Kirjoittaja Aihe: Gran Turismo 5  (Luettu 92338 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #210 : 08.01.11 - klo: 14.00 »
Shelby cobralla ajelin.
Tartti vaan hienosäätää alustaa ja ajotyyliä.
Sutimisenestoa vähän isommaks. Kutosella oli itsellä.

Tuohon vielä lisäyksenä että jarruja säädin selvästi etupainoisemmaksi.
Oliskohan ollu jopa 7/3
ABS:it muistaakseni 2-3
Täysin viritetty

Vähän sai pusertaa deep forrestissa, mutta kyllä se kultaseks tokalla yrityksellä meni.

Poissa fin racer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #211 : 08.01.11 - klo: 14.45 »
Ahaa! kiitos kovasti!
RC vai? = Solmussa?

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #212 : 08.01.11 - klo: 15.46 »
Sellanen hölmö kysymys, että mistä saa säädettyä vaihteiston välityksiä, kun on ostanut sen säädettävän vaihteisto. Ostin pelin eilen, joten älkää suuttuko...
.

Poissa fin racer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #213 : 08.01.11 - klo: 17.09 »
Sellanen hölmö kysymys, että mistä saa säädettyä vaihteiston välityksiä, kun on ostanut sen säädettävän vaihteisto. Ostin pelin eilen, joten älkää suuttuko...

Ollakkohan sinulla se viimeinen loota sielt pajast. sitten asetukuset (settings) ennen kisaa ja sieltä vaihelaatikko (draivetain) sieltä oikeassa reunassa on se neliö niin siite. (vai miten se oli?)
RC vai? = Solmussa?

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #214 : 08.01.11 - klo: 17.57 »
Juu siis osaan valita ton lootan kyllä, mutta saako siihen niitä välityksiä jostakin vaihdettua? Nyt loppuu itellä nopeus kesken...
Sellanen hölmö kysymys, että mistä saa säädettyä vaihteiston välityksiä, kun on ostanut sen säädettävän vaihteisto. Ostin pelin eilen, joten älkää suuttuko...

Ollakkohan sinulla se viimeinen loota sielt pajast. sitten asetukuset (settings) ennen kisaa ja sieltä vaihelaatikko (draivetain) sieltä oikeassa reunassa on se neliö niin siite. (vai miten se oli?)
.

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #215 : 08.01.11 - klo: 18.02 »
moro

vieläki löyty kysymys

 mua rupee vit***aa koht toi arcaden kaksin pelin auton valinta kohta ku siin on autot rivissä ja epämääräsessä järjestyksessä ja sit ku siin on se suosikkilista mikä pitänee tehä siellä gt modessa ja sine saa vain 100 autoa. eli kysymys onkin että onko mitään keinoa saada kaikkia autoja sinne arcadeen ja edes johonkin järjestykseen niinkuin vaikka merkki kohtaisesti.

-Aki
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa fin racer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #216 : 08.01.11 - klo: 19.24 »
Juu siis osaan valita ton lootan kyllä, mutta saako siihen niitä välityksiä jostakin vaihdettua? Nyt loppuu itellä nopeus kesken...

okei... nyt tylee aste asteelta...

1: Osta loota

2: valitse "Garrage" (GT- valikosta)

3: Etsi listasta kyseinen auto ja paina kerran X -näppäintä

4: Paina "settings" näppäintä ( "change car" näppäimen oikealla puolella.)

5: Valitse vaihdelaatikko eli paina näppäintä "drivetain".

6: esiin tulee lista saatavilla olevista vaihdelaatikoista. Käytössä olevan vaihdelaatikon     valinta "palkissa" oikeassa reunassa on pieni neliön muotoinen nappula ( jossa on jokin mittaria tai jotain vastaavaa esittävä kuva.) paina kyseistä nappulaa.

7:Ruutuun aukeaa ikkuna, jonka ikeassa alakulmassa on sinisellä kirjoitettu lukema. paina lukemaa. Nyt voit säätää välitystä ,joko pidemmäksi, tai lyhyemmäksi. ( laskennallinen maksiminopeus näkyy ikkunan oikeassa yläkulmassa, mutta tämä lukema heittää hieman yläkanttiin.)

Toivottavasti tämä informaatio meni paremmin perille mitä edellinen.  :angel:
« Viimeksi muokattu: 08.01.11 - klo: 21.01 kirjoittanut *HOKE* »
RC vai? = Solmussa?

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #217 : 09.01.11 - klo: 01.13 »
Nyt kun pääsin ajamaan tuon Lupo Nordschleife kisan, niin kerronpa hieman mielipiteitä pelistä.

Itse Nordschleife on erittäin hyvin mallinnettu ja voisi sanoa, että ensi kertaa tässä pelissä forcefeedbackitkin ovat olleet kohdallaan (G25). Carouselkin jopa tuntuu ratissa sekä moni muu pomppu toisin kuin aiemmat baanat, joissa hädin tuskin tuntee kanttarit ratissa.

En ole koskaan ajanut IRL ko. baanalla, mutta eri simulaattoreita (mm. maailman paras GPL) on tullut hinkattua pari kertaa. Muihin verrattuna rata tuntuu hieman kapealta ja erittäin hyväpitoiselta, kuten tuntuu GT5:ssä olevan muutenkin tapana. Se tiukka oikeakin, onko se nyt Klostertal ja Carousel välissä, onnistuu ainakin Lupolla vain jarruja näpäyttämällä... c'mon!!

Enivei, olen kyllä muuten diggaillut tästä pelistä lähinnä sisällön takia ja eiköhän tuolla nyrressä tule ajettua kaikenlaisilla vehkeillä melko paljon.

PS. ostin kanssa autoni replikan peliin, jotta voin rällätä virtuaalisesti oikean liikenteen sijaan ja heh, en nyt sentään ihan samoja 140km/h uskalla runnoa mutkiin kuin itse pelissä.. :)

EDIT: Hitto että diggaan Porscheista:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GTm1Ejz_r7o[/youtube]
« Viimeksi muokattu: 09.01.11 - klo: 01.24 kirjoittanut jarkkom »
---

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #218 : 09.01.11 - klo: 01.45 »
Nyt kun katsoin ton Nordschleife videon niin täytyy sanoa että pelissä korkeuserot ei erotu niin selvästi kuin tossa videossa, ainakaan siitä puskurikuvakulmasta ajaessa.
Itsekin ostin omaa autoa lähinnä olevan auton peliin, kori on sama mutta harmittavasti mun oma ei ole ST mallin Focus.

Nyt on kaikki kisat enduranceja lukuunottamatta voitettu. Ja yksi Bob on myös ajatettu 21 levelille.
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #219 : 09.01.11 - klo: 11.37 »
Juu tuli tietty itsekin ostettua 1/1 autoa vastaava peli ja maalattua samaan sävyyn eli Chevrolet Camaro Iroc-Z -88, kun oikee taas on -90.
Axial SCX 10 TR

Poissa Big Joe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #220 : 09.01.11 - klo: 13.50 »

...ensi kertaa tässä pelissä forcefeedbackitkin ovat olleet kohdallaan (G25). Carouselkin jopa tuntuu ratissa sekä moni muu pomppu toisin kuin aiemmat baanat, joissa hädin tuskin tuntee kanttarit ratissa.


Ihan tarkennuksena kysyisin että tuntuuko se asfaltin muutos ratissa esim tärinänä, vai pelkästään kaltevuuden mukanaantuoma "vääntö"?

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #221 : 09.01.11 - klo: 14.50 »
Mulla on DFP ja siinä saa kyllä feedbackit ihan ylimalkaisiksi säädöillä. Olen säätänyt feedbackit aika pienelle, että pystyy kepillä vaihtelemaan vaihteita tietyillä autoilla, mutta silti kallistukset ja muut vääntelee rattia kuin autot olis jotain ohjaustehostamattomia 70-luvun pulkkia kaikki. Kaikkein eniten vetelevät, eli etuvedot sen sijaan eivät kuitenkaan ole yhtään sen rattia vääntävämpiä kuin muutkaan autot, vaikka pitäisi. Ei edes löysällä diffillä ja pehmeillä kisakumeilla. Toki vauhdit on autoilla sellaisia, että irl autot harvoin käy edes lähellä niitä ja jos pelissä on alla joku normaalin elämän kauppakassi, niin niissähän on alla comfort hardit, jolloin ne menee yhtä surkeasti kuin "oikeatkin" autot. Eli sikäli balanssi on kohdallaan, mutta kuka hitto jaksaa ajaa jollain kauppakassilla  :roll:
Ratin keskityssnopeus sen sijaan on olematon. Onko siihen joku säätö?
allekiroitus

Poissa Big Joe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #222 : 09.01.11 - klo: 16.24 »
Eipä ole tullut vastaan mitään, mistä tuon keskitysnopuden saisi muutettua. Tosin mun g27 rattiahan ei edes valikoista löydykään. Huomenna pitänee soitella logitechin tukeen, ja kysellä hieman tuosta kun tuntuu tienpinta niin vaisulta.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #223 : 10.01.11 - klo: 22.54 »
Ihan tarkennuksena kysyisin että tuntuuko se asfaltin muutos ratissa esim tärinänä, vai pelkästään kaltevuuden mukanaantuoma "vääntö"?

Mulla on forcet ihan vakiona, ei mielestäni väännä kaltevissa kohdissa tms. Eli karusellit tuntuu ratissa erilaisena pintana yleensä suoraan ajaessa ja etenkin kun siinä röpelöllä ohjaa.
---

Poissa Big Joe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #224 : 11.01.11 - klo: 18.18 »
Ok. Kiitos. :smiley: 

Poissa SamiHi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #225 : 14.01.11 - klo: 15.22 »
A-specissä taso 30, aukes Vettelin hirmu formula. On tää hauskaa :-)
LRP Shark FT | Schumacher Cougar SV | Mini Z
www.speedparty.com | www.cosworthrsclub.com | JoeUa

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #226 : 15.01.11 - klo: 17.27 »
Itsekkin olen tuota peliä hinkannut ilman rattia kylläkin. Sitä olen hieman miettinyt, että kannattaako päivitys ladata vai onko vain turhaa tilan vientiä kovalevyllä? :huh: Minun mielestäni pelissä voisi olla enemmän vauhdin tuntuakin, mutta kyllä sen vauhdin rupeaa tuntetaam jo, kun mittari lähestyy 180mph eli noi kolmeasataa kilometriätunnissa. :p Ajo tuntuma on kyllä parhaimpia mitä olen kokeillut.
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #227 : 19.01.11 - klo: 11.16 »
Kiinnostaisko porukkaa pieni skabailu driftingin merkeissä? Voitais esim päättää aina joka viikko uusi rata, jota ajetaan vapaasti valittavalla autolla kokonaisia kierroksia. Setuppeja ja autovinkkejä vois jakaa samalla, pointti tässä ei kuitenkaan ole se että yksi säätää auton helposti driftattavaksi ja naureskelee partaansa kun muut ei osaa säätää. Tuloksia voi postata ja mä voin pitää jonkinlaista tulostaulukkoa yllä esim uuden ketjun ekassa viestissä. Kiinnostusta?

Poissa MitsuEvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #228 : 19.01.11 - klo: 14.09 »
Kyllähän tuo ihan hyvältä kuulostais. Radan lisäksi voisi kai laittaa jonkulaisen rengasrajoituksen, sillä eikös niitä pisteitä arvioida vauhdinkin kannalta. Onhan esim Comfort Soft- renkaat paljon saman sarjan Hardeja nopeammat mutkassa kun pitoa on enemmän.

Joku kummallinen luisu aiheeseen liittyen  :tongue:




Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #229 : 19.01.11 - klo: 14.34 »
ehdotan rengastukseksi comfort softia tai huonompaa, ei pitäs olla kellekkään kustannuskysymys.
« Viimeksi muokattu: 19.01.11 - klo: 14.53 kirjoittanut Divi »

Poissa fin racer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #230 : 19.01.11 - klo: 14.48 »
iha vaan tällänen BTW kysymys tähä välii, että mistäs voittaa jonkun dtm tyyppisen auton tohon extremen kisaan (jonka nimeä en muista)
RC vai? = Solmussa?

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #231 : 19.01.11 - klo: 15.33 »
Muuten ihan hyvä idea tuo drifting "Kisa", mutta milläs meinasit valvoa, että porukka ilmoittaa varmasti ne oikeat pisteet? vai oliko tämä nettikaahailuksi suunniteltu? niin ja renkaiksi ehdottaisin ennemmin sports hard renkaita, kuin comfort softeja. Tuskin on niidenkään hankinta kenelläkään rahasta kiinni (6000cr muistaakseni) itselläni ainakin ajo sujuu niillä paljon paremmin kuin yksilläkään comfort sarjan renkailla.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #232 : 19.01.11 - klo: 15.53 »
tarttee sen verran luottaa ettei kenenkään tartte kasvattaa rc10-pippeliä postaamalla tuloksia mitä ei oo ite ajanu. Kärkipään tuloksista voitais vaatia vaikka kameralla otettu kuva telkkarin ruudusta jossa näkyy rata, auto ja pisteet.. renkaita ei taida missään ruudussa kummemmin näkyä missä rata ja pojot näkyis samalla.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #233 : 19.01.11 - klo: 17.41 »
iha vaan tällänen BTW kysymys tähä välii, että mistäs voittaa jonkun dtm tyyppisen auton tohon extremen kisaan (jonka nimeä en muista)
Meinaat sitä german-dtm kisaa? Sillä lexuksen dtm autolla pääsee. Löytyy uusien autojen kaupasta lexukselta, hinta tais olla jotain 750 000?

Poissa SamiHi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #234 : 19.01.11 - klo: 20.18 »
Jep Jep, kukaan ei ole kisaraporttia vielä tänne tehnyt niin tehdääs nyt malliks :wink:

Oon tällä hetkellä menossa A-Specissä 31 ja B-Specissä 22/12 jannut. A-Specissä Endurancet ajamatta ja niitä olen järjestyksessä nyt ajellut.

Eilen aloitin urakan Suzuka 1000km kisassa (172 kierrosta), autoksi otin Xanavi Nismon vakiosäädöillä. Luistonesto oli 4 ja ABS 1, jälkiviisaana voi todeta, että ois prkl pitänyt rempata auto täysin ennen kisaa. Kisa alko hyvinkin suvereenisti ja ekat kierroksella ohitettavat tuli vastaan lap 25 ajassa 53:25. Ensimmäinen oma moka = spinni kierroaikajahdissa tuli kierroksella 37, toisen kerran spinnasin kierroksella 54. Sitten luultavasti hajotin auton takasuoralla kaidesta kaiteeseen sohimalla viidennen varikkokäynnin jälkeen, tein semmosen mokan vaihdossa, että meni interit alle ja kierrosajat putos n.5-8 sekunnilla. Intereillä menin sitten jo kuuden ajetun kierroksen jälkeen vaihtamaan softit takasin ja pettymys oli suuri kun ei pystynyt enää 2 min kierroaikoihin vaan meni 10 s. enemmän väkisin. Enimmillään johto oli 2.kierrosta kierroksella 93. Siinä sadan kierroksen jälkeen tilanne oli jo sellanen, että toisena ollut otti kiinni kokoajan.

Auto muuttu tosi liukkaaks ja jarrutusmatkat piteni huomattavasti. Kierroksella 134 johto enää 1:43, eli alle kierroksen, yhdeksännen varikkokäynnin jälkeen ero enää 7 sekunttia?? HUH! Kierroksella 155 tökkii jo ahteria kakkosena oleva, kävi vielä vaihtamassa renkaat mun takaa ja sykäsin itse seuraavalla kierroksella viimeiseen vaihtoon. Renkaat oli jo huonona ja ajattelin, siis kuvittelin pysyväni kannassa uusilla renkailla paremmin. Loppujen lopuksi tuo kymmenes varikko stoppi oli viimeinen naula arkkuun, meni kaks ohi ja en saanut enää millään kiinni.

Lopputulos siis kolmas +38 sekuntia, kokonaisajoaika 6 tuntia 12 minuuttia, kymmenen varikkostoppia ja 7224 vaihteenvaihtoa, paras kierrosaika 1.58.123.

En kyllä käsitä miten auto muuttu noin paljon matkanvarrella. Öljyt laitoin vaihtoon kisan jälkeen niin oli ihan pikimustat. Tarkkaan en älynnyt kattoa mutta tehot oli jotain 580bhp ja rapiat, öljyn vaihdon jälkeen 626bhp ja konerempan  jälkeen sama, vääntökäyrää en älynny tsekata. Korin remppasin myös ja sen hinta oli joku  485k. Eikun auto iskuun ja sama virhe ei tule toistumaan!!

Stopit

1. kierrokselta 20, 70l, softit ero -46 s.
2. kierrokselta  40, 55l, softit stopin jälkeinen ero  -1 min
3. kierroksella 59, 70l, softit
4. Kierroksella 77, 88pl, softit
5. Kierroksella 96, 70l, interit
6. Kierroksella 106,40l, softit
7. Kierroksella 121, 54l, softit
8. Kierroksella 134, tankki täyteen ja softit alle
9. Kierroksella 149, viimeinen tankkaus, tankki täyteen ja softit alle. Ei varmaan olis täyteen tarvinnu laittaa.
10. Kierroksella 162, pelkät renkaat
LRP Shark FT | Schumacher Cougar SV | Mini Z
www.speedparty.com | www.cosworthrsclub.com | JoeUa

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #235 : 20.01.11 - klo: 01.34 »
Itsellä ei kyllä hermot kestä ajella sit millään noin pitkiä kisoja.

Mahtaa kirosanoja tulla kun ekana ajetaan 6 tuntia johdossa ja viime metreillä kahta puolta menevät ohi eikä mitään mahda  :mrgreen:
Axial SCX 10 TR

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #236 : 20.01.11 - klo: 02.21 »
Lopputulos siis kolmas +38 sekuntia, kokonaisajoaika 6 tuntia 12 minuuttia, kymmenen varikkostoppia ja 7224 vaihteenvaihtoa, paras kierrosaika 1.58.123.

Muistan, kun GT2 pelasin sen n. 1h vai oliko 2h kisan (vai pelasinko molemmat?). Anyway ajattelin siinä vaiheessa, että se on maksimi mitä pelaan mitään kisaa putkeen.

Oikeesti tosta sun suorituksesta respectia. Uskomatonta hakata samaa todennäköisesti aika samanlaista tylsähköä ajoa (lue: ei selkeää kamppailua n. 90% ajasta) reilut 6 tuntia.

Ja kirsikkana kakun päälle viisastuneena yrität uudestaan :grin:. Tästä ne plussat!

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #237 : 20.01.11 - klo: 21.25 »
Latasin tuon päivityksen kuitenkin vaikka kauan veikin ja voin sanoa, että ihan hyvä idea oli ladata. Nettipeli sujuisi muuten mallikkaasti, mutta minulla on paras auto vasta camaro z28 69 jossa kylläkin on joku 448 hevosvoimaa :wink:, täysin säädettävä vaihdelaatikko, hyvätjouse/iskarit. Voimaa on tuolle autolle ihan tarpeeks kun otin "taktion controllin" pois kokonaan niin jäi ainakin kaksikymmentä metriä mustaavanaa startissa. :cheesy: Onhan se kiva polttaakumia, mutta ajamisesta ei oikein tullut mitään, koska joka mutkassa takana sauhuaa vain mutta mitään ei tapahdu. Sellaista olen ihmetellyt, kun gt modessa on kakkos tasolla "pic up truck thalenge" niin mistä tuohon löytäisi dodge ram 1500 auton? :huh: Hieman minusta kyllä oma kohtasesti tuntuu nuo "spekial events" aika typerältä lisältä kun ei sielä esim. ole oikein mitään kunnon nascar kisoja näkynyt ainakaan vieä. :undecided: Muuten kyllä minä ainakin annan pelkkää plussaa tälle pelille. :afro:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #238 : 21.01.11 - klo: 07.23 »
Latasin tuon päivityksen kuitenkin vaikka kauan veikin ja voin sanoa, että ihan hyvä idea oli ladata. Nettipeli sujuisi muuten mallikkaasti, mutta minulla on paras auto vasta camaro z28 69 jossa kylläkin on joku 448 hevosvoimaa :wink:, täysin säädettävä vaihdelaatikko, hyvätjouse/iskarit. Voimaa on tuolle autolle ihan tarpeeks kun otin "taktion controllin" pois kokonaan niin jäi ainakin kaksikymmentä metriä mustaavanaa startissa. :cheesy: Onhan se kiva polttaakumia, mutta ajamisesta ei oikein tullut mitään, koska joka mutkassa takana sauhuaa vain mutta mitään ei tapahdu. Sellaista olen ihmetellyt, kun gt modessa on kakkos tasolla "pic up truck thalenge" niin mistä tuohon löytäisi dodge ram 1500 auton?
laiskahan tuo camaro vielä on  :wink:, nimerkillä sama camaro ja 568 hevosta, sen sutimisen saa kyllä kuriin kun ostaa siihen kunnon renkaat, esim racing soft:it noilla ajaminen on todella mukavaa. Sitten noita lava autoja pitäisi löytyä ainakin sieltä online collectors dealershipistä, kun et kerran sitä kisaa ole vielä ajanut. Eikä sen ole pakko olla juuri dodge ram, itse ajoin sen kisan vain hieman piristetyllä toyota tacomalla, ja sai kyllä lähes silmät kiinni ajella, eli helppo voitto siis. Sen ramin voittaa sitten kyllä myös international A lisenssin suoritettuaan, jos ei muuten löydy.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 5
« Vastaus #239 : 21.01.11 - klo: 11.15 »
Ford SVT löyty online dealershipistä. RAMi on vähä köppänen siihen kisaan painon vuoksi, ei meinaa pärjätä Daytonassa.