Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 224851 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #330 : 21.10.13 - klo: 23.44 »
---ggl
« Viimeksi muokattu: 02.11.13 - klo: 15.54 kirjoittanut Traxosho »

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #331 : 22.10.13 - klo: 11.32 »
Nonni, lähetti kävi ovella ja jätti tämmösen.





En tosin tiedä viittinkö pakettia edes avata, oli sellanen heräteostos tuossa taannoin ja nyt kun se vihdoin on täällä,en tiedä oliko se sittenkään sitä mitä haen.  :cool:

Ei autossa itessään vikaa ole mutta hiukan vääräntyyppinen tarkoitukseeni.
Ajatus oli custom crawler/scale monste truck, tuosta piti silpoa ja rakennella mut mut...

Taidan laittaa myyntiin... Myyty...
« Viimeksi muokattu: 23.10.13 - klo: 21.58 kirjoittanut JK Power »
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #332 : 02.11.13 - klo: 15.53 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #333 : 02.11.13 - klo: 16.15 »
Eipä ole kyseisestä mallista kokemusta, mutta Kyoshon autoihin löytyy ns. räjäytyskuvat. Tässä esim. DMT:n oma http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.30844&BildLopNr=01

Siitä vaan katselemaan miten on koottu..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #334 : 02.11.13 - klo: 17.08 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

Ennen kuin sulla edes oli tuo auto, neuvoin purkamaan diffit, laittamaan sinne lisä rattaat ja öljyt. Nyt oot tehnyt "lautasia" märällä asfaltilla ja ihmettelet kun diffi hajosi..
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #335 : 02.11.13 - klo: 19.33 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

Ennen kuin sulla edes oli tuo auto, neuvoin purkamaan diffit, laittamaan sinne lisä rattaat ja öljyt. Nyt oot tehnyt "lautasia" märällä asfaltilla ja ihmettelet kun diffi hajosi..

No kun sain auton katoin että lähes mahdoton päästä diffeihin käsiksi ilman totaalista purkamista joten en viittinyt lisätä niitä rattaita sinne.Viimeksi kun remppasin rc autoa vissiin vuonna 2010,sain kyosho megaforcen syttymään tuleen ja rikottua vaihdelaatikon.Joten mulla vähän huonoja kokemuksia näistä korjailuista.Ja stampedesta rikoin ohjauksen ennen sitä...kiristin jotain ruuveja liikaa ja servo jyrsi ohjainminkälie palan silpuksi.Tiedän todella paljon rc autojen ja tietokoneiden tekniikasta ja osista (rc autojen en vielä niin paljon) mutta en osaa/uskalla opetella rakentamaan/korjaamaan niitä.Ehkä joskus kun on työpaikka ja vakituiset tulot tuhojen korjaukseen voisi opetella niitä hommia,nyt pitää ehkä vaan viedä huoltoon.

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #336 : 04.11.13 - klo: 11.49 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

Kun oot ottanu sen kannen pois siitä keskidiffin päältä, niin pohjasta vaan irrotat neljä ruuvia niin koko keskidiffi lähtee irti pidikkeineen päivineen. Kyseinen auto on tosi yksinkertanen rakenteeltaan ja siks helppo ja nopee purkaa ja korjata. Kun sulla kerran on osat kotona, niin saat auton nopeesti ja halvalla takas ajoon laittamalla itse. Auton laitto on niin olennainen osa tätä harrastusta, että kannattaa opetella korjaamaan, niin ymmärtää auton toimintaakin paremmin, eli yrittämään vaan äläkä luovuta jos ei heti onnistu :wink:

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #337 : 05.11.13 - klo: 10.32 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

Kun oot ottanu sen kannen pois siitä keskidiffin päältä, niin pohjasta vaan irrotat neljä ruuvia niin koko keskidiffi lähtee irti pidikkeineen päivineen. Kyseinen auto on tosi yksinkertanen rakenteeltaan ja siks helppo ja nopee purkaa ja korjata. Kun sulla kerran on osat kotona, niin saat auton nopeesti ja halvalla takas ajoon laittamalla itse. Auton laitto on niin olennainen osa tätä harrastusta, että kannattaa opetella korjaamaan, niin ymmärtää auton toimintaakin paremmin, eli yrittämään vaan äläkä luovuta jos ei heti onnistu :wink:

No joo voisi kokeilla miten onnistuisi tuo itse korjaaminen.Diffin rattaat ja rauta spurri on varaosina valmiina.Miksi nä autot edes tulee muovi spurreilla...ne kuitenki tuppaa aina sulamaan,ainakin megaforcesta -_-..

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #338 : 05.11.13 - klo: 11.07 »
Muovi spurrilla autosta sää miellyttävän hiljaisen ja kun auto on oikein säädetty niin muoviratas kestää yllättävän kauan.nitro autossa tuota ääni asiaa ei tietenkään saavuteta.

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #339 : 11.11.13 - klo: 18.12 »
No tänään avasin tuon keskidiffin,ruuvit irti pohjasta ja kotelo irti siitä keskeltä,yllätävän helposti irtos.Ja kokeilin vetoakselilla pyörittää etu ja takadiffejä ja ne pyöri aika siististi,joten ne on varmaan aika ehjiä.Vaikka mä olen aika ulkona vielä näistä rc jutuista huomasin pari outoa seikkaa kun avasin keskidiffin.1.Kotelon kannesta oli kaikki ruuvit löysällä ja 2 ruuvia lähes irti.Ne ruuvit oli ehkä kovertanut siihen kanteen jotain kulumaa myös.2.Diffi kotelon Kannessa ei ollut tiivistettä???Varaosakuvan ja perusjärjen mukaan siinä kuuluisi olla mutta  ei ole...3.Diffikotelon sisällä ei ollut lainkaan silikoniöljyä?Eikö niiden rattaiden kuuluisi olla täysin öljyn peitossa vai?4.Rattaat oli todella kuluneet ja kotelo täynnä metallisilppua,sitä mä vähän arvelinkin...Lisään kuvat vielä tähän alas.

tuossa oli jotain outoa kulumaa,pitäskö uusia?



Tuolla pitäisi vissiin olla öljyä,mutta ei ollu yhtään kun avasin

tässä kuuluisi vissiin olla tiiviste?

Eli tässä autossa oli alusta asti ehkä valmistusvirheenä keskidiffi huonosti koottu.Ilman tiivistettä ja löysästi kirrattu.Huomasin kyllä autossa heti outoja seikkoja,jarrutettaessa tuli outo räksähdys,diffi vuoti öljyä ja spurri liikkui vähän eestaas siinä diffissä.Mutta bensa autoissa kaikki noi oli aika normaalia joten sähköauto noobina en noista sen enempää huolestunut ja tässä tulos.No korjaaminen on oikeastaan ihan mukavaa,tekemällä oppii  :grin:.
« Viimeksi muokattu: 11.11.13 - klo: 18.17 kirjoittanut Traxosho »

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #340 : 11.11.13 - klo: 19.18 »
Näyttää siltä et diffin kannesta on ruuvit löystynyt ja sen jälkeen välykset kasvanut ja seurauksena rattaa kuluneet. Laita nyt se tiiviste siihen kannen alle, NELJÄ pikkuratasta ja paksut öljyt! 10000-50000 on keskidiffiin hyvät.
Nyt kun uskaltauduit autoa korjaamaan niin eihän se nyt niin vaikeeta ollutkaan? Tekemällä oppii ja netistä löytyy kuvia siihen apuvälineeks :)
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #341 : 11.11.13 - klo: 19.40 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #342 : 11.11.13 - klo: 19.47 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

joo täyteen vaan
EXC125

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #343 : 11.11.13 - klo: 20.19 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

joo täyteen vaan

Heh täyteen,Ku avasin diffikotelon siellä ei ollu yhtään öljyä.Aika iso valmistusvirhe...ei tiivistettä lainkaan ja huonosti kirratut ruuvit.No mä oon tottunu tähän,kaikki mitä mä ostan on aina valmiiksi rikki.Aina.

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #344 : 11.11.13 - klo: 20.27 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

Jostain ohjeesta luin et pikkurattaan akselit peittoon eli vähän vajaaks.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #345 : 11.11.13 - klo: 20.35 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

Jostain ohjeesta luin et pikkurattaan akselit peittoon eli vähän vajaaks.

Aijaa...itse olen ymmärtänyt että täyteen?no,uskotaan kokeneempaa;)
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #346 : 11.11.13 - klo: 20.46 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

joo täyteen vaan

Heh täyteen,Ku avasin diffikotelon siellä ei ollu yhtään öljyä.Aika iso valmistusvirhe...ei tiivistettä lainkaan ja huonosti kirratut ruuvit.No mä oon tottunu tähän,kaikki mitä mä ostan on aina valmiiksi rikki.Aina.

Ei sinne tehtaalla öljyä laitetakkaan, ainoastaa pikkasen rasvaa. Kyosho Scorpion taitaa olla ainut RTR Kössi missä on neljä pikkuratasta ja öljyt sisässä.
Tiivisteen puuttuminen kyllä kuullostaa valmistusvirheeltä. Mitä ruuvien kireyteen tulee niin perusohjehan on, että kiristä RTR auton kaikki ruuvit ennen ensimmäistä ajoa  :grin:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #347 : 11.11.13 - klo: 20.50 »
Mitä öljyn määrään tulee niin sen kannessa olevan ison rattaan verran voi jättää tyhjää. Mä laitan melkein täyteen ja loput tulee ruuveja kiristäessä pihalle.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #348 : 11.11.13 - klo: 21.18 »
ristitapit peittoon, ei enempää
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #349 : 12.11.13 - klo: 22.17 »
tulipas testattua uus cruiser ve. mukava laitos! koppaki meni 3 kohtaa rikki :grin: jos jollaki on ylimääräsenä ehjää koppaa, voisin ostaa varalle.

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #350 : 13.11.13 - klo: 06.16 »
tulipas testattua uus cruiser ve. mukava laitos! koppaki meni 3 kohtaa rikki :grin: jos jollaki on ylimääräsenä ehjää koppaa, voisin ostaa varalle.

Jahs, tuli sitten heiteltyä voltteja paikaltaan, eikö?  :cool:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #351 : 13.11.13 - klo: 17.14 »
ei ny ihan paikallaan,vauhdista :grin: ei pahoon menny,mut halki 3 kohtaa. nyt toki jo fixattu ja odotellaan parempaa ajokeliä. diffeihin laitoin tuplarattaat ja kaikki ruuvit kiristelty,metalliin menevät lukitteen kera. hauska laitos!

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #352 : 13.11.13 - klo: 18.39 »
ei ny ihan paikallaan,vauhdista :grin: ei pahoon menny,mut halki 3 kohtaa. nyt toki jo fixattu ja odotellaan parempaa ajokeliä. diffeihin laitoin tuplarattaat ja kaikki ruuvit kiristelty,metalliin menevät lukitteen kera. hauska laitos!

Mäkin oon tuota välillä pikkasen kuolannut :) Jääkö vakiomoottorin ympärille yhtään tilaa? Pari milliä puolelleen pitäis jäädä jos Vortex Sevenin haluais kiinni  :cool:
Ootteko laparenkaita Cruiseriin löytänyt?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #353 : 13.11.13 - klo: 21.09 »
kyl sinne pikkasen jää,ei mahottomasti. ite kyl tykkäsin tosta. tehoa on ainaki mulle riittävästi. tossahan on samat sähköt ku inferno ve:s. korjatkoon joku jos oon vääräs. lapakumeja ei oo viä,ne on scorppariin :laugh: pitäis kyl hommata josaki välis.

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #354 : 15.11.13 - klo: 20.34 »
Joo sain nyt noi diffinrattaat asennettua.laitoin vielä extra pikkurattaat ni ei hajoo varmasti.Öljyksi laitoin 50tonnista mutta se vaikutti sairaan jäykältä niin laitoin tipan 5tonnista sekaan.Tiiviste väliin ja vetoakselit kiini ja sitte se oli siinä,yllättävän helppoo oikeestaan,paitsi vetoakseleiden asetus..Sitte ajo-ominaisuudet lisärattaiden ja öljyjen asennuksen jälkeen:Auto kiihtyy paljon...tasasemmin,vaikee selittää,,siis se ei vetele oikealle eikä vasemmalle vaan kiihtyy tasasen nopeesti.Ja jarrutus ei enää töksähtele vaan voin tehdä "abs" jarrutuksen helposti.Ja sladit on paljon hallittavampia eli auto ei spinnaa.Eli todella mahtava homma noi rattaat ja öljy,vois asentaa eteen ja taakse samat setit pian.Sitte kylläkin 3s kun kokeilin niin 2min ajon jälkeen alko taas se sama pahaenteinen rätinä,alko tulee vitutuksen kyyneliä.Sitte kun vein auton sisälle ja avasin kopan niin siellä oli metallijauhoa joka puolella,pinioni oli sulanut.Vaihdoin tosiaan ton titaani spurrin tohon (se on luultavasti titaania koska ei ollut kulunut yhtään ja pinjoni täysin sulanut) ja en voinut pinjonin ja spurrin välystä säätää täydelliseksi koska moottoripukista yhden ruuvin pääty hajonnut..Pyörittelin pinjonilla spurrin läpi kuitenkin ja taskulampulla katoin läheltä että välys olisi suunnilleen hyvä mutta...ei kai sitte ollu?Vai?No tuleepahan asennettua se 16T pinioni viimeinki.Ensin pitäs saada moottoripukin ruuvi irti.

hyvin mahtu lisärattaat sinne

  :cry:

mitenköhän tuon ruuvin sais tosta pois..Ei liikahdakaan pihdeillä vaikka kuinka puristais ja kääntäis...

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #355 : 15.11.13 - klo: 20.42 »
Siis tuossa pohjassa oleva? Ruuvi vai mutteri? Tuo mutteri ei voikkaan pyöriä, vaan se ruuvi sieltä auton pohjasta.
Ei se auton ropaaminen niin vaikeaa ole, silti aina kannattaa pari kertaa miettiä mitä tekee :)
Hieno homma et keskidiffi remontti toi vaikutusta auton käyttäytymiseen! Mitä siihen pinjoniin tulee, niin todennäköisesti ollut liian suuri välys. Mulla ei ole ikinä mennyt piljonia, pari muovista spurria on mennyt.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #356 : 15.11.13 - klo: 20.56 »
Siis tuossa pohjassa oleva? Ruuvi vai mutteri? Tuo mutteri ei voikkaan pyöriä, vaan se ruuvi sieltä auton pohjasta.
Ei se auton ropaaminen niin vaikeaa ole, silti aina kannattaa pari kertaa miettiä mitä tekee :)
Hieno homma et keskidiffi remontti toi vaikutusta auton käyttäytymiseen! Mitä siihen pinjoniin tulee, niin todennäköisesti ollut liian suuri välys. Mulla ei ole ikinä mennyt piljonia, pari muovista spurria on mennyt.

Joo siis ruuvin kanta mennyt,en ottanu kuvaa siitä mutta se kuusiokolo kanta on ihan shittinä.

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #357 : 15.11.13 - klo: 21.01 »
Kokeile sopivankokoisella torx avaimella, tai rautasahan terällä lovi ja isolla talttapää meisselillä auki. Yks konsti on lyödä terävällä talttameisselillä kuusiokolokannan vasempaan reunaan lovi, ja sit siitä lovesta lyödä lyödä sillä meisselillä sitä auki päin.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Traxosho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #358 : 16.11.13 - klo: 18.13 »
Joo sain ruuvin irti dremelillä kun hioin siihen talttapää kannan.Mutta mites toi pinjoni pitäisi tohon metallispurriin asentaa ettei se hajoa?Aika tarkasti varmaan koska muovi spurrilla ei ollut mitään ongelmaa...

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #359 : 16.11.13 - klo: 19.08 »
Monet käyttää paperin palaa säätämiseen. ohut paperin pala pinjonin ja spurrin väliin, pinjoni tiukasti spurriin kiinni ja ruuvit kiinni. Sit pyöräyttää spurria ja paperi tulee välistä pois.
Mä laitan ihan silmällä. Pinjoni tiukasti spurria vasten ja ihan pikkasen pinjonia poispäin. Sillain et spurria pikkasen edestakaisin liikuttaessa tuntuu pieni välys.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa