Päävalikko

Tamiya lunch box rtr

Aloittaja Rico, 25.02.11 - klo: 23.45

Rico

Elikkä tekeeko ruokaboxilla yhtikäs mitään jos joudun turvautumaan b suunnitelmaani? Tuon pikku summitin ostan jos olen saanut tarpeeksi rahaa ennen lumien suluuta, nimittäin silloin minä jonkun auton tilaan  :roll:
Täysillä mennään.... Ei viineri! Jarrut ei toimi!

TheArska

Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Rico

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 26.02.11 - klo: 00.01
http://rc10.fi/index.php?topic=18284.0
..siitä on hyvä jatkaa. Taas...  :huh:

Itse olen harkinnut siis rtr mallia, mutta tuo on kit malli ko?
Ja näin että sopiiko ensimmäiseksi autoksi aloittelijalle. Ei millään pahalla mutta tuolta jolta kulta saattaa tulla linkki että tuolla oilisi ekaan autoon liittyvää ja about 100 sivua :shocked: ja sitten kun pitäisi lukea koko alue läpi että tietää kuka vastailee kellekin :undecided: Mutta kyllä tuolta löytyi heti idea! Kajarit koppiin!!!
Täysillä mennään.... Ei viineri! Jarrut ei toimi!

TheArska

About 100 sivua..?  Mun mielestä niitä on nyt about 5kpl, ja eikai sun niitä viittäkään sivua tarvitse lukea jos et jaksa, mutta kai sen kysymyksen voi sinnekin laittaa? 
Eikö sulle jo tänään kerrottu foorumin säännöistä(mitkä olisi ihan hyvä lukeakin), eli olisi suotavaa käyttää valmista topikkia jos sellainen aiheesta on. (ei esim. tieto leviä sinne ja tänne, vaan löytyy yhdestä viestiketjusta...jotkut kun viitsivät niitä lukeakin ja itse etsiä tietoa siitä mikä kiinnostaa, lukemallakin kun oppii, eikä tarvitse silloin välttämättä kysyä kaikkea erikseen kun on hieman itse perehtynyt aiheeseen mikä kiinnostaa)
Eikä myöskään millään pahalla, foorumilla vaan on säännöt, mitkä eivät ole huvikseen keksitty ja niiden pitäisi koskea jokaista.  (muuten joka autosta, pyörän mutterista yms. on "100 ketjua" ja niiden jotka itse etsivät tietoa foorumilta, on sitä erittäin vaikea löytää yms yms. )
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot