Kirjoittaja Aihe: Jäljitä käyttämäsi eurosetelit  (Luettu 17551 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #30 : 11.06.04 - klo: 11.28 »
Lainaus käyttäjältä: "green"
Suomessa asuman saa keskimäärin noin 350 setelin kohdalla.. olen ihan varma, että kohta Yippo sullakin napsahtaa.. niin ja hollantilaiset kovasti lähestyy meitä syötettyjen setelien määrässä joten kaikki vaan kirjailemaan ahkerasti seteleitään niin ei tiputa listalla ;)


Lainaus käyttäjältä: "green"
Paljon onnea Yippo ensimmäisen osuman johdosta :)


Kiitoksia, 374:s tuotti tulosta... Aika lyhyen kantaman osuma...  :lol:

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #31 : 11.06.04 - klo: 15.06 »
3 seteliä syötin eikä yhtään liikkumista :D Yksi seteli tosin oli Italiassa painettu :P
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa green

  • Tulokas
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #32 : 15.06.04 - klo: 21.15 »
Yippo päässyt sitten oikein kunnolla vauhtiin :D

Tänään tuli taas 2 osumaa joista ainakin toinen oli oikein nätti :)

Onnea!

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #33 : 15.06.04 - klo: 21.19 »
Tarkoitat varmaan sitä jälkimmäistä tuolla nätillä. Kun vilkaiset EBT-forum chattiä niin se ei olekaan enään niin nätti.. Pääsi käymään vahinko, olisi pitänyt tarkistaa.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #34 : 15.06.04 - klo: 22.07 »
Mä oon syöttäny 14. seteliä muutama on painettu ulkomailla, mut yhtään osumaa ei vielä ole tullut.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #35 : 07.07.04 - klo: 00.37 »
Napsahti osuma Mr Calen kanssa.

http://www.eurobilltracker.com/index.php?command=32;id=2954622

Mulla vaan on semmonen mielikuva että kun tiedän itse saaneeni setelin 29.6. Porista ja vieneeni sen mitä luultavimmin EM-kisojen kahvilaan että Mr Cale on sen sieltä saanut ja kirjannut vain kotiin palattuaan Kuusankoskelle...

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #36 : 07.07.04 - klo: 01.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Mulla vaan on semmonen mielikuva että kun tiedän itse saaneeni setelin 29.6. Porista ja vieneeni sen mitä luultavimmin EM-kisojen kahvilaan että Mr Cale on sen sieltä saanut ja kirjannut vain kotiin palattuaan Kuusankoskelle...

OT: Miten onnistuit Ruotsissa maksamaan euroilla? Siellähän ei vielä ainakaan tietääkseni ole siirrytty euroihin, joten oliko siis kisapaikalla joku erikoisjärjestely että siellä pystyi maksamaan euroilla?

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #37 : 07.07.04 - klo: 10.42 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Mulla vaan on semmonen mielikuva että kun tiedän itse saaneeni setelin 29.6. Porista ja vieneeni sen mitä luultavimmin EM-kisojen kahvilaan että Mr Cale on sen sieltä saanut ja kirjannut vain kotiin palattuaan Kuusankoskelle...

OT: Miten onnistuit Ruotsissa maksamaan euroilla? Siellähän ei vielä ainakaan tietääkseni ole siirrytty euroihin, joten oliko siis kisapaikalla joku erikoisjärjestely että siellä pystyi maksamaan euroilla?


Kisapaikalla kahviossa ja kisarenkaita ostaessa eurot kelpasivat. Ja siellä kannatti maksaa euroilla koska kurssi oli 10SEK=1EUR kun esim laivalla euroja vaihtaessa eurolla sai noin 8,6 kruunua...

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #38 : 07.07.04 - klo: 10.49 »
Sain tuon setelin melko varmasti renkaita ostaessani. Ja kurssit oli tosiaan kohdallaan. Mutta mikä tärkeintä, homma toimi hienosti kolmella eri valuutalla. Saisivat vaan ruotsalaiset ja tanskalaisetkin siirtyä euroon...

Toivottavasti EBT-puristit ei vedä herneitä neniinsä, mutta mulla ei oikein into riitä pitää koko ajan lehtiötä mukana, mihin merkkaisi sarjanumerot ja mistä setelit oikein sain. Sitten pitäisi vielä postinumeroita selvitellä. Itse merkkaan sellaiset setelit, mitä minulla kirjaamishetkellä on käsissä ja paikaksi merkkaan sen paikan, missä milloinkin olen. Tuleepahan ainakin merkattua aina setelin sen hetkinen sijainti todenmukaisesti.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #39 : 07.07.04 - klo: 11.58 »
En minäkään niitä kirjannut vaan otin digikuvat seteleistä :-)

Cale: Teillä taisi olla vuokra-auto ja lentäen liikuitte osan matkasta? Kattelin vaan että olit ollut reilusti yli puoli vuorokautta aikaisemmin kotona kuin minä.

BTW: Staffanstorpin postinumero on 24534  8)

EDIT: Kattelin tossa just että jos sasit sirrettyä sen oman setelisi postinumeron oikeaan paikkaan niin olisi ensimmäinen osuma ruotsi maaperällä  8)

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #40 : 07.07.04 - klo: 12.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Cale: Teillä taisi olla vuokra-auto ja lentäen liikuitte osan matkasta? Kattelin vaan että olit ollut reilusti yli puoli vuorokautta aikaisemmin kotona kuin minä.
Serkun auto oli käytössä. Ja lennettiin Kööpenhaminasta Helsinkiin. Kotona olin maanantaiaamuna neljän maissa.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #41 : 07.07.04 - klo: 12.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Cale: Teillä taisi olla vuokra-auto ja lentäen liikuitte osan matkasta? Kattelin vaan että olit ollut reilusti yli puoli vuorokautta aikaisemmin kotona kuin minä.
Serkun auto oli käytössä. Ja lennettiin Kööpenhaminasta Helsinkiin. Kotona olin maanantaiaamuna neljän maissa.


Vähän erilainen reissu kun meillä. Lähdettiin kisan jälkeen ajamaan Tukholmaan, jossa oltiin noin klo 3 paikallista aikaa maanantaiaamuna. Nukuttiin satamassa autossa pari tuntia, check-in laivaan alkoi 6.30 paikallista ja laiva lähti 8.00. Laivas torkuttiin muutama tunti ja Turussa oltiin jotain 20.10 Suomen aikaa... Laivasta ulos pääseminen tais kestää melkein tunnin kun ei kuskeja löytynyt kaikkiin autoihin. Vaasassa tiputettiin Jussi pois kyydistä noin klo 1 ma-ti yönä ja Mikan jätin Jääliin noin 5.05 tiistaiaamuna. Ite olin kotona noin 5.30... Eli vuorokauden sun jälkeen :shock: Ja pärstä oli just ton hymiön näkönen...

Poissa green

  • Tulokas
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #42 : 03.09.04 - klo: 13.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"

Toivottavasti EBT-puristit ei vedä herneitä neniinsä, mutta mulla ei oikein into riitä pitää koko ajan lehtiötä mukana, mihin merkkaisi sarjanumerot ja mistä setelit oikein sain. Sitten pitäisi vielä postinumeroita selvitellä. Itse merkkaan sellaiset setelit, mitä minulla kirjaamishetkellä on käsissä ja paikaksi merkkaan sen paikan, missä milloinkin olen. Tuleepahan ainakin merkattua aina setelin sen hetkinen sijainti todenmukaisesti.


Eikai nyt kukaan herneitä nenään tuollaisesta voi vetää.. jokainen tyylillään :) Ei tämä niin vakavaa ole :)

Poissa green

  • Tulokas
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #43 : 23.10.04 - klo: 13.51 »
Yli sata osumaa meikäläisellä plakkarissa :) On se mukavaa kun nykyään osumia tulee niin paljon helpommin kuin ennen :)

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #44 : 30.10.04 - klo: 19.45 »
Ei vielä yhtään osumaa :( . Oon syöttäny 15 seteliä.
Are you sure?

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #45 : 30.10.04 - klo: 20.10 »
Kuinkas tuosta näkee montako osumaa on saanut. Minä olen syöttänyt 14 seteliä ja ensimäisen setelin tietojen edessä on (+) merkki... meinaako tämä sitä että minule on tullut osuma heti ensimmäisellä setelillä :?:
Tuleeko minulle osuma jos minä syötän vaikkapa tänään 5 euron setelin ja joku tyyppi syöttää saman setelin vaikkapa viikon päästä Espanjassa? Eli tuleeko minulle osuma tuosta tilanteesta vai tuleeko osumia vain jos seteli on syötetty aiemmin?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #46 : 30.10.04 - klo: 21.25 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Kuinkas tuosta näkee montako osumaa on saanut. Minä olen syöttänyt 14 seteliä ja ensimäisen setelin tietojen edessä on (+) merkki... meinaako tämä sitä että minule on tullut osuma heti ensimmäisellä setelillä :?:
Tuleeko minulle osuma jos minä syötän vaikkapa tänään 5 euron setelin ja joku tyyppi syöttää saman setelin vaikkapa viikon päästä Espanjassa? Eli tuleeko minulle osuma tuosta tilanteesta vai tuleeko osumia vain jos seteli on syötetty aiemmin?
Omat setelit -listassa osumasetelit on aina keulilla. Sarjanumeron edessä on  (*) merkki ja kun klikkaat setelin sarjanumeroa, näet aikaisemmat/myöhäisemmät setelin haltijat. Oma osumamäärä näkyy myös omat tiedot -sivulla.

Itselläni on keskimäärin 52 syötettyä seteliä yhtä osumaa kohden, mikä on aika vähän. Joten eipä tarvi huolestua, jos 15 setelillä ei osumia vielä tule...

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #47 : 31.10.04 - klo: 15.55 »
Jos setelin sarjanumeron edessä on * on kyseisen setelin osuma mielenkiintoinen, jos merkki edessä on + on osuma todettu syystä tai toisesta mielenkiinnottomaksi eli ei niin mielenkiintoiseksi. Se että se on listassa ensimmäisenä ei tarkoita että olet saanut osuman ensimmäisellä setelillä vaan osumasetelit ovat aina listassa ensimmäisinä, ensin mielenkiintoiset ja sitten ei niin mielenkiintoiset. Osuman saat molemmilla tavoilla eli jos itse syötät ensin tai joku toinen on setelin syöttänyt aikaisemmin.

Henk koht olen nyt syöttänyt 1101 seteliä, ensimmäinen osuma tuli 374. setelillä ja sitten on tullut joskus parin päivän välein joskus harvemmin. Itselläni on 9 osumaa joista 7 mielenkiintoista joista 2 MrCalen kanssa joista toinen on ainoa osuma (tai ainakin historian ensimmäinen) Ruotsin maalla.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #48 : 31.10.04 - klo: 21.36 »
Ette tainneet oikein ymmärtää edellisen viestini pointtia.
Eli kysymyksessä oli siis että saanko osuman jos minä syötän vaikkapa 20 €uron setelin suomessa tänään ja sama seteli syötetään viikonkuluttua vaikka portugalissa niin saanko minäkin osuman vai saako vain se Portugalissa setelin syöttänyt tyyppi osuman vai tuleeko osuma kummallekkin?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #49 : 31.10.04 - klo: 21.37 »
Kai sinä ainakin saat. Vaikka tuskin nimesi onkaan Kai :mrgreen:

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #50 : 31.10.04 - klo: 22.07 »
Totta Kai molemmat sen saa. Ja jos joku kolmas syöttää saman setelin niin se on sitten ns triplaosuma ja jos vielä 4 syöttää niin sitten se on neloisosuma joita ei vielä ole mielenkiintoisina tapauksina ollenkaan.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #51 : 31.10.04 - klo: 22.10 »
Niin kyllähän minä ja Yippo tuohon vastattiin. Kannattaa lukea näitä viestejä ja ymmärtää lukemansa. ;)

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #52 : 02.11.04 - klo: 17.43 »
No sitten minulla on jo yksi osuma  :lol: . Tuli ensimmäisten syöttämieni seteleiden joukossa. Nyt on seteleitä syötetty 23.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #53 : 02.11.04 - klo: 19.07 »
Sinä näet omien mielenkiintoisten osumiesi määrän omat tiedot sivulta. Mikäli yllä oleva kirjoituksesi pitää paikkaansa on sinun osumasi määritelty syystä tai toisesta ei-mielenkiintoiseksi. Luultavasti joko aika tai matka on lyhyt tai 0.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #54 : 02.11.04 - klo: 19.32 »
Totta totta. Eipä tuota osumaa olekkaan luokiteltu mielenkiintoiseksi.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa green

  • Tulokas
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #55 : 17.11.04 - klo: 10.55 »
Noh mutta ei pidä lannistua.. kyllä se mielenkiintoinenkin osuma sieltä tulee ajan kanssa :)

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #56 : 01.12.04 - klo: 14.38 »
Meikäläisen kymmenes osuma, tosin vasta 8 mielenkiintoinen:
http://www.eurobilltracker.com/index.php?command=32;id=2735939

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #57 : 19.12.04 - klo: 15.37 »
Lainaus käyttäjältä: "green"
Hehee joo kohta napsuu osumia teidän kisoissa :D Niin siis eikai niillä mielenkiinnottomilla osumilla ole muuta merkitystä kuin se, että itse tietää osuman tulleen.. itse sain eilen myös osuman joka ei todellakaan ole mielenkiintoinen.. itse syötin setelin kuusi päivää sitten ja jo nyt se löydettiin.. mutta jos seteli löydetään kolmannen kerran niin sitten se taas on mielenkiintoinen :) Sekavaa :D


Eilen taisi meidän kerhokisoissa tulla osuma minun ja J.M:n välille. Vaihdoin aamulla rautatieasemalla kaveria hakiessa kolikoita ja 5 e seteleitä 10e seteleiksi joita vaihdoin muutaman tunnin päästä 20e seteliin kerhokaverille vaihtokassaksi kisamaksuja varten (ja maksoin renkaat). Seteli on sitten kommentista päätellen vielä yhden välikäden kautta päätynyt J.M:lle... Minun 3 osuma kisoista joiden lisäksi kisareissuilla kirjatuilla/käytetyillä seteleillä on tullut muistaakseni 2 muuta osumaa.

Poissa J.M.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #58 : 19.12.04 - klo: 16.09 »
Yippo: Kyllä sieltä osuma napsahti... Aamulla kävin lisäämässä tuon kyseisen setelin... Myin renkaat eilen Sillu:lle joka maksoi tuolla 10€ setelillä, joka oli jossain vaiheessa ollut sinulla  :)
Tuo oli minulla vasta ensimmäinen osuma..
LRP / Power-Racing

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Jäljitä käyttämäsi eurosetelit
« Vastaus #59 : 19.12.04 - klo: 18.13 »
Nyt on ollut jonkun aikaa tosi hiljasta osumien suhteen. Tosin osumatiheys tähän asti on ollut vähän turhankin hyvä (n. 55 merkittyä seteliä yhtä osumaa kohti).