Kirjoittaja Aihe: Speed Passion GT2.0 Pro Pimeni  (Luettu 2032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TK

  • Tulokas
    • Profiili
Speed Passion GT2.0 Pro Pimeni
« : 14.02.12 - klo: 21.10 »
Nyt olisi hyvät neuvot kalliit, GT 2.0 Pro päätti mykistyä ja takuu on tietenkin sopivasti loppu  :cry:. Eli kun laittaa virrat päälle ja yrittää antaa moottorille kaasua mitään ei tapahdu, mutta virta tulee kuitenkin normaalisti vastarille. Moottorin ja akun johdot ovat kunnolla kiinni siitä ei voi johtua.
Muutamaa eri vastarin johtoa olen koittanut ilman tulosta.
Myöskään ohjelmointikapula ei suostu ottamaan yhteyttä nopariin, eikä kalibroitiakaan pysty tekemään, eli mykkä on.
On tehnyt saman tempun pari kertaa aikaisemminkin, mutta on heränyt suht nopesti henkiin, mutta nyt ei.
Olisiko kelllään heittää tipsiä mikä on vikana. vai kannattaako alkaa suosiolla etsiä uutta noparia.
- Näitä ne on kehunut -

Poissa miikkah

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Speed Passion GT2.0 Pro Pimeni
« Vastaus #1 : 15.02.12 - klo: 17.53 »
Olisikos mahdollista, että olisi säädin - vastari piuhan kolmannen eli sen valkoisen piuhan pinni olisi irronnut säätimestä? Itsellä on saman säätimen lpf malli, missä reilun kahden vuoden väärinkäytön tuloksena säätimen sisäisien piirilevyjen väliset pinnit olivat kuluneet/hapettuneet, mikä sai aikaan samanlaiset oireet. Tähän minulla auttoi sensorin kaapelin irroittaminen ja takaisin laitto, joka aiheutti pientä liikehdintää säätimen sisäisissä liitoksissa.
Schumacher Cougar SV & SVR

Poissa TK

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Speed Passion GT2.0 Pro Pimeni
« Vastaus #2 : 15.02.12 - klo: 18.42 »
Kiitos vihjeestä.Täytyy yrittää nykiä anturinpiuhaa, itse pinniä olen tökkinyt ja se tuntuu olevan kiinni. Säädin pimeni kyllä anturinjohdon räpläämisen jälkeen...
Oletko aukaissut säädintä, lähteekö se jotenkin järkevästi auki vai onko kuoret "yhtä puuta"?
- Näitä ne on kehunut -

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Speed Passion GT2.0 Pro Pimeni
« Vastaus #3 : 15.02.12 - klo: 23.40 »
Säätimen pohjassa on kaksi pikkuruuvia, toisella kyljellä on "lukitussalvat".
Säätimen saa aika näppärästi auki ja ylä ja alaosan fettirivitkin muistaakseni irti - ne kun on pinnisilloilla kiinni toisissaan.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa TK

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Speed Passion GT2.0 Pro Pimeni
« Vastaus #4 : 16.02.12 - klo: 16.07 »
Kiitos vihjeestä miikkah. Säädin heräsi henkiin sensorinjohtoa renkkaamalla, jokin liitos/juotos on selkeästi löysällä. Nyt ei uskalla säädintä aukaista kun kerran taas toimii. Täytyy seuraavan pimentymisen yhteydessä avata ja tutkia voiko vian korjata pysyvästi.
- Näitä ne on kehunut -

Poissa Japala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Speed Passion GT2.0 Pro Pimeni
« Vastaus #5 : 17.02.12 - klo: 08.01 »
Juu noi uudemmat softaversiot vaatii tosiaankin tuon LCD-näytöllä varustetun pulikan säätöjen tekoon minkä kautta se softakin sinne siis ajetaan. En nyt muista, että pimenikö se vanha säätöpulikka kokonaan mutta ainakaan noihin turbon asetuksiin jne. ei pääse sillä vanhalla vaikka muutoin pelaisikin...

Pitää toi omakin säädin alkaa melkein purkamaan ja katsomaan mitä on syönyt. Nyt parissa kisassa ja parissa treenissä tehnyt vähän omiaan, kun saattaa yht'äkkiä kadota kulku (ohjaus saattaa pelata) ja muutaman sekunnin päästä lähteekin taas menemään. Yhdessä tapauksessa tällaisen katkoksen jälkeen lähtikin sitten niin vauhdilla, että mentiin suoran päässä täysillä seinään. Saattaa vika toki olla jossain muuallakin mutta näitä tutkiessa on konkat testattu ja vastari vaihdettu toiseen. Ihmetellään...
X-6 Squared & Yokomo MR4TC-BD Masami Special
Lue myös http://metku.net/ ja http://teknolelu.fi/