Kirjoittaja Aihe: Juggernaut 2  (Luettu 1900 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Juggernaut 2
« : 31.01.04 - klo: 13.37 »
Missä mahtais olla vika kun päästää kaasun niin auto pysähtyy tökkimällä, "vaihdelaatikon" purin, rasvasin ja kasasin uudestaan, mutta ei auttanut mitään. Voisko tökkiminen johtua väljästä alumiini tasauspöyrästöstä tai kovista välityksistä 32:1 vai onko tämä  normaalia?  

Ostin tälläistä faskolor maalia niin voiko sitä maalata pesselillä, kun kokeilin sitä niin se ei kuivunut kunnolla onko sitä liian paksusti  :cry:

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Juggernaut 2
« Vastaus #1 : 31.01.04 - klo: 16.44 »
Kun laiton juggernautin laatikon päälle ja kaasuttelin niin huomasin että kaasun päästäisen jälkeen renkaat pysähtyvät tökkimällä, eli tasauspöyrästö sen varmaan aiheuttaa. autolla on ajettu nyt kolme akullista, onko mahdollista että tasauspöyrästön rattaat eivät ole vielä hiotuneet, vai voiko tämä johtua rasvanpuutteesta. :cry:

Poissa Clod+T2

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tuvasa
Juggernaut 2
« Vastaus #2 : 31.01.04 - klo: 20.21 »
Kokeile ottaa moottorit irti ja pyöritellä ?? Sillai ilman moottoria pyörittelemällä kuulee paremmin jos joku mättää. Tää menee off-topiciks mut mun clodi teki vähä samaa, vedättäes kävi hurja "jollotus", kevensi kaasua ni loppu. Syy: pinjonit niin totaalisen loppu, ja tosi toispuoleisesti kulunu. Mut uudes autos tuskin, mut kai siellä jotaki vikaa voi olla... :|
T2 harjattomana, Clodi myyty :(

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Juggernaut 2
« Vastaus #3 : 31.01.04 - klo: 21.45 »
Nyt se tökkiminen on huomattavasti vähentynyt epäilen edelleen jotain valuu törsteitä alumiini rattaissa.

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Juggernaut 2
« Vastaus #4 : 31.01.04 - klo: 21.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Clod+T2"
Kokeile ottaa moottorit irti ja pyöritellä ?? Sillai ilman moottoria pyörittelemällä kuulee paremmin jos joku mättää. Tää menee off-topiciks mut mun clodi teki vähä samaa, vedättäes kävi hurja "jollotus", kevensi kaasua ni loppu. Syy: pinjonit niin totaalisen loppu, ja tosi toispuoleisesti kulunu. Mut uudes autos tuskin, mut kai siellä jotaki vikaa voi olla... :|
Kokeiltu on. sitä tökkimistä ei esiinny autoa lykäämällä eikä vaihdelaatikkoa pyörittämällä, ainoastaa kun ajaa ja hijentää.

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Juggernaut 2
« Vastaus #5 : 01.02.04 - klo: 11.28 »
Miten voisin suojata vastuksen joka on auton keulassa, voiko se ylikuumeta jossen koteloi? Uskoisin että se ei kestä lunta.


Tietääkö joku PARMA FASKOLOR:in kuivumis aikaa, se on nyt ollut jatain 30h ja vielä kosteaa? Mikä mättää?.

Poissa Clod+T2

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tuvasa
Juggernaut 2
« Vastaus #6 : 01.02.04 - klo: 11.33 »
Lainaus käyttäjältä: "aatu"
Lainaus käyttäjältä: "Clod+T2"
Kokeile ottaa moottorit irti ja pyöritellä ?? Sillai ilman moottoria pyörittelemällä kuulee paremmin jos joku mättää. Tää menee off-topiciks mut mun clodi teki vähä samaa, vedättäes kävi hurja "jollotus", kevensi kaasua ni loppu. Syy: pinjonit niin totaalisen loppu, ja tosi toispuoleisesti kulunu. Mut uudes autos tuskin, mut kai siellä jotaki vikaa voi olla... :|
Kokeiltu on


No eikö ollu mitää vikaa ilman moottoreita? Jos tökki, ni eiku ettimää mikä siel sen toppaa, on siin sen verta välyksiä aina et sen pystyy jäljittää kumpi murikka tökkii ja sit sen purkaa ni kyllä sieltä jotaki löytyy. :roll:
T2 harjattomana, Clodi myyty :(

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Juggernaut 2
« Vastaus #7 : 01.02.04 - klo: 12.14 »
Lainaus käyttäjältä: "aatu"
Tietääkö joku PARMA FASKOLOR:in kuivumis aikaa, se on nyt ollut jatain 30h ja vielä kosteaa? Mikä mättää?.


Se on mun käsittääkseni kynäruiskumaalia eli jos olet pensselillä vetänyt niin voi olla aika paksu kerros ja kuivaa kauan...

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Juggernaut 2
« Vastaus #8 : 01.02.04 - klo: 12.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Clod+T2"
Lainaus käyttäjältä: "aatu"
Lainaus käyttäjältä: "Clod+T2"
Kokeile ottaa moottorit irti ja pyöritellä ?? Sillai ilman moottoria pyörittelemällä kuulee paremmin jos joku mättää. Tää menee off-topiciks mut mun clodi teki vähä samaa, vedättäes kävi hurja "jollotus", kevensi kaasua ni loppu. Syy: pinjonit niin totaalisen loppu, ja tosi toispuoleisesti kulunu. Mut uudes autos tuskin, mut kai siellä jotaki vikaa voi olla... :|
Kokeiltu on

No eikö ollu mitää vikaa ilman moottoreita? Jos tökki, ni eiku ettimää mikä siel sen toppaa, on siin sen verta välyksiä aina et sen pystyy jäljittää kumpi murikka tökkii ja sit sen purkaa ni kyllä sieltä jotaki löytyy. :roll:


Se tökkiminen on sellaista että aina eri rengas tökkii, aina kun hiljentää, sen huomaa kun laittaa auton laatikon päälle, niin että renkaat ovat ilmassa. voiskohan se johtua siitä että kun kaikkialla on vähän väljää niin hiljentäessä väljyys ikääänkuin siirtyy eri kohtaan, esim. kun vetoakseli pyörittää  akseleita, ja kun hiljentää niin akselit pyörittävät vetoakseleita, vaihdelaatikkoa ja moottoreita. Ymmärsikö kukaan tätä selitystä :lol:

Poissa Clod+T2

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tuvasa
Juggernaut 2
« Vastaus #9 : 01.02.04 - klo: 17.53 »
No mulla on kyl clodi itelläni, siin o sen verta erilainen voimansiirto et vähä paha sanoa. Mutta, jos se ilman moottoreita pyörii kevyesti vapaana eikä töki, ni ei siellä vikaa luulis olevan. Se saa kerran "tökätä" kun alkaa moottorijarrutus, mut jos useammin nyppii, on jossakin vikaa.
T2 harjattomana, Clodi myyty :(

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Juggernaut 2
« Vastaus #10 : 01.02.04 - klo: 18.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Clod+T2"
No mulla on kyl clodi itelläni, siin o sen verta erilainen voimansiirto et vähä paha sanoa. Mutta, jos se ilman moottoreita pyörii kevyesti vapaana eikä töki, ni ei siellä vikaa luulis olevan. Se saa kerran "tökätä" kun alkaa moottorijarrutus, mut jos useammin nyppii, on jossakin vikaa.
nyt oo ajanut viisi akullista ja ei sitä tökkimistä enään esiinny. :)