Kirjoittaja Aihe: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö  (Luettu 3451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa peku78

  • Tulokas
    • Profiili
Olenkohan ensimmäinen uhri vai onko jollain muulla tullut savut ulos Velineon® VXL-3s:sta.Meni ihan suoraan ajosta, ensin savu ja sitten ei enää mene eteen eikä taakse. ohjaus kyllä toimii!

Olen käyttänyt Vapex LiPo 6600mAh 25C 7.4V akkua , ei pitäis ainakaan sen takia olla liian kovilla.

Huomenna pitäis ottaa yhteys laitteen myyjään jos sieltä kautta sais takuuna uuden, koska ei pari kuukautta vanhasta koneesta saa vielä minusta kyseinen osa hajota!


Poissa LorenttioRC

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #1 : 26.06.11 - klo: 18.51 »
Lainaus
Olenkohan ensimmäinen uhri vai onko jollain muulla tullut savut ulos Velineon® VXL-3s:sta.Meni ihan suoraan ajosta, ensin savu ja sitten ei enää mene eteen eikä taakse. ohjaus kyllä toimii! Olen käyttänyt Vapex LiPo 6600mAh 25C 7.4V akkua , ei pitäis ainakaan sen takia olla liian kovilla.Huomenna pitäis ottaa yhteys laitteen myyjään jos sieltä kautta sais takuuna uuden, koska ei pari kuukautta vanhasta koneesta saa vielä minusta kyseinen osa hajota!

Mitkäs välit on kyseisessä autossa? Nimittäin liian kovilla väleillä pystyy 2s lipollakin saamaan VXL-3s:än niin kuumaksi, että se sulaa jos noparin lämpökatkaisu ominaisuus on rikki ja katkaisu tulee liian myöhään.
TLR SCTE 2.0/ Losi SCTE 1.0/Traxxas Stampede vxl

Poissa peku78

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #2 : 26.06.11 - klo: 19.17 »
Stampeden tehdas välitykset 54/11 en ole itse vaihtanut mitään ostin koneen vasta 25.05.2011.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #3 : 27.06.11 - klo: 06.56 »
Stampeden tehdas välitykset 54/11 en ole itse vaihtanut mitään ostin koneen vasta 25.05.2011.
Olet siis vaihtanu moottorin autosta?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #4 : 27.06.11 - klo: 08.53 »
Stampeden tehdas välitykset 54/11 en ole itse vaihtanut mitään ostin koneen vasta 25.05.2011.

Kai tarkkailit säätimen lämpötiloja moottorin vaihtamisen jälkeen?
Aivan vakion RTR-autonkin saa rikki jos sillä ajaa useampaa akullista putkeen kovapitoisella radalla pelkästään täyskiihdytyksiä.

 - Hount

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #5 : 27.06.11 - klo: 09.50 »
Stampeden tehdas välitykset 54/11 en ole itse vaihtanut mitään ostin koneen vasta 25.05.2011.

Peku78 varmaan itse korjaa jos olen väärässä, mutta eiköhän tässä nyt tarkoiteta koneella koko autoa, eikä vaan moottoria.

Vääräinkäsityksen mahdollisuus on kyllä ilmeinen, mutta ei RC slangin taito ole ainakaan harrastuksen alkuvaiheessa mitenkään itsestäänselvyys. Ja ainakin tahallinen piikittely sen vuoksi tulisi jättää pois.

||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa peku78

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #6 : 27.06.11 - klo: 18.02 »
Juu koneella tarkoitan koko autoa, ei mitään sähkömoottorin vaihtoa !

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #7 : 27.06.11 - klo: 19.04 »
Turhasta piikittelystä puhutaan vaikka kukaan ei ole edes sinnepäinkään kommentoinut...  :police:

Kyllähän autossa on saattanut olla vaikkapa joku paikka hieman jumissa... Esim kivi jossain voimansiirron välissä tai jotain muuta vastaavaa mikä on aiheuttanut suuren kuorman ja sitä kautta saatu toimintasavut ulos.
Myös suuri merkitys ajoalustalla.
Jokatapauksessa vika voi olla monestakin eri asiasta johtuva, eikä laitteen iällä tarvitse olla mitään merkitystä asiaan.
Voi nämä härvelit saada vaikka ekalla akulla tuhottua.
Nykyään vain heti ensimmäisenä puhutaan takuusta ymmärtämättä että mitäs jos kyseinen asia on johtunut käytöstä.

Noh mutta... ota yhteys myyjäliikkeeseen... Kyllä sitä siellä varmasti tutkitaan mistä on moinen johtunut.

Poissa peku78

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TRAXXAS STAMPEDE 4X4 2011 Velineon® VXL-3s sökö
« Vastaus #8 : 27.06.11 - klo: 22.51 »
No niin tänään lähti sit nopari kohti takuu käsittelyä saas nähdä kuin käy!

Täytyneen varmaan tilata varoiks uus nopari maailmalta hyllyyn jos sattuu vaikka venähtämään toi takuu käsittely  :cool:

Saahan sen aina lyötyä paikalleen tohon nurkassa olevaan ultimate slashiin jos vaik vika tarttui!

Samaa mieltä olen kyllä *HOKE* kanssa tosta takuu/käyttäjä asiasta!
« Viimeksi muokattu: 27.06.11 - klo: 22.57 kirjoittanut peku78 »