Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 644662 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1200 : 25.05.05 - klo: 10.09 »
Periaatteessa näin. Lavanko on kyllä sellanen rata ettei siellä "hulluista" tehoista ole haittaa päinvastoin. Mutta esim. S7II on varmasti hyvä moottori jolla aloittaa harjoittelu.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1201 : 25.05.05 - klo: 11.53 »
RB:ltä löytyy myös CE mutta sitä en suosittele koska se kone ei ole mikään hyvä verrattuna S7:kaan. S7 sen sijaan on ihan hyvä ja varmasti riittävä. Itse ainakn ole tyytyväinen S7:kaan CE:n jälkeen..  :D
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1202 : 25.05.05 - klo: 12.30 »
jep kiitos neuvoista. ja mitäs tuommonen kyseinen motti maksaa?
sori jos vähän offtopic
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1203 : 25.05.05 - klo: 12.32 »
Turun K kauppa tarjoaa erittäin asiantuntevaa palvelua. Ehkä voit neuvotella heidän kanssa mikä olisi paras moottori tarpeisiisi. Uskon kyllä että tuo S7 voisi olla juuri sellainen. Myös kytkin ym. vaihtoehdoista voi keskustella, ainakin viimeistään sitten kun ajokokemusta on karttunut jo enemmän. Itse tilasin just autooni sieltä uuden kytkinpakan eri jousivahvuuksilla ja RB tulpat, pitäs tulla tänään niin pääsee testaa ennen vkonloppua jos suinkin vaan ehtii.

edit: Mutta tuota sportia sun pitää kyllä vähän vahvistaa ennen RB pannua, diffeihin parit rattaat lisää, uus kytkinpakka, rungon jäykkärit, eteen nivelvetarit lisäks uus pakokäyrä ja pilli (RB) siinä jotain mun mielestä. Mutta K kauppa neuvoo varmaan kans

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1204 : 25.05.05 - klo: 12.53 »
no edessä on jo vahvistin.
eli nivel vetarit ja diffeihin uudet rattaat.
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1205 : 25.05.05 - klo: 13.00 »
Siinä jotain joo, nivelvetarit taitaa vaatia jotain muutakin ohjaukseen kato. K katalogi 2005. En mä tiedä onko noi mitenkään vaatimus mutta kovemmissa tehoissa mahd. kitkattomasta voimaansiirrosta on etua, koiranluut edessä joutuu helposti ikäviin kulmiin radalla, nivelvetarit tasaa menoa. Mutta kyllä koiranluillakin ajaa voi. Kytkin ja diffit nyt ainakin, ja vakiopakari ei sovi RBhen, ainakaan se Kyosho rtr käyrä. Servojakin kandeis miettiä. Muutenhan auto on ihan hyvä.

Poissa cevipu

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1206 : 25.05.05 - klo: 13.34 »
Juu, ja eikös se Sportin pääratas pitäisi vaihtaa myös vahvempaan? Se on muistaakseni muovinen sportissa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1207 : 25.05.05 - klo: 13.40 »
Kunnon kytkin, moottoripukit, pakari, diffeihin lisää ratasta, kytkinkello kovametalliseksi, pääratas metalliseksi, akseleita, jäykkärit

Eipä siihen paljon vanhaa jääkkään, ja noiden päivitysten hinta on *auts*. (+se pannu vielä)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1208 : 25.05.05 - klo: 14.02 »
Totta pukki unohtui, mutta ei kai se valettu paljoa maksa, sen Kanai version moottoripukin voi unohtaa heti kättelyssä. Pääratas ja kytkinkello tosiaan. No hyvä puoli on ettei noita sitten tarvitsekaan lähiaikoina uusia, kestävät takuulla ens kesään asti ainakin toisin kuin joissakin muissa merkeissä. Akselit ja jäykkärit jo käsiteltiinkin.
Ja hey c'moon Sami, jäähän siihen kaikki muoviosat ja loput metalliosat, alusta, kori jne

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1209 : 25.05.05 - klo: 21.25 »
no auto toimi moottori rempan jälkeen hyvin siihen asti ku tulppa meni.
ja mikäs ruuvi se oli mistä säädettiin alakaasua?

eli taitaapi mennä ripari rahat auton päivittämiseen :lol:  :)
taitaapi tulla aikakalliiks :oops:
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1210 : 26.05.05 - klo: 10.22 »
Meneehän sitä tossa jonkin verran joo. eBaysta voi saada osia edullisesti.

Itse päivitin vähän http://www.snrt.net :in kotisivuja MP:n suhteen

Laitan lisää kun ehdin

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1211 : 26.05.05 - klo: 11.23 »
Kannattaa katella ulkomaisista nettikaupoista myös, jos omaa edes Visa electronin. Suomen hintoihin verrattuna säästää noin puolet tullien ja postikulujen jälkeenkin. Ainakin Towerhobbies ja Rcmart on ihan mukavia puljuja.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1212 : 27.05.05 - klo: 18.10 »
no taitaapi jäädä se uuden moottorin hankinta aika kauas tulevaisuuteen :( koska hintaa tuli hieman liikaa. moottori+pakari+pilli= 380€ nivelvetarit teräksinen pääratas starttiboxi ja siihen akut. niin myyjä sano et hintaa tulis kaikilla "pakollisillä" palikoilla joku 700-800 €
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1213 : 27.05.05 - klo: 21.02 »
Just.

Mutta on toi Kyosho hyvä kärry. Tänään tykitin Lavangossa 4-5h ja en mitenkään hiljaa vaikka en kärjen vauhdissa vielä pysykään kuin ehkä ajoittain. Autosta ei kuitenkaan hajonnut mitään taaskaan. C5 pannusta kyllä taittui ylin jäähdytysripa lyttyyn, Prolinen kori lähestulkoon roskiskamaa ja Crimefighter renkaista tuli slikcsit ;-)

Tänään oli ekaa kertaa Fioronin jälkeen Kyoshon oma 3-pala kytkin. No alku oli aika tahmeaa, mielestäni ei tämäkään kytkin pelannut aivan optimaalisesti. Lopulta koko paketti hirtti kiinni kun vauhtipyörän mutteri pääsi löystymään parin ekan tunnin jälkeen. Sinänsä hyvä koska tuli avattua kytkinpakka ja laitettua palojen taakse shimmilevyt kuten K-kaupan Sami olikin aikasemmin neuvonut (päätin kokeilla ilman ekaks kun ei ollut ihan sopivia).

NONIIN, johan alkoi pelata. Kytkimestä tuli paljon napakampi ja toimivampi kun palat eivät pääseet enää koskemaan vauhtipyörään, pienestä kiinni.

Toinen olennainen muutos ajamiseen oli tyhjäkäynnin säätö. Liian kovalla kuluttaa törkeesti polttoainetta, kone kuumenee turhaan ja tekee ajamisesta vaikean kun kierrokset on korkeella koko ajan. Kun laskin roimasti tyhjäkäyntiä niin alkoi ajokin sujumaan! Vinkkinä muille eli kannattaa pitää kierrokset alhaalla ainakin minusta.

C5 toimi kuin kello ja RB tulpalla ei sammunut iltapäivän aikana kertaakaan, suoranopeus on huima. Hiton hauskaa touhua.

Nyt on tässä positiivisten kokemusten kautta alkanut himottamaan tuo 777 SP2. Täytyy vissiin laittaa 7.5 myyntikuntoon. Siinä onkin jollekulle hieno custom viritetty rassi, kiinnostuneet pankaahan viestiä. Autosta enemmän linkin takaa alla. Seuraavaks täytyy duunata uus kori, hommata uudet renkaat ja muutenkin putsata auto kunnolla tosta Lavangon pölystä. M8 rulez!

Happy racing!




Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1214 : 27.05.05 - klo: 21.27 »
Lainaus käyttäjältä: "plissken_s"
Kannattaa katella ulkomaisista nettikaupoista myös, jos omaa edes Visa electronin. Suomen hintoihin verrattuna säästää noin puolet tullien ja postikulujen jälkeenkin. Ainakin Towerhobbies ja Rcmart on ihan mukavia puljuja.



eiks se electron vaadi kuitenki aina sähköisen varmenteen?
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1215 : 28.05.05 - klo: 16.23 »
Nonnii, nyt on MP iskussa, uudet Crimetkin alla .. ei puutu kuin uus kori  :cry: Ennen sitä ei pääse ajaa.. en jaksa rikkinäisellä köörata.. Eipä tuo huolto kauaa vienyt kun mitää ei ollut hajalla, vähän kiristelin ruuveja ja pyyhin pölyt veks ja siisti tuli. Rullaakin pimeen hyvin kun ei oo ajettu sateella noita laakereita. Ens viikolla uudestaan sitten.

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1216 : 28.05.05 - klo: 19.02 »
Lainaus käyttäjältä: "juska"
eiks se electron vaadi kuitenki aina sähköisen varmenteen?


Ainakin toi Rcmart.com on toiminut Visa electronilla (henk.koht. kokemusta), myös Towerhobbiesista olen kuullut toimineen. Eli kaupalla itsellään on yhteydet pankkiin ja se varmistaa itse katteen sun tililtä.

Mistähän Suomesta löytyisi Pro-Linen Crowd Pleazer koppia Inferno 7.5:seen? Rc pisteeltä löytyy näköjään vain 777:n versiota. Vai käykö sama kuori silti kumpaankin?
Kyosho - Futaba - Novarossi

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1217 : 28.05.05 - klo: 19.18 »
Ei käy, 777 on kapeampi, maalit kuluu nopeesti veks jos laittaa.
Sabesta ostin viimeks mutta "sika" hinta 50 egee tai jotain.

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1218 : 28.05.05 - klo: 19.42 »
Hmm.. tarkastin tossa Saben hinnan, 36,60€ + postit. On kyllä siltikin sillä hilkulla, että sponssaan mieluummin ulkomaita, kuin maksan tollasia hintoja. Varsinkin jos saa kimppatilauksen jostain. Anteeksi vaan Suomen yrittäjät. Syyhän tosin löytyy verottajasta.

Onko mahdollisesti muita kauppoja Suomessa, joista löytyy tuollaista koria?
Kyosho - Futaba - Novarossi

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1219 : 28.05.05 - klo: 19.55 »
Okei, no se oli sillon joskus melkein viiskybää kuluineen stadiin. Ehkä siinä oli sit joku maali mukana. Sorry disinfo.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1220 : 28.05.05 - klo: 20.24 »
Tossa muuten vielä kuvassa miten C5 kansi on saanut osumaa  8)




Noi K3 iskarit on kyllä loistavat, paras sijoitus vähään aikaan

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1221 : 29.05.05 - klo: 16.32 »
no mitäs pitäis tehä kun laitoin vahingossa vastarin akun väärinpäin? sit se alko savuamaan eli mitä pitäis tehä pitääkö ostaa uusi vastari ja akku?
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1222 : 29.05.05 - klo: 17.34 »
Akku tuskin hajos, mutta vastari ja molemmat servot luultavasti joudut uusimaan. Servot ovat nimittäin suoraan kytketty akkuun vastarissa.
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1223 : 29.05.05 - klo: 18.25 »
Mulla kärähti vastari tolleen, tosin sen sai fixattua kun vaihto siitä sen virtasuojan. Avaa ja kato

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1224 : 29.05.05 - klo: 20.35 »
no akku paketti purkautui ja johdot savusivat ja sulivat. ja vastarissa siihen mihin laitetaan se akku kiinni ni sielt lähti kaks semmost metalli tikkuu irti
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1225 : 29.05.05 - klo: 21.25 »
No niin, näin käy kun päästetään *PIIP*-kuski *PIIP* puikkoihin..  :cry:
Päivän saldona kaksi autoa remonttiin. Kaverin *PIIP* levisi kytkin ja omalleni kävi näin. Eli futismaalin tolppa oli ripustuksia vahvempi -> ainakin alatukivarsi ja hingepin uusiksi.



EDIT: Viestistä sensuroitu pois kaikki merkkeihin ja malleihin viittaava, ettei kenenkään tarvitse pahoittaa mieltään jatkossa.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1226 : 29.05.05 - klo: 21.34 »
:lol:
Ja koko homma siis jostui siitä että kuskilla sattuu olemaan Hobao?

Jos nyt oikeesti kaikki vois lopettaa ton merkkirasismin.
Varsinkin te Kyosho kuskit jotka tunnutte olevan pahimpia tuossa lajissa.

Kiitos.

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1227 : 29.05.05 - klo: 21.40 »
:shock: Onpas jollain pipo tiukalla. En tosiaan halunnut enkä uskonut kenenkään loukkaantuvan äskeisestä. Löysää ihmeessä hiukan.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1228 : 29.05.05 - klo: 21.46 »
:?

Mistähän kohdasta tuossa ilmenee että on pipotiukalla?
Ei mistään.
Eikä ole.

En käytä pipoa edes talvella.

Pitäiskö jokaiseen viestiin tunkea hirvee määrä hymiöitä ettei luulla tiukkapipoks?

Laitetaan nyt sitten pari että ei oo tikkapipoinen viesti.
 :)  :)

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1229 : 29.05.05 - klo: 21.53 »
:mrgreen:  :D  :shock:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND