Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 641019 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1620 : 05.08.05 - klo: 02.46 »
jeps.. kyl se launataina on ajokunnossa..  on siinä jotain muitakin pienempiä uudistuksia ku noi mitä mainostetaa. esim. iskarien alapään tappiin on tehty kolot valmiiksi(lukitusruuvia varten) ja jotain muitakin osia on vähän muutettu. radiolevy prässätty?? siiiis hääää? tottakai se on.. ja on senkattu. servosaverii on vahä muutettu.. ja edessä ylätukivarren takana olevaa palaa vahvistettu.. tukivarret on vahvistettu oikeen kunnolla.. kori on vissii ohuempi.. voin ottaa kuvia mut en saa niit tänne ku en ossaa laittaa :oops:
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1621 : 05.08.05 - klo: 09.46 »
cool

laita Pete kuvat mulle vaikka sähköpostilla niin laitan tänne jos voit

kori on ohuempi ja paljon parempi kuin aiemmat eli 0.8mm lexanista puhallettu, tosi elastinen, kevyt eikä hajoo niin helposti

777SP2 vielä:

Lainaus käyttäjältä: "Xtreme R/C Car Magazine"
the K3 has crazy rear-end traction with mild steering. The 777 has a looser rear-end with TONS of steering, allowing it to turn better. Depends on your driving style. The 777 Sp.2 is supposed to be the best of both worlds, with the crazy rear traction and tons of steering.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1622 : 05.08.05 - klo: 15.07 »
Mulla on nyt jo sellainen ohuempi kori...  :P

Mulle tulee se conversion kit, heti kun niitä tulee suomeen, eli ens keskiviikkona...  :mrgreen:

Laita ne kuvat Pete jotenki mulle, niin laitan nettiin....  :wink:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1623 : 05.08.05 - klo: 19.31 »
Hei Miika, samassa veneessä ollaan :D
Täytyy sit tulla Saloon testaa SP2:lla ja C5:llä sekä 14T KELLOLLA :D .. jahka saan korin maalattua, asennukset tehtyä ja renkaat liimattua ....  8)

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1624 : 05.08.05 - klo: 19.38 »
Mä vetäsen auton samal osiks ja vaihdan vähän laakereita sun muuta...  
En ole oikeestaan mitään siitä purkanut sen jälkeen kun kokosin paketista, ei ole tarvinnut kun kerta on hyvin toiminut.

Nyt ajattelin vähän heittää uuttaa osaa kehiin conversion kitin lisäksin vielä...
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1625 : 05.08.05 - klo: 19.41 »
hyvä homma mäkin putsaan tavallista paremmin  8)

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1626 : 07.08.05 - klo: 12.17 »
Myllärin SP2!



Lisää kuvia: http://koti.mbnet.fi/tux10/pete_mp777/sp2/
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1627 : 07.08.05 - klo: 13.00 »
Kulkiko se miten? En ehtinyt illalla jutella Samin kanssa vielä aiheesta..

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1628 : 07.08.05 - klo: 20.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Kulkiko se miten? En ehtinyt illalla jutella Samin kanssa vielä aiheesta..


Taitaa ainoat kulkuut vaikuttavat olla etudiffi ja pidemmän alusta myötä muuttunut painopiste ja akseliväli. Tuskimpa paljoa vaikuttavat?
Pete korjaa jos paljon meni metsään, en ehtinyt paljoa niitä osia katsella.

 - Hount

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1629 : 07.08.05 - klo: 20.59 »
kyl siin on aika paljo muitaki pienii muutoksii....mut kyl se näytti ainakin hyppäävän tasapainoisemmin ja takapään pompotukset pieneni huomattavasti. 8) eikä ollut erilaisista iskareista kiinni vaan ku tavaroita on siirretty taaksepäin....kyl se kulki pelottavan kovaa ei millää meinannu pysyy peräs mut on se pikkusen siitäki kii ku petel oli c5 ja mul ws711 :D hieno auto...itte pakko saada... :wink: ja tää sp2 kääntyi jotenkin eritavalla mut se on aika varmaa kiinni etudiffistä...ei ainakaa huonommin käännu ku normi 777 :)
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1630 : 07.08.05 - klo: 21.14 »
makee kuulla! C5 odottaa tossa pöydällä...

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1631 : 07.08.05 - klo: 21.24 »
nii mullaki iha uus ja puhdas vielä!!... :D tiistain pitäis alkaa ajaa sisää... :wink:
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1632 : 07.08.05 - klo: 21.37 »
Allright  8) mulla on kyllä enemmän kuin sisäänajettu, toivottavasti huollon jälkeen pelaa vielä (ja paremmin)  :wink:

Odottelen myös Borderista sitä Sirion Kanai Evoa ja pillisettiä ens viikolla, onpahan siinä varakone jos toi C5 ei pelitä ja kun toi Rexin pikkukonekin on nyt pultattuna tohon Proceediin (joka kyllä pelaa todella nätisti) .. joten mullakin sisäänajoa edessä tolta osin. Täytyy gearata vähän ylöspäin 14 tai 15 piikkiseksi tuo auto, jolloin C5 tehot tulis paremmin esille (kuulemma).

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1633 : 07.08.05 - klo: 23.01 »
Minäkin olen vähän pakollisia päivityksiä autoon tehnyt. Eteen laitoin nivelletyt vetarit. AUTS että makso. Eteen spiderdiffi ja Taakse laitoin Diffiin teräksisen sen isonrattaan. Miten ne oikein kehtaavat ees noissa sporteissa laittaa niitä alumiini-skeida rattaita  :roll: Servot meni uusiin ja 6v akku. Noi uudet servot tuli jp-nitrolta. Olen autuaan tietämättömänä ajellut liian hitailla ja tehottomilla servoilla.. Nyt kääntyy kun niin käskee. Jos nyt jo noillakin servoilla heittää 5V takas jännitteeks nii heti jo tulee itku enemmistä tehoista servoissa. Ja kantapään kautta opittuna myös uusi ilmansuodatin  :wink:


Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1634 : 07.08.05 - klo: 23.26 »
se on just tommonen ku isot pojat tossa edellisellä sivulla sanos.. eli lyhyesti: takapää pysyy paremmin radassa->ei kaadu niin helposti->ei lähde luistoon niin helposti eli kaasua voi painaa aikaisemmin. hyppää paremmin, tai oikeastaan laskeutuu paremmin ku takapää ei hyppää ilmaan. silti kääntyy paaaaaljon..  :mrgreen:  

niin ja niistä parannuksista vielä: jouset pysyy paremmin alapäästään kiinni, koska muovi osaa on korotettu...
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1635 : 07.08.05 - klo: 23.42 »
Loistavaa, toivotaan että nämä näkyvät meikäläisenkin ajossa Lavangossa. Tänks Petri

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1636 : 07.08.05 - klo: 23.46 »
Jeps, nyt vaan odottamaan keskiviikkoa, et saa omaan autoon uuden palikat...  :P

Hitto ku olis fyffee, niin ostaisin C5:sen!  :mrgreen:
No kyl sellane ens kevääksi täytyy hankki...  :P
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1637 : 08.08.05 - klo: 00.01 »
Lisää kuvia Myllärin kärrystä!!!!  :P



Ja lisää kuvia samassa osoitteesta kun ennekin: http://koti.mbnet.fi/tux10/pete_mp777/sp2/
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1638 : 08.08.05 - klo: 00.03 »
mistä saa tommosia sokkia noita akseleita pitämään? mulla ne E-klipsut pomppii pois kokoajan...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1639 : 08.08.05 - klo: 00.05 »
Älä nyt hitto postaa noin isoja kuviä tänne  :wink:
Konversiokitissä tulee noi 2 asteen palat, joten ei mitään uutta vai noita klipsejäkö tarkoitat? Laittaa silleeni silikonia klipseihin niin pysyy (mulla ei kyllä ongelmaa)

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1640 : 08.08.05 - klo: 00.05 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
mistä saa tommosia sokkia noita akseleita pitämään? mulla ne E-klipsut pomppii pois kokoajan...


Rautakaupasta... Meillä on ainakin töissä (Rautakaupassa) noita myynnissä!  :mrgreen:
Noihin on oiken olemassa sellaisia pihtejä millä lähtee nätisti pois ja menee nätisti takaisin paikoilleen!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1641 : 08.08.05 - klo: 00.06 »
kiitos vinkistä, täytyy hakee noita!  :D

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1642 : 08.08.05 - klo: 00.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Älä nyt hitto postaa noin isoja kuviä tänne  :wink:
Konversiokitissä tulee noi 2 asteen palat, joten ei mitään uutta vai noita klipsejäkö tarkoitat? Laittaa silleeni silikonia klipseihin niin pysyy (mulla ei kyllä ongelmaa)


Kyl ny kun kerrankin on nättejä kuvia, niin vähän voi postailla!  :wink:
No tietty pienillä resoilla voi olla kivaa vieritellä... :D Mä voin skaalata noi kuvat kun kerkeen...  :P

Silikooni on hyvää ja sitten aina vaan uusi sokka kehiin niin kestää vielä paremmin! Pari kertaa pois otettu sokka, pysyy jo huomattavasti huonommin!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1643 : 08.08.05 - klo: 00.08 »
No hätä.
Todellakin, käyttäkää uusia/uudehkoja klipsejä.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1644 : 08.08.05 - klo: 00.28 »
Joo, tosiaan mulla on säkillinen paikallisesta rautakaupasta E klipsejä.. Aina laitan uuden, en kertaakaan samaa laita uudelleen. Pitänee käydä metsästämässä tuonlaisia sokkia. Tai sitten pitää alkaa silikoonia käyttämään. Myöskin takana noi akselit tuppaa vääntymään kokoajan. Uusia oon laittanu kehiin ja välillä oikonut..

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1645 : 08.08.05 - klo: 16.34 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
Mistä saa tommosia sokkia noita akseleita pitämään?


Esim. täältä. Ja tuolta sivustolta löytyy muutenkin pieniä ruuveja ja muttereita sun muita juttuja mitä näissä autoissa tarvii.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1646 : 08.08.05 - klo: 17.00 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
Mistä saa tommosia sokkia noita akseleita pitämään?


Esim. täältä. Ja tuolta sivustolta löytyy muutenkin pieniä ruuveja ja muttereita sun muita juttuja mitä näissä autoissa tarvii.


Kiitokset. Nyt eikun metsästämään mitä tarkoittaa "Akselivarmistin DIN 471 004" ja mimmoseen akseliin se käy :)

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1647 : 08.08.05 - klo: 17.58 »
Miksette heitä e-klipsejä kokonaan roskikseen ja vaihda esim. tällaisiin?
-> http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=595_426_355_366_502&products_id=14822
Ei muuten varmasti karise pois ja vähintään yhtä mukavia irrotellakin..
Tai sitten tekee itse.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1648 : 08.08.05 - klo: 18.06 »
Tuolta ruuvi.netistä (ruuvilinja) meikäläinen tilas noista 4mm akselille olevia akselivarmistimia.

Jotain 100kpl taisin tilata ja olen niitä jakanut kasapäin Salossa kaikille kysyjille, vielä on itselläni jäljellä ihan riittävästi.

nimim. ei enää ikinä E-klipsejä.

Lainaus
plissken_s:
Miksette heitä e-klipsejä kokonaan roskikseen ja vaihda esim. tällaisiin?
-> http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=595_426_355_366_502&products_id=14822
Ei muuten varmasti karise pois ja vähintään yhtä mukavia irrotellakin..


http://shop.the-border.nl/product.php?productid=19194&cat=0&page=1

Halvempi ja saa maksettua tilisiirrolla, suurimmalla osalla rc-harrastajista ei iän / työkokemuksen puutteen takia ole visaa ja kukkahattutäti vanhemmat ei uskalla antaa edes kirjastokorttia lainaan niin se siitä sitten.

 - Hount

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1649 : 08.08.05 - klo: 18.39 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
Nyt eikun metsästämään mitä tarkoittaa "Akselivarmistin DIN 471 004" ja mimmoseen akseliin se käy :)


Juuri noita tilasin 100kpl, ja hyvin pysyy 4mm akselilla. Noissa on 3,5mm reikä.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka