Just.
Mutta on toi Kyosho hyvä kärry. Tänään tykitin Lavangossa 4-5h ja en mitenkään hiljaa vaikka en kärjen vauhdissa vielä pysykään kuin ehkä ajoittain. Autosta ei kuitenkaan hajonnut mitään taaskaan. C5 pannusta kyllä taittui ylin jäähdytysripa lyttyyn, Prolinen kori lähestulkoon roskiskamaa ja Crimefighter renkaista tuli slikcsit ;-)
Tänään oli ekaa kertaa Fioronin jälkeen Kyoshon oma 3-pala kytkin. No alku oli aika tahmeaa, mielestäni ei tämäkään kytkin pelannut aivan optimaalisesti. Lopulta koko paketti hirtti kiinni kun vauhtipyörän mutteri pääsi löystymään parin ekan tunnin jälkeen. Sinänsä hyvä koska tuli avattua kytkinpakka ja laitettua palojen taakse shimmilevyt kuten K-kaupan Sami olikin aikasemmin neuvonut (päätin kokeilla ilman ekaks kun ei ollut ihan sopivia).
NONIIN, johan alkoi pelata. Kytkimestä tuli paljon napakampi ja toimivampi kun palat eivät pääseet enää koskemaan vauhtipyörään, pienestä kiinni.
Toinen olennainen muutos ajamiseen oli tyhjäkäynnin säätö. Liian kovalla kuluttaa törkeesti polttoainetta, kone kuumenee turhaan ja tekee ajamisesta vaikean kun kierrokset on korkeella koko ajan. Kun laskin roimasti tyhjäkäyntiä niin alkoi ajokin sujumaan! Vinkkinä muille eli kannattaa pitää kierrokset alhaalla ainakin minusta.
C5 toimi kuin kello ja RB tulpalla ei sammunut iltapäivän aikana kertaakaan, suoranopeus on huima. Hiton hauskaa touhua.
Nyt on tässä positiivisten kokemusten kautta alkanut himottamaan tuo 777 SP2. Täytyy vissiin laittaa 7.5 myyntikuntoon. Siinä onkin jollekulle hieno custom viritetty rassi, kiinnostuneet pankaahan viestiä. Autosta enemmän linkin takaa alla. Seuraavaks täytyy duunata uus kori, hommata uudet renkaat ja muutenkin putsata auto kunnolla tosta Lavangon pölystä. M8 rulez!
Happy racing!