Kössin sivuilla oli, että harjattomaan vaihtaessa ainakin kardaani pitää vaihtaa??? ja noparista ei löytynyt tietoja (joku perfex). Eli ei välttämättä kestä tiukempaa konetta. Kyoshogurut osaa vastata tähän. Pystyykö välityksiä muuttamaan (esim. harjattomille sopivaksi) ilman dremeliä.
27 lankainen on vanha harjallinen vakiokone. Ihan kivasti vauhtia aloittelijalle.
Tällaisen RTR-paketin ostaessa on huomioitava, että jos haluaa lisää vauhtia ja nälän kasvaessa niin kaikki sähköt menee uusiksi. Nopari ja moottori vaihtuu siirryttäessä harjattomiin. Pari kertaa, kun olet ostanut uudet servorattaat niin uusi (voimakkaampi, nopeampi ja kestävämpi) servo. Mukana tulevasta radiosta en tiedä, mutta aika varmasti sekin vaihtuu 2.4Ghz malliin. Tulevaisuudessa sähköt voi vaihtaa uuteen autoon jos vaikka alkaa krossi tai touring kiinnostamaan
Vanhat palikat käy verkon painoksi ja uusiin on kulunut rahaa kiitettävästi.