Kirjoittaja Aihe: Yleinen viritys keskustelu.  (Luettu 4628 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa niko.lindvall

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Yleinen viritys keskustelu.
« Vastaus #30 : 26.04.04 - klo: 19.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
"M´troniks - M.sonik 3 Tempo" On ulkonäöltään saman näköinen ja hinnaltaan kun mun nopari mutta kestää 12t motteja. Ja sitä suositellaan aloitteljoille. Mutta ei ole kokemuksia siitä, jos jollakin on niin kertoo sitten että onko hyvä.  :)


Mulla kärähti toi nopari. Rc-pisteen myyjäkin sanoi, että ei voi laittaa ihan rajoilla olevaa moottoria. Olisi pitäny ostaa heti kunnon säädin. Olisi tullut halvemmaksi.
Team Xray Finland - Team Integy - Racingfactory - Team Orion

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Yleinen viritys keskustelu.
« Vastaus #31 : 27.04.04 - klo: 15.41 »
Lainaus käyttäjältä: "ade"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
UP  :P
Tarvitsisin apua ku mun auto alko jotenki ihmeellisesti pyöriä tyhjää ku tulin hypysty alas eli se ei ota renkaisiin minkään laista kontaktia eli onko rattaat kenties kuluneet?
Sulla saatta olla sama vika kuin mulla yleensä, eli tasauspyörästön niistä ihme rautasista mötiköistä (mikskäs niitä nyt kutsutaankaan?), eli siis ne johon tulee ne vetoakselit, niin niistä taitaa olla ne ruuvit löysällä, eli ne mötikät ei ole kunnolla kiinni niin ne pyörii tyhjää, joten auto ei liiku mihinkään. Toivottavasti älysit tästä mun selityksestä edes jotakin... :oops: Elis siis tämä on on se tasauspyörästö http://www.angelfire.com/trek/atenmesta/tasauspyorasto.html , eli noista rautasista päistä on ne ruuvit löysällä.

Joo just toi! Eli multa on se semmonen löysä toiselta puolelta miten saan sen kireälle vai pitääkö ostaa jotain?
Kiitti ade.