Kyllä siihen vakio bajaan pitää tehä parikin juttua heti kättelyssä.
Tärkein lienee se muovinen kytkinkellon kannattimen vaihtaminen alumiiniseen.
Kesällä varsinkin se lämpenee nopeasti ja antaa periksi ja rikkoo sitten yhtä sun toista.
Virikoneeseen vaihtamisen jälkeen, tuo lerpun ehdottama vaihdelaatikonkuorien korvaaminen
kaksiosaisella alumiinisella on suositeltavaa, on mm helppo ja nopea se diffi ulostaa, ei tartte koko lootaa irrottaa autosta, johon menee jo melko paljon aikaa.
Kytkinkellonkin vaihtaisin samoin tein.
Ja jokunen tuki mikä pitää moottoria paremmin paikallaan, ei haittaa tee.
Eli sieltä vetokäynnistimen puolelta, jonne sellainen alupalikka olisi hyvä asentaa.
Rungonjäykistimen laittaisin kanssa, innovative-rc:n billet palikka ei paljoa maksa ja jäykistää/tulee sen etuosan rungosta tosi hyvin.
Joku parempi tehoputki, jos on se hpi:n säälittävä kierukka paikoillaan, sikarilaatikollakin kone toimii paremmin.
Ei kuitenkaan mitää satojen eurojen investointeja, se kytkinkellonkannatin + kytkinkello olisi ehkä mitä eka suosittelisin itse vaihtamaan.
Merkkejä ja valmistajia on kymmeniä.
Hyvä homma hessu jotta siun pakettia on alettu tutkia, kyllä ne sen varmasti löytäävät
Mut oishan se ollu kiva saada silloin kuin se jo piti saada..