Niinhän siinä käy että kun jää testaaminen väliin niin kaikki voi mennä pieleen, niinkuin tänään kerhokisoissa.
Viimme yöllä tuli huollettua autoa klo 2 asti, sitten aamilla olikin katsottava formuloita jotenka aikaa testiin ei jäänyt (eikä ollut tulppaakaan).
Jankalla sitten laitettiin uusi "ossin" tulppa koneeseen, eikä millään käyntiin.
No purettiin kaasarikin jo siinä kun huomattiin että se "ruiski" löpöä, no kaasarin runko oli haljenut, pikaliimalla sitten se korjattiin pienten "sähelysten" saattelemana (Tuli liimattua sormet kaasariin ym).
No sitten luultiin että kyllä nyt pelittää, no ei vaan auto ei vieläkään luvannut.
Ajateltiin että pakko olla tulpassa vika, no tulppa vaihdettiin ja kas kummaa heti "pörähti" käyntiin, no auto "peräboxiin" ja kiireesti tampereelle.
No kisassa tuli huomattua että koneen säätämien jäi sitten tekemättä ja moottori kuumenikin liikaa, sen jälkeen alkoikin taas mystiset ongelmat.
Starttikapula "näytti" että tulppa on pimeä, no tulppaa vaihtoon (Onneksi oli ystävällistä väkeä, niinkuin aina ja sainkin pari tulppaa lainaksi), no aut silti ei lähtenyt käyntiin vaan "kapula" ilmoitti että tulppa on rikki jne....
No sitten tänään illalla tuli tutkittua yleimittarilla josko johdoissa onlisi vikaa, ei ollut (Mittasin moneen kertaan) ja taas tulppa mittariin (kunnossa oli).
Alkoi jo olla tosi mystistä vikaa ja epätoivo iskeä asentajaan, no sattumalta mittasin lohkosta ja tulpan juuresta ja kas kummaa mittari näytti että ei ole kontaktia.
En ollut uskoa silmiäni, miten voi olla että lohkosta kanteen ei virta kulje, sehän on metallia täysin.
No kansi purkuun ja mittari käteen, kas kummaa "kansilevy" (Se "prikan näköinen" jossa tulpan kierteet) ei johtanut virtaa lainkaan kirkkaan eloksoinnin takia, eli tulppa ei ole saanut "maita".
Perskeles että sapetti (Eikä vähintään siksi että kotimatkalla tuli +300€ "pikavoitto") kun juuri edellis iltana tuli tuo kansi vaihdettua, no vanha kansi paikoilleen ja motti pelasikin kuin unelma.