TARJOUS
(Norm: 568,00). Tietonikarissa on 10e halvempi ku hobbylinnassa. Ottaispa ne vaihossa mun auton ja saisin tollasen.  :cry:  :x  :?  :P  :evil:  :twisted:


Kysyin jokin aika sitten tietonikkarista ottaako ne vaihdossa autoja ja vastaukseksi sain että suoraan ei ota mutta myyntitiliin voivat hyväkuntoisia ottaa.
Tiedä sitten onko siinä mitään järkeä, voihan auton aina myydä täällä tai huuto.netissä
- Tamiya solar car -

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #165 : 07.05.04 - klo: 11.12 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Mad Force GS21R-rak.sarja 1:10 450,00!!! TARJOUS
(Norm: 568,00). Tietonikarissa on 10e halvempi ku hobbylinnassa. Ottaispa ne vaihossa mun auton ja saisin tollasen.  :cry:  :x  :?  :P  :evil:  :twisted:


Laita hobbylinnaan vaihdossa.
Taas kehissä.. ;)

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jeps
« Vastaus #166 : 07.05.04 - klo: 11.39 »
jeejee: Jos oot 290/300e puretenistä vailla, niin voisinpa veikata, että saat myydä sitä maailman tappiin asti. Tämä pureten3 laturilla + akulla maksaa tuon ~300 uutena. Hobbylinnahan voi autosi ehkä ottaa vaihdossa, mutta tuskin ne ihan nollakatteilla, tai varsinkaan tappiolla vaihtoautoja käy hinnoittelemaan. Joten, otti sen vaihdossa pulju kun pulju, niin tuskin saat autosta edes puolta nykyisestä hintapyynnöstä. Tämä oli siis vain minun arvioni asiasta..
Lahti Rock City

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #167 : 07.05.04 - klo: 12.18 »
Sen mitä minä olen HL:stä käsittänyt niin he eivät maksa käytetystä autosta kuin noin 200€ rippuu tietysti minkä kuntoinen auto on.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #168 : 07.05.04 - klo: 12.43 »
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Sen mitä minä olen HL:stä käsittänyt niin he eivät maksa käytetystä autosta kuin noin 200€ rippuu tietysti minkä kuntoinen auto on.


Olen kysynyt joskus heiltä niin sanoivat että n.150e ja siihen naurettavaan hintaan en myy. Pitää sitten pitää tätä autoa aina kun pitäs ton verran saada tosta....... Mutta uuten alphaan tulis kummiskin siten 2 lisä akkua toinenkin mulla maksoi yli 50e ja pikalaturi n.50e........
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #169 : 07.05.04 - klo: 12.45 »
Ei se nyt mikään naurettava hinta ole sinällään pureten alpha ep:stä.
Ajele sillä vielä ja myy sitten kun se on sen 150€ arvoinen.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #170 : 07.05.04 - klo: 12.47 »
Mutta haluttais nyt niin pirusti polttista ja meijän isän mielest' se ei me koskaan niin huonokuntoseks ja muutenkaan ton arvoseks....
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #171 : 07.05.04 - klo: 12.52 »
No teeppä niin että alat tekemään töitä jos on mahdollisuus ja sitten ostat polttiksen. Voithan ostaa käytetyn polttiksen.
Ja ajele sillä puretenillä vaan nyt sen aikaa kunnes saat rahaa polttikseen.

Nyt loppu tämä OT täällä hintakeskusteluissa.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jeps
« Vastaus #172 : 07.05.04 - klo: 12.56 »
Tästähän on aika turha jauhaa.. Mutta, jos uuden pta3 ep rtr hinta ilman laturia ja akkua on ~225e ja halvimmillaan ~200e, siihen laturi ja akku päälle, niin hintaa tulee alle 300e. Ja näin uutena, kyseessä vielä uudempi versio autostasi. Vaikka olisit itse maksanut autostasi romppeineen kuinka paljon tahansa, on aivan turha odottaa saavan 300e, jos samaan hintaan saa uutena.

Mielestäni tuo 150e on ihan hyvin, kun otetaan huomioon, että ostajana on yritys, joka ostaa auton jälleenmyyntitarkoituksessa.
Lahti Rock City

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #173 : 07.05.04 - klo: 13.24 »
Sori tää ot. Jos uus maksaa 200e niin siihen ostaa kaikki 3 akkua laturi ym... Nykyään ei tule ees laturia eikä akkua joten tavallinen akku sitten 2 muuta ja 1 akkukin maksaa jo yli 50e(maksoi) ja sitten vielä pikalaturi niin 1 akku ja pikalaturi jo 100e.......
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #174 : 07.05.04 - klo: 14.41 »
Ei kukaan maksa käytetystä uuden hintaa. AINA jää tappiolle kun myyt auton, vaikka se olisi ihan ajamaton.
Taas kehissä.. ;)

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #175 : 07.05.04 - klo: 14.45 »
Eiköhän itse kukin saa pyytää mitä haluaa, tyhmähän se on joka maksaa? Kyllä sitä hintaa aletaan alentamaan sitten, kun ei tuote mene kaupaksi. Tappiolle jää todennäköisesti aina.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #176 : 07.05.04 - klo: 15.22 »
Lainaus käyttäjältä: "HilariouS"
Eiköhän itse kukin saa pyytää mitä haluaa, tyhmähän se on joka maksaa? Kyllä sitä hintaa aletaan alentamaan sitten, kun ei tuote mene kaupaksi. Tappiolle jää todennäköisesti aina.


Terävä huomio(!), mutta nyt olikin kyse siitä, että jeejee haluaa saada autonsa myytyä.
Lahti Rock City

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #177 : 07.05.04 - klo: 15.26 »
Itse olen saanut myytyä foorumin kautta yhden ratapolttiksen, kaksi mattoautoa sekä touringautoja. Kaikista joutui kuitenkin tiputtamaan hintaa aika reilusti, yleensä auton saa myytyä vasta noin 50-60% uuden hinnasta, menipä syksyllä vain 3 kisaa ajettu TC3 huippuvarusteilla (ilman sähköjä) reilulla parilla sadalla...

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #178 : 13.05.04 - klo: 10.19 »
Paljonko maksaa HoBaon hyper.21 moottori?

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #179 : 17.05.04 - klo: 23.44 »
Onko kellään täällä Duratrax Thunder quakea? Paljon se maksaa ja mistä sen voi ostaa? Onko kestävä.
-EhtoollisWeli