Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 224796 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #150 : 07.11.11 - klo: 16.34 »
Sähköä itsekin meinasin, mutta olen vain kuullut, että Kyoshon osat hankalempia saada ja olisivat kalliimpia.

Modelsportista saisi tosiaan tuon suht edullisesti. Jotain pakettejakin missä akut sun muut mukana.

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #151 : 07.11.11 - klo: 16.42 »
Ja Hobbykingistä akut ovat halpoja. Tuo VE DMT ei taida olla Waterproof. Autolla tulisi kuitenkin ajettua jostain epäadekvaatista paikasta, jolloin vedenpidosta olisi hyötyä. Lisäksi tuo aiemmin todettu akkukotelon pienuus ei ole hyvä asia. Mutta kyllä tämä varmaan ihan kiva auto olis. Kuin myös tuo Inferno VE...
« Viimeksi muokattu: 07.11.11 - klo: 16.47 kirjoittanut Hiekkamonttu »
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #152 : 07.11.11 - klo: 18.42 »
Ja Hobbykingistä akut ovat halpoja. Tuo VE DMT ei taida olla Waterproof. Autolla tulisi kuitenkin ajettua jostain epäadekvaatista paikasta, jolloin vedenpidosta olisi hyötyä. Lisäksi tuo aiemmin todettu akkukotelon pienuus ei ole hyvä asia. Mutta kyllä tämä varmaan ihan kiva auto olis. Kuin myös tuo Inferno VE...

Vedenkestävyydestä ei ole tietoa kun missään ei mainita onko vai ei. Kaipa tuota siltikin pystyisi esim lumelta suojaamaan, en tiedä. Nätti peli kuiteskin.

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #153 : 07.11.11 - klo: 21.46 »
Myös tuo hiukan kalliimpi Inferno on kiinnostava koska siihen saa kaksi akkua. Voisi kai tuota DMT akkukoppia varmaan modailla. DMT kiinnostaa kuitenkin enemmän, koska se omaa suuren maavaran ja on monsu.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #154 : 08.11.11 - klo: 22.19 »
Onko toi DBX VE buggy muuten edes hyvä. Nämä Kyosho VE sarjalaiset vaan on aika kiintoisia :azn:
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #156 : 27.11.11 - klo: 13.57 »
Onko kellään kokemuksia Kyosho DMT VE:stä tai Kyosho Mad Force Kruiser VE:stä.
Jos on niin millaisia.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #157 : 27.11.11 - klo: 14.04 »
Kruiser VE Tammikuussa vuosi sitten

Kruiser VE with lights

Kruiser VE with lights in the snow

Pikkasen painava kovakuorisilla lipoakuilla, tehoa kyllä enemmän kuin tarpeeksi mutta paino tekee sen ettei isoja mällejä kannata tehdä, sen takia myös minusta pikkasen työläämpi käsitellä kuin nitroversio joka on kevyempi
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #158 : 27.11.11 - klo: 14.14 »
Hienosti näyttäisi menevän ja tehoa piisaavan.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #159 : 28.11.11 - klo: 16.36 »
Onko kellään kokemuksia miten Kyosho DMT VE liikkuu lumessa vakio laitteilla ja että miten se muuten jaksaa liikkua?
Kiitokset jo etukäteen.


Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #160 : 03.12.11 - klo: 18.10 »
Miten olette suojanneet tätä Kyosho Mad Force Kruiser VE:tä lumelta ja vedeltä?
Ajattelin vaan,että en ite ainakaan varmuuden vuoksi viitsisi laittaa mitään kosteudensuoja spraytä tai mitään muuta spray tyyppistä ainetta.
Niin ja mitä osia kannattaa suojata?
Sitten vielä kysyn,että mitä akkua kannattaa käyttää tässä Kyosho Mad Force Kruiser VE:ssä?
Tilaisin/Ostaisin akun mielelläni Suomesta.
Niin ja onko tuossa vakiona LiPo Cut-Off
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 03.12.11 - klo: 19.19 kirjoittanut Joo »

Poissa gti-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #161 : 03.12.11 - klo: 22.38 »
Itse olen ainakin suojannut Inferno ve:n nopeudensäätimen ja ohjausservon muovipusseilla, jotka olen tiukasti laittanut kiinni. Vastarikotelon kanteen voi laittaa tiivisteeksi perus silikoonia. Noilla suojauksilla toimii moitteettomasti. Noparissa on vakiona LiPo Cut-Off. Niin ja Mad Force Kruiser VE:hen menee 2 kappaletta niitä akkuja. Nämä akut käyvät Kruiseriin ja ne saa samasta paikasta. Hinta on kohdallaan ja noilla se kulkee ihan kiitettävän hyvin. 2kpl siis näitä on hyvä ratkaisu http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=07.14124&BildLopNr=01

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #162 : 26.12.11 - klo: 23.28 »
Tos kattelin lindingerin sivuja ja huomasin että irtoaapa halvalla VE kössi. http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1653_1655_1656&products_id=93156 Onko porukalla kokemuksia kyseisestä monsusta/truggystä? Selailin säiettä niin kovasti oli tuosta mädistä juttua mutta on budjettiini hieman liian kallis niin tyytyisin tähän  :tongue:
Ny muuten hajos joku :D

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #164 : 27.12.11 - klo: 12.39 »
9 euroa mutta lindigerin setissä on gigaset :grin: (vaikkakin onnettomat)
Ny muuten hajos joku :D

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #165 : 27.12.11 - klo: 15.08 »
Jep ei se 9€ paljoa ole, varsinkaan jos saa gigaset.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!


Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #167 : 07.09.12 - klo: 21.38 »
DRX VE.. hieman kestotestiä tänään.. kiviä, soraa, hiekkaa, vettä... paineilmalla putsattuna lopuksi

Hauska peli, Vantaalle ei sään takia keretty   :angry:









Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #168 : 08.09.12 - klo: 00.07 »
Lyhyt klippi

DRX VE Demon 3S
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #169 : 11.09.12 - klo: 14.33 »
tossa videossa kuvaa autosta, kiitokset Volvolle..

Lavanko RC rallicross jupinat

Ostetiin toinenkin DRX, maalasin Subarun varaosa korin itselle.. ilman kilpatarroja vähän vaisu mutta saa kelvata.. Asennuksessa puskurit molempiin päihin ja vakaimet.

Toiveet vielä elää pitkästä ajokaudesta..  :police:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #170 : 11.09.12 - klo: 15.14 »
En tiennykkään että rallycross rata oli noin nopeesti valmis!  :shocked:
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #171 : 11.09.12 - klo: 15.32 »
Nyt tiedät  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #172 : 11.09.12 - klo: 15.36 »
Se kävi äkkiä sanon minä ja lopetan offtopicin! :embarrassed: :laugh:
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #173 : 12.09.12 - klo: 11.43 »
Subarun kori tuli suihkittua kilikaleilla.. onhan toi vähän ykstotinen ku ei oo sponsoritarroja.
No mut lisäilin jotain vanhoista, keltasta raitaa jne. Tummemmalla sinisellä ja noilla mustilla vanteilla olis melkein sama ku oma 1:1 auto, mutta tummansininen ei taas oikein näy radalla joten.. No kohta se näyttää siltä ku pitää eli kuraiselta.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #174 : 12.09.12 - klo: 12.34 »
Mites tuonne rallikorin alle mahtuu 4S+MMM+2650 castlen motti?
Onko tuon tekniikka sillätasolla että se kestää mainitun tehon?
Kestääkö tukivarret pommittaa vrt 1:8 crossit kuten esim reiskan 808e joka ei hajoa millään.
Eihän tuossa ole mitään luistokytkimiä? On kuitenkin keskidiffi?
Ei ehdi töissä kaivaa tietoa just nyt

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #175 : 12.09.12 - klo: 12.43 »
En laittais 1:8 sähköjä. Tossa on vakiona 1:10 sähköt ja 3S lipolla toimii todella hyvin (kts. video).
2S on ok aloittelevalle kuskille.
Vetarit yms. ovat vakiona ihan riittävät autoon vakiosähköillä.
Ei luistokytkimiä, ratasdiffit perissä ja keskellä. Ei tolla krossiradalla ajeta joten ei mitenkään voi verrata, auto ei ole kasikrossari.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #176 : 12.09.12 - klo: 12.53 »
OK, taidan sitten katsella jotain muuta vaihtoehtoa johon solahtaa 1/8 sähköt, vaikka hieno peli on tuokin.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #177 : 12.09.12 - klo: 14.05 »
Juu, 1:8 krossarit ovat vähän omassa kategoriassaan, tykästyin itse kyllä näihin pienempipyöräisiin
sen takia että sopivat paremmin tuonne Lavangon rallicross radalle kuin buggyt kokonsa ja painonsa puolesta. (Testasin molempia). Tokihan tämä on makuasia. Näissä on ehkä aavistuksen paremmat skaalamitat myös.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #178 : 13.09.12 - klo: 10.21 »
Miltäs tää näyttää? Illalla ulkoiluttaa jos sää pysyy selkeänä.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #179 : 13.09.12 - klo: 15.09 »
Pitäisin myös takapuskurin hankintaa hyvänä ideana radalle, istuu täydellisesti sekä Subaruun että Demoniin.
Koska konttiin tulee ajoittain..

Kiitos 20 vuodesta!