Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 922674 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #180 : 02.04.05 - klo: 01.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
huolestutti tuo lämpö vain.
Varmuutta kun ei ollut oliko "inframittari" Fahrenheit vai Celsius näytöllä, joka tapauksessa lämpö oli yli 200.......  :roll:

2.5R kone käy todellakin kuumana. Maailmalla tuntuvat mittailevan 350F-400F lämpöjä ihan jatkuvasti ja puretut moottorit näyttää ihan terveiltä. Kuulemma Byronin löpöllä pitäisi käydä viileämpänä, mutta tiedä näistä sitten. Itse en ole mittaillut lämpöjä kuin sisäänajossa. Kesähelteillä pitää varmaan ruveta jo tarkkailemaan.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #181 : 02.04.05 - klo: 14.35 »
Nyt menee kummalliseks... uusi tulppa ei kestänyt kuin tankillisen!
Vielä on "ossin viitonen" varalle..... per.......
Tosin tänään säädin yläneulaa laihemmalle ja alaneulaa inasen rikkaammalla, nyt "tuuppaa" savua kiihdytettäessä pikkuisen (Aiemmin ei lainkaan, muuta kuin täys kaasulla).
Yhteistä kummankin tulpan hajoamiseen on että moottori on sammunut äkisti, siis aivan kuin mäntä ottaisi kanteen kiinni naks äänen "saattelemana" (Ei ota kiinni kuitenkaan, männässä ei ole jäljen jälkeä).
Tuo sammuminen on tapahtunut täydellä kaasulla ajosta hellittämällä tyhjäkäynnille ja rullaamalla vapaalla, sen jälkeen tuo NAKS ja tulppa pimeenä (Auto siis sammuu tyhjäkäynniltä silloin kun tulppa hajoaa).
Heti startatessa moottori pyörii kyllä normaalisti eikä ahista lainkaan, jotenka en usko että kuumuuden takia sammuisi?
Mistäköhän vikaa lähtisin ratkaisemaan, aika mystinen juttu?
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #182 : 02.04.05 - klo: 21.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Yhteistä kummankin tulpan hajoamiseen on että moottori on sammunut äkisti, siis aivan kuin mäntä ottaisi kanteen kiinni naks äänen "saattelemana"

Joko sinulle on sattunut maanantaikappaleita tai sitten seokset on aivan reisillä joka rikkoo tulpan. Onko rikkoutunut tulppa maitokahvin värinen vai musta vai...? Itse tosissaan ajelin koko ensimäisen gallonan Traxxasin 3231 tulpalla jonka laitoin kiinni heti sisäänajon jälkeen. Ossin vitonen on vähän traxxasin tulpaa lyhyempi joten sillä ainakin häviää puristuksissa hieman. Samanlainen naksaus kuului meikäläisenkin padasta kun kone sammuili viimisiä vetelevän tulpan takia. Lähti kyllä hyvin käyntiin ja kulkikin mutta saattoi sammua äkisti kun hölläsi kaasua.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #183 : 02.04.05 - klo: 21.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Hevimies"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Yhteistä kummankin tulpan hajoamiseen on että moottori on sammunut äkisti, siis aivan kuin mäntä ottaisi kanteen kiinni naks äänen "saattelemana"

Joko sinulle on sattunut maanantaikappaleita tai sitten seokset on aivan reisillä joka rikkoo tulpan. Onko rikkoutunut tulppa maitokahvin värinen vai musta vai...? Itse tosissaan ajelin koko ensimäisen gallonan Traxxasin 3231 tulpalla jonka laitoin kiinni heti sisäänajon jälkeen. Ossin vitonen on vähän traxxasin tulpaa lyhyempi joten sillä ainakin häviää puristuksissa hieman. Samanlainen naksaus kuului meikäläisenkin padasta kun kone sammuili viimisiä vetelevän tulpan takia. Lähti kyllä hyvin käyntiin ja kulkikin mutta saattoi sammua äkisti kun hölläsi kaasua.


No tuossa selvisi että kone sammuut todennäköisesti "tiukkuuttaan" ja kuumuuttaan.
Tulppa (hehkulanka siis) on puhdas ja kiitävä, aivan kuin uusi (Siis kummankin palaneen tulpan)......
Seokset on pidettävä tosiaan "reisillä" jotta kone ei kuumenisi liikaa, jopa niin paljon että "röpöttää" kokoajan.
Ja säätää edes sen verta laihemmalle että kävisi nätisti niin seurauksena on tuo ylikuumeneminen.
Ohje arvo tuolle seosruuville on neljä kierrosta auki (Tehtaan "oletus"), minulla pitää olla viisi ja puolikierrosta ja siltikin tuppaa kuumenemaan liikaa!
Nyt on ajettu "ossin viitosella (R5) ja tulppa ei ole vielä hajonnut.
Minulla muuten sammuu juuri vastaavassa tilanteessa, siis kaasua nopeasti "höllätessä" (Sen jälkeen tuo NAKS ääni).........
Taitaapi olla vain "ylitiukka" tuo kone vieläkin, vaikka kohta gallona on ajettu?
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #184 : 02.04.05 - klo: 22.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Ohje arvo tuolle seosruuville on neljä kierrosta auki (Tehtaan "oletus"), minulla pitää olla viisi ja puolikierrosta ja siltikin tuppaa kuumenemaan liikaa!

Saman juttu täällä. Neljä kierrosta auki ja on vielä niin laihalla että sammuu kierrätettäessä. Sai sisäänajossa ruuvata ihan tosissaan auki kun ei meinannut alkaa röpöttämään ollenkaan. 2.5R paranee vielä toisella gallonalla ja varmasti lämmöt siitä tippuu vaikka kone kestää poppaa todella hyvin ja 150-170C on ihan "normaali" mitä multa foorumeilta olen lueskellut.

Poissa Perhana

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #185 : 03.04.05 - klo: 15.15 »
Onko suosituksia mitä polttoainetta kannattaisi Revossa käyttää? Etenkin sisäänajon aikana? Vai onko sillä niin väliä? Tilasin auton juuri niin ehkä parin kolmen viikon päästä on käsissä. Niin ei oo vielä kovin hätä. Mut näin alustavasti. Ja mitä muuta hyödykettä kannattaa hommailla käden ulottuville? :)

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #186 : 03.04.05 - klo: 15.34 »
No leka(eli jotain kättä pitempää) ja vaikka vähän pikaliimaa :wink:
Nothing personal...

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #187 : 03.04.05 - klo: 16.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Perhana"
Onko suosituksia mitä polttoainetta kannattaisi Revossa käyttää? Etenkin sisäänajon aikana? Vai onko sillä niin väliä? Tilasin auton juuri niin ehkä parin kolmen viikon päästä on käsissä. Niin ei oo vielä kovin hätä. Mut näin alustavasti. Ja mitä muuta hyödykettä kannattaa hommailla käden ulottuville? :)


Ei muuta kuin "löpöä", akut lähettimeen (Normaait AA kennot) ja startteriin (Normaali 6 kennon pötköakku) sekä muutama tulppa varalle.
Pakkia ei kannata käyttää kuin peruuttamiseen, revittelyä se ei kestä kovinkaan pitkään (pakin rattaat onkin noin komanneksen kapeammat).
Tuo "ossin" R5 (Vaikka onkin lyhyemmällä kierteellä) on varmaankin erinomainen tulppa sisäänajon ajaksi.
Omista ongelmista voin sanoa että vaikka yksi vetoakseli katkesikin, oli se ilmeiseti valmisteviallinen (Katkeamiskohdassa näkee kuinka muovi on "kulkeutunut" muottiin aivan kuin "laavamaisesti").
Löpöksi sisäänajoon (Ja ehkä pari "ylimääräsistäkin" gallonaa) kannattaa valita sellainen jossa on "runsaammin" öljyä, muuten voipi käydä kuin minullekkin että saat "painia" lämpöongelmien ja tulppien palamisen kanssa.
Niin ja vanteista kannattaa sisältä tukkia ne "ilmareijät" ja porata renkaan kulutus pintaan nuo "hengitysreijät"......
Omat renkaani painoin noin puoli kiloa kappale niiden täytyttyä vedellä, ihmettelinkin et miten pirussa nuo tehot noin laski!!!  :mrgreen:
Noh, ensi viikolla vaihtuu "löpömerkki" paremmin voitelevaan, kerron sitten siitä lisää kokemuksia..........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #188 : 03.04.05 - klo: 17.25 »
Lainaus
I too had (still have sometimes) overheating problems. I'm still on my first gallon and during the break in I could not seem to get the temps dialed into a comfortable range without richening it.

..so I called Traxxas' support and had a half hour chat with the guy on the other line. Basically he said, first cut a hole in the windshield, "It will reduce temps by 10-15*".
Then he told me to "throw my temp gauge in my tool box" (no joke), that they are typically quite inaccurate, (he said he's got 3 and they are all off by 5-10* of eachother). Then he explained as long as the break in went well, I've got good smoke during the whole accelleration curve, there is "clean" accelleration (meaning it doesn't cut-out or sound choppy) and smoke, smoke smoke, It'll be fine.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #189 : 03.04.05 - klo: 18.24 »
Käykö lennokki löpö sisäänajoon?

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #190 : 03.04.05 - klo: 18.45 »
Sisäänajossa ei tarvitse käyttää mitään erityispolttoaineita ja sisäänajo kannattaa suorittaa sillä bensalla jota meinaa jatkossakin käyttää. Kyllähän nuo autot kulkee lentokäyttöön tehdyllä nitrometanolilla (esim Cool Power) ihan hyvin.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #191 : 03.04.05 - klo: 19.52 »
No niin, nyt on pari tuntia säädetty yritys / erehdys periaatteella.
Ongelma liki ratkesi minulla alaruuvia aukasemalla niin että moottori käy liki pelkällä "löpöllä" (Siis tyhjäkäyntiruuvilla ei ole enään pahemmin vaikutusta vaikka kääntää kierroksen suuntaan tai toiseen).
Kaikkea mahdollista siis tuli kokeiltua ja ohjeen mukaan säädöstä ei löytynyt apua (Siis ensin "yläneulan" säätö), välillä oltiin niin "hukassa" että autoa sai starttailla "maailman tappiin" edes ilman lupaustakaan.....
No säädöt tehdas arvoon ja uusiksi (Niin tehdas arvo on yläneula 4 kierrosta auki, kaasun luisti 0,7mm - 1mm auki ja alaneula rungon pinnan tasalla) ja sitten säädin kaikkien ohjeiden vastaisesti alaruuvin ensin niin että auto lähtee miettimättä liikkeelle kun kaasun "polkaisee" pohjaan.
Sen jälkeen ajoinkin "reippaasti" ja kas kummaa yläneulaa ei tarvinnutkaan avata enään kuin puoli kierrosta tehdas arvosta (Siis se on nyt 4,5 kierrosta auki).
Nyt "pelittää" niin hyvin että jopa sohjolumessa "kahlatessa" riittää 10 mertin kiihdytyks kuin "tuikkaa" jo kakkosta "pesään".
Nyt on akut "loppu" (Kirjaimellisesti) ja huomenna katsotaan kuinka noilla säädöilla lähtee kymänä käyntiin...........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #192 : 03.04.05 - klo: 21.08 »
Miten on olisiko Hyper 21 8 Port hyvä viri moottori tähän Revoon?

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #193 : 03.04.05 - klo: 21.16 »
Juu mutta eipä kovin monella koululaisella ihan heti 300€ ole taskussa.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #194 : 03.04.05 - klo: 21.18 »
Aijoo... :oops:  Nyt ymmärtää Sakkerikin piti vaan vähän selventää.
Nyt olen ymmärtänyt näin: Revoon menee muuten norm. .21 mutta kampiakseli ei passaa.
Vai onko nuissa koneiden lohkoissa jotain eroa?

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #195 : 03.04.05 - klo: 22.12 »
Revoon saa Traxxasilta Big Block Installation Kit ("osanumero" #5360X).
Moottoreiksi käy sen jälkeen Team Orion Wasp .26, Sirio S27, Novarossi 528 (Onkos tuo sitten .28?) ja novarossi .21.
http://www.traxxas.com/products/news/041103-Revo-ACCESS-Big-Blk.htm
Tuo Big Block "asennus sarja" maksaa yli tai elle 40$ ostopaikasta riippuen..........
Manuaali tuohon asennus sarjaan (Vaatii acrobat readerin) http://www.traxxas.com/products/news/bb-kits-pdfs/-op.pdf
Sittenhän on "näkynyt" myös noita "ossin" .18 moottoreita noissa.......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #196 : 03.04.05 - klo: 23.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Sittenhän on "näkynyt" myös noita "ossin" .18 moottoreita noissa.......

Ossin .18TM menee Revoon ihan sukkana ja hieman tehokkaampi 18TZ pienellä modauksella. 18TZ himottaisi henk.koht aika väkevästi. Myös RB:n 323TM on "direct drop in" ja syö myös originaalin sähköstartin. Tuota RB:n konetta, saati varaosia ei vain taida tästä maasta kovin helposti saada.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #197 : 03.04.05 - klo: 23.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Hevimies"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Sittenhän on "näkynyt" myös noita "ossin" .18 moottoreita noissa.......

Ossin .18TM menee Revoon ihan sukkana ja hieman tehokkaampi 18TZ pienellä modauksella. 18TZ himottaisi henk.koht aika väkevästi. Myös RB:n 323TM on "direct drop in" ja syö myös originaalin sähköstartin. Tuota RB:n konetta, saati varaosia ei vain taida tästä maasta kovin helposti saada.


"Ossin" .18TM varmaan itselläkin menee "ostoslistalle" kun aika jättää "orkkismoottorista" (Tosin meinaan ajaa sillä ainkin toisen mäntä / "pyttysetin", jos muuten kestää)......
Löytyykös tuota OS .18TM moottoria Suomesta? http://www.osengines.com/engines/osmg2112.html

Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #198 : 04.04.05 - klo: 00.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
"Ossin" .18TM varmaan itselläkin menee "ostoslistalle" kun aika jättää "orkkismoottorista" (Tosin meinaan ajaa sillä ainkin toisen mäntä / "pyttysetin", jos muuten kestää)......

Noissa Traxxasin koneissahan on "lifetime engine replacement" eli palauttamalla rikkonaisen vanhan koneen, saa uuden, siis täysin uuden (ei tehdaskunnostettu) koneen puoleen hintaan, eli reilulla 70€:lla. Homman pitäisi onnistua suoraan Traxxas-jälleenmyyjän kautta. Varaosina pelkkä sovitettu sylinteriputki/mäntä maksaa  65€. Eipä paljon remontit kannata tuohon koneeseen.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #199 : 04.04.05 - klo: 07.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"


"Ossin" .18TM varmaan itselläkin menee "ostoslistalle" kun aika jättää "orkkismoottorista" (Tosin meinaan ajaa sillä ainkin toisen mäntä / "pyttysetin", jos muuten kestää)......
Löytyykös tuota OS .18TM moottoria Suomesta? http://www.osengines.com/engines/osmg2112.html
 

Tais purra polttiskuume kun eikö sun pitänyt ton mosan jälkeen pistää harjaton?  :mrgreen: http://www.jp-nitroracing.com/rc/index.php?category=Moottorit&tuote=RTR18 Ton moottorin saa männän/sylinterin hinnalla.

Ai sen moottorin asa pistää kauheen laihalle ja kaasupohjaan huuattamaan ja kun se leikkaa kiinni niin saa uuden?  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #200 : 04.04.05 - klo: 10.31 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Ai sen moottorin asa pistää kauheen laihalle ja kaasupohjaan huuattamaan ja kun se leikkaa kiinni niin saa uuden?  :mrgreen:

Kyllä saa. Koneen kunnolla ei ole mitään väliä. Vaihdossa tulee kone jossa on vetostartti kiinni, eli sen saa kaupan päälle.

"The Lifetime Engine Replacement Plan allows you to exchange your worn out, burned up, or used up Traxxas Pro.15, TRX 2.5, or TRX 2.5R Racing Engine for a brand new TRX 2.5R Racing Engine™ at 50% off of the current retail price of the new engine. It’s a no-questions-asked deal. No matter how badly your engine is worn or damaged, so long as it’s complete, it can be exchanged for a new one at the special price. It saves you both time and money over purchasing the parts and rebuilding the engine. Plus, you will have the peace of mind of a factory-fresh, completely new (not rebuilt) engine. It’s easy and a great deal!"

http://www.traxxas.com/support/howto/trx_howto_engineexchange.htm

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #201 : 07.04.05 - klo: 20.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Perhana"
Onko suosituksia mitä polttoainetta kannattaisi Revossa käyttää? Etenkin sisäänajon aikana? Vai onko sillä niin väliä? Tilasin auton juuri niin ehkä parin kolmen viikon päästä on käsissä. Niin ei oo vielä kovin hätä. Mut näin alustavasti. Ja mitä muuta hyödykettä kannattaa hommailla käden ulottuville? :)


No niin, nyt on koko viikko ajettu Byron 20% Race synth/risiiniöljy 60:40 "löpöllä" ja tuo ylikuumenemis ongelma on liki poissa.
Siis sen verta ettei enään ainkaan ahista kuumentuessaan, kuulemani "tieto" piti siis paikkansa.........
Yksi ainut tulppakin on vaihteeksi kestänyt monta tankillista......
Taas on tullut "lyötyä kirvstä kiveen", niinkuin kerroin olinkin saanut jo auton säätöihin ja piti tietty mennä "koskemaan" jospa paremmaksi saisi.
No lopun arvaatte, taas on tänään säädetty ja ollaan liki 80% saatu kohdalleen (Eli älä korjaa toimivaa).
Noin 8 metrin kiihdytys pitävällä pinnalla ja vaihtaa kakkosta, tosin ei keuli vieläkään (Nousee vain toinen etupyörä vaivoin ilmaan)... :(
Tosin vaikea "hakea" sitä parasta säätöä / kulkua kun ei ole vartailukohtaa kuinka tuon Revon pitäisi kulkea......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #202 : 11.04.05 - klo: 22.37 »
Löytyykös Suomesta Revoon noita "Big Block" moottoreita (Team Orion Wasp .26, Sirio .27 sekä Novarossin .21-P5 ja 528)?
http://www.traxxas.com/products/news/bb-kits-pdfs/-op.pdf
Varsinkin OS .18 TM kiinostaisi (OS tyyppi OSMG2112) http://www.osengines.com/engines/osmg2112.html
Vai meneekö ulkomailta tilaukseksi?  :cry:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #203 : 11.04.05 - klo: 22.39 »
Iso-Hepalta löytynee Sirio.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #204 : 11.04.05 - klo: 23.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Iso-Hepalta löytynee Sirio.

Niinpä näkyykin.........
Hirvittävän kallis vain Suomessa, 312€ kun taas RcMartilla samainen moottori maksaa alle 142€ (ALV ja tulli tulee kuitenkin päälle, siltikin jäisi 180€ tuntumaan). http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=421_38_387_508&products_id=12619&PHPSESSID=8da289faefcca5e43651b325e734afbe

Olisikohan muita vaihtoehtoja näin kotimaassa?

EDITTIÄ Tuli sitten tilattua tuo OS .18 TM Hobbylinnan kautta, nyt vain odotellaan........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #205 : 13.04.05 - klo: 13.35 »
Tämä ei kyllä varsinaisesti liity tähän keskusteluun mutta...  :lol:
Mun yks kaveri kuset... tai siis huijasi ainaki 2 viikkoo että sillä on traxxas revo.
Ainakun ajateltiin mennä kattoo sitä nii sil oli aina jotain syitä esim. se unohtui mökille. Mutta tunnusti pari päivää sitten, arvaa oliko noloa.
 :wink:

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #206 : 13.04.05 - klo: 21.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
EDITTIÄ Tuli sitten tilattua tuo OS .18 TM Hobbylinnan kautta, nyt vain odotellaan........

Paljonkos Hobbylinna ilkeää kiskoa tuosta? Towerhobbies x 1,3?

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #207 : 13.04.05 - klo: 21.25 »
Sirion isolohko taitaa olla yhä halvin ottaa Towerin kautta. Kun valmistusmaa on Italia,menee vain alv,ei tulleja.
Hyvä kone,toisessa Hyperissäni on tuo ja mukavasti soittaa...

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXEPH8&P=0
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #208 : 14.04.05 - klo: 00.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Hevimies"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
EDITTIÄ Tuli sitten tilattua tuo OS .18 TM Hobbylinnan kautta, nyt vain odotellaan........

Paljonkos Hobbylinna ilkeää kiskoa tuosta? Towerhobbies x 1,3?


Jaa a, en kysynyt sanoin vaan että tilaa....  :wink:
Tuli tänään purettua sekä moottori, starttisysteemi että vaihteisto tuossa iltapuhteiksi (Pikku "huolto" ja tarkistus, oli stariitsysteemi yksisuuntalaakeri jumissa).
Auto on käsittämättöman helppo huoltaa jos vertaa siihen miltä se näyttää (Antaa väärän kuvan "ahtaudesta, todellisuudessa kaikki osat saa kivuttomasti irti).
Nyt on uudet pakin rattaatkin paikoillaan, huomasin että tuosta "eteenpäin" rattaasta saa myös pienellä vaivalla tehtyä pakin rattaan (Vain hammastus on leveämpi, akselin laakerikin on sama).
No nyt jäi "vararatas", tuo pakin ratas kun tulee settinä jossa on kaikki rattaaat vaihteen "kytkijää" myöden.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #209 : 14.04.05 - klo: 15.23 »
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum