Kirjoittaja Aihe: Kyosho TR-15 Stadium  (Luettu 1061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa villetau

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho TR-15 Stadium
« : 03.05.11 - klo: 15.09 »
Mulla on kyosho TR-15 Staduim auto niin sen kun laittaa käyntiin niin se ottaa hirveesti kierroksia.Miksi?Voiko se olla siitä kun siinä oli vähän halennut kytkin kello? ja siinä on kytkinpalat vähän semmoset soikean muotoiset?.Tai sittenvoiko se johtua siitä kun laittoin vähän pitemmät ruuvit jolla moottori tulee kiinni?

Mutta uus kytkin sarja on jo ostettu mutta en ole ehtinyt vaihttaa niitä. saatta olla että säädöt on väärin. :afro:

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho TR-15 Stadium
« Vastaus #1 : 03.05.11 - klo: 15.16 »
Noista kumpikaan ei vaikuta koneen kierroksiin. Tarkista tyhjäkäyntineula ja kaasuservo.
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa jokuajaja

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho TR-15 Stadium
« Vastaus #2 : 03.05.11 - klo: 16.05 »
Todennäköisesti sulla on liian isolla tyhjäkäyntiruuvi (kaasarin kurkku liikaa auki ollessa neutraalilla) tai sitten pääneula liian kiinni ja alaneula liikaa auki, eli saa liikaa ilmaa ja liian vähä polttoainetta. Ootko tarkistanu tulpan. Niinkuin Saku123 sanoi niin nuo mainitsemasi asiat eivät vaikuta kierroksiin. Tarkista myös tulpan kunto
Kyosho Inferno wannabe FOFF, 3PRKA

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho TR-15 Stadium
« Vastaus #3 : 04.05.11 - klo: 20.52 »
Alaneula on silloin kiinni kun saa liian vähän polttoainetta.

niin ja tyhjäkäynti liian korkea (avaa tyhjäkäynnin säätö ruuvia) alaneula piikiillä (kiinni,avaa sitä vähän kerrallaan ja kato miten moottori reagoi) ja ennen alaneulan säätöä varmista että yläneula on säädetty.

yläneulan säätö on helpointa niin että säädät sen niin että lämmöt pyörii 120-130 asteen nurkilla ja sitten alaneula.
pöö