Et ilmeisesti meinaa enää ikinä katsastaa autoasi ?
Etulasien tummennus (harmia)
vilkut (harmia)
takavalojen maalaus (harmia)
lastu (300hv ja 600nm) KONERIKKO riippuen vaihteistosta, että mikä siinä pettää ekana.
Ei tollasta vanhaa piiskaa kannata lastuttaa... Olen itse nähnyt, kun ahtimen lavat murtuu ja ampuu tavarat koneen läpi. En suosittele.
Noh siinä vaiheessa sen arvo on sama, kuin esim. rullaavan Losin tuuppi corrin, eli 100€ ja siinä ei auta edes BBS:n 3000€ vanteet (ne voit toki myydä erikseen)
Iskä on ihan samanlainen, ei mitään tuuninkia." Viimeinen kerta ku ostan madalletun auton", ei mitään kalvoja mihkään, sävylasit korkeintaan. Eikä mitään valojen tummennuksia ja 16" on ne parhaat vanteet... joo morjens..

Ex passatissa oli kans spraylla vedetty takavalot, ja meni läpi jopa K1 katsastajilla. Noissakii ku näkyy se E leima niin ei voi sanoo katsastuksessa niistä mitään. Passatissa se tosin näkyi tosi hyvin ja varmaan se katsastaja aatteli et ne on ollu uudesta asti tommoset tai et ne on jotkuu tarvike umpiot.
Ja leimaan on vielä vuosi aikaa, hyvällä tuurilla menee läpi niillä kalvoillakin. Kaverin isä kyl sano et se tietää pari semmosta paikkaa, jossa pääsee aina läpi oli sitten pohjavaloa tai mitä vaa "amis" tuuninkia

Ja on se jännä kun tota 3.0 dieseliä saa myös Bi turbolla jossa on VAKIONA 313 hp ja yli 600nm, ja hyvin kestää. Lastulla siitä saa joku 350 hp. Ja oon kuullut että Tip-Tronic automaatti on kestävempi laatikko ku manuaali, näin sanoi myös VW/Audin autoasentaja.
Eikä toi nyt niin vanha oo, 2007. Ja jos se turbo joskus levii niin sit ostetaan uus.
Ja on se kato vaan niin paljo coolimpi ku on musta auto ja tummat valot ja tottakai madallettu

Before...

After...

Before...

After...