Mukava auto tämä XS Savage. Renkaat laitan ehkä vaihtoon, jotain Pro-linen badlandsin tyylisiä olen kaavaillut.
Savagen runko poikkeaa paljon lajitovereistaan. Vankkaa tekoa, mutta laitteiden sijoitteluun on käytännös vain se yksi paikka. Plussaa tietty vastaanottimen ja akun koteloinnit pölyn ja roiskeiden kannalta, mutta ruuvaamista hieman enemmän avomalleihin nähden. Nopeudensäätimen tuulettimelle kannattaa rakentaa joku verkko kivisuojaksi.
Akkukoteloon mahtuu 2s-hardcase akut hyvin. Itselläni ois 1S-saddlepack akkujakin, mutta en niitä ole vielä siihen saanut. akut kyllä menee, mutta liittimien pitää olla matalat jos meinaa akkuparin koteloon sovittaa.
Tässä kuva jossa 1/16 skaalan pro-line rad rod kori. Yhtään pienempi ei mahtuis, mutta tuo menee hyvin paikalleen, ja näyttää itseasissa aika siistiltä mun makuun.
Mitenkäs usein puratte ja huollatte näistä diffit ja vaihteiston?