Kirjoittaja Aihe: Pirkkala  (Luettu 1717 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pirkkala
« : 25.03.12 - klo: 13.21 »
Moro! Tiedustelen tässä vain, että kun lumet nyt kerran alkaa sulaa niin löytyykö täältä Pirkkalasta ketään ajokaveria?
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Pirkkala
« Vastaus #1 : 25.03.12 - klo: 18.29 »
No moro! Joo oon täältä toijalasta n.48km matkaa mut kummiiski aika lähellä.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Pirkkala
« Vastaus #2 : 25.03.12 - klo: 18.39 »
Millaisille autoille etsit rataa? Nokialta löytyy sähköautoille sekä crossi- että mattoradat.

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pirkkala
« Vastaus #3 : 26.03.12 - klo: 17.35 »
No mulla on tossa yksi tosi pieni sisäauto ja kyoshon pureten alpha ep. Mutta olis tarkotus hommata joku hpi:n monsteri jolla menisin ajamaan Pirkkalan Kurikassa sijaitseville hiekkakasoille ja kentälle.

Toki aina pääsen ajamaan johonkin tässä lähellä sijaitsevaankin paikkaan.
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

Poissa samimake

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pirkkala
« Vastaus #4 : 26.03.12 - klo: 18.11 »
Pirkkalassa on ainakin joskus ajeltu kirkonkylän koululla, tuossa n.7 vuotta vanha topicci http://rc10.fi/index.php?topic=13784.msg142662#msg142662

Nokialla on sisärata ja mulla olis tarkoitus vielä joku päivä mennä tutustumaan jos oikein rupeis kunnolla harrastamaan. Ei puutu kuin aika mutta kun tosta lapset kasvaa niin jos niistä joku innostuisi mukaan harrastukseen. Poitsu 4 vuotta ajelee jo mini revolla :grin:

Mutta kurikkaan kesällä ajeleen, siellä käy noita bensa autoja välillä ajelemassa mutta en tarkemmin tiedä että missä päin. Itse olen käynyt pari kertaa siinä risujen vastaan otto paikalla. Jos joku tietää siellä paremman paikan niin pistäkää infoo tänne.
.......

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pirkkala
« Vastaus #5 : 26.03.12 - klo: 19.37 »
No mä tiiän TODELLA hyvin sen risujen vastaanotto paikan kun asun ihan vieressä. Eli multa voi kysellä siihen liittyvistä asioista. (YksityisViestillä vaikka tai tännekkin.)

Paikan nimi on Linnakallio. Sinne on rakenteilla kaikennäköstä autokaupaa, että kannattaa ihmeessä käydä nyt eikä vasta parin vuoden päästä.

|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pirkkala
« Vastaus #6 : 26.03.12 - klo: 19.38 »
Hankin tuossa vajaa kuukausi sitten savage x:n ja nyt voisi siis ajamaan mennä. Ajokavereitakin olisi ihan kiva saada kun kesä tässä alkaa.
« Viimeksi muokattu: 17.05.12 - klo: 15.23 kirjoittanut RcJack »
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|