Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 932166 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #660 : 07.10.05 - klo: 19.04 »
Tänään oli aika hyvä ajosessio taas uudella spurrilla(39T).Aikalailla paremmaks muuttu radalla toi liikehdintä kun lyhensi välitystä...ens viikolla tulee 40T spurreja muutama ja veikkaan että niillä liikehdintä radalla tulee olemaan vielä parempaa.

Vaidoin ne mukana tulleet long travelin jouset ja ei kyl minulle sovi ainakaan :D suoralla pienestäkin montusta alko pomppia hervottomasti kovassa vauhdissa.Ens viikolla kultaset ja mustat jouset  + 60wt öljyt tolppiin joten eiköhän niillä pitäs korjautua.

Mut nyt alkaa oleen suht ok säädössä(alapää viel hieman rikas) niin on kyl oiva varsinkin radalla toi revo.vaikka jousitus liian jäykkä nyt onkin,niin verrattoman tasapainosesti hyppää silti.

LOISTO OSTOS!

Ja vaikka kone on "pieni" .15 niin voimaa siinä on,vaikkakin kone puolelle saapuu maanantaina päivitystä ensi kevättä odottamaan :wink:

Mites,kannattaako perää laittaa jäykempi öljy diffiin kuin keulaan?Aattelin eteen 30k ja taakse 50k.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #661 : 07.10.05 - klo: 19.11 »
mulla on savages 30k ja 10k ja niin toimii loistavasti... krossareissakin käytetään edessä vahvempaa rasvaa

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #662 : 07.10.05 - klo: 19.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
mulla on savages 30k ja 10k ja niin toimii loistavasti... krossareissakin käytetään edessä vahvempaa rasvaa

Se riippuu haluuko ali- vai yliohjautuvan!

Mitä paksumpi öljy edessä sitä enemmän "lukkovaikutelmaa">puskee
ja mitä paksumpaa takana sitä enemmän -"->menee peräluisussa :wink:

Mulla on LST:ssä 50 000/50 000wt (ja adam drake käyttää 60 000/60 000)!

Eikä siinä vielä mitään, yhellä tutulla oli 50 000/300 000wt  :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #663 : 07.10.05 - klo: 19.35 »
Mulla on 20k edessä ja 50k takana, lisäksi edessä rollcentteri alhaalla. Kääntyy vähän turhankin kanssa. Pitää keksiä jotain.

Kävin tänään ekaa kertaa kunnolla kokeilemassa tota uutta mottia. On se aika tuima peli, 5 tankkia ajoin radalla. Mitään ei hajonnut :)
Nurtsilla jännä, keulii helposti 20m. Sen verran pistää matalla olevalle autolle vastaan nurmikko ettei mene ihan niin helposti ympäri kuin tasaisella.
allekiroitus

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #664 : 07.10.05 - klo: 19.46 »
pitäskö siis savageenkin vaihtaa diffit toisinpäin? että olis 10k edessä ja 30k takana?? 30k-10k toimi kyl ihan hyvin mutta voishan sitä toisellalaillakin kokeilla...

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #665 : 07.10.05 - klo: 20.50 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Tänään oli aika hyvä ajosessio taas uudella spurrilla(39T).Aikalailla paremmaks muuttu radalla toi liikehdintä kun lyhensi välitystä...ens viikolla tulee 40T spurreja muutama ja veikkaan että niillä liikehdintä radalla tulee olemaan vielä parempaa.

Vaidoin ne mukana tulleet long travelin jouset ja ei kyl minulle sovi ainakaan :D suoralla pienestäkin montusta alko pomppia hervottomasti kovassa vauhdissa.Ens viikolla kultaset ja mustat jouset  + 60wt öljyt tolppiin joten eiköhän niillä pitäs korjautua.

Mut nyt alkaa oleen suht ok säädössä(alapää viel hieman rikas) niin on kyl oiva varsinkin radalla toi revo.vaikka jousitus liian jäykkä nyt onkin,niin verrattoman tasapainosesti hyppää silti.

LOISTO OSTOS!

Ja vaikka kone on "pieni" .15 niin voimaa siinä on,vaikkakin kone puolelle saapuu maanantaina päivitystä ensi kevättä odottamaan :wink:

Mites,kannattaako perää laittaa jäykempi öljy diffiin kuin keulaan?Aattelin eteen 30k ja taakse 50k.
Oon kans huomannu että hypyt se menee yllättävän hyvin ja siitä trx2.5r koneessa on tehoa vaikka muille jakaa  :shock:  8)
RB,the power of champions.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #666 : 08.10.05 - klo: 00.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
pitäskö siis savageenkin vaihtaa diffit toisinpäin? että olis 10k edessä ja 30k takana?? 30k-10k toimi kyl ihan hyvin mutta voishan sitä toisellalaillakin kokeilla...

niinku sanoin ennemmin, riippuu kuinka haluaa sen kääntyvän :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #667 : 08.10.05 - klo: 10.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Tomsson"
Mulla on 20k edessä ja 50k takana, lisäksi edessä rollcentteri alhaalla. Kääntyy vähän turhankin kanssa. Pitää keksiä jotain.

Kävin tänään ekaa kertaa kunnolla kokeilemassa tota uutta mottia. On se aika tuima peli, 5 tankkia ajoin radalla. Mitään ei hajonnut :)
Nurtsilla jännä, keulii helposti 20m. Sen verran pistää matalla olevalle autolle vastaan nurmikko ettei mene ihan niin helposti ympäri kuin tasaisella.
Vakiokin keulii kun pistää korkeaksi,tosin se menee heti yli  :)
RB,the power of champions.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #668 : 08.10.05 - klo: 21.31 »
Piru että oli tänään kiva päästellä oikein kunnolla menemään revolla, pääsi ajamaan kerrankin kunnolla kun ei suurempia tekniikka ongelmia ilmennyt. Vain kaksi kertaa irtosi takaiskarin lenkki, sekä kone kävi useita kertoja laihalla kun ei malttanut välillä edes tankata kun oli semmosta läppiä menossa. :mrgreen: laihalla käymisen johdosta myös yksi tulppa meni (LC3). Suurin rikkoutuminen kävi vasta kotona kun vaihdettiin kaikki iskari öljyt uusiin niin iskarin varsi napsahti jostain kumman syystä poikki, ja yritin katsoa manuaaleista osa numeroa jota en kyllä löytänyt eli jos joku tietää pelkän iskarin varren osa numeron niin viitsisikö laittaa tänne. Mutta joka tapauksessa tässä pieni kuva pläjäys tältä päivältä:









Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #669 : 08.10.05 - klo: 21.54 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Suurin rikkoutuminen kävi vasta kotona kun vaihdettiin kaikki iskari öljyt uusiin niin iskarin varsi napsahti jostain kumman syystä poikki, ja yritin katsoa manuaaleista osa numeroa jota en kyllä löytänyt eli jos joku tietää pelkän iskarin varren osa numeron niin viitsisikö laittaa tänne.

Se iskarin varren (2kpl) osanumero on 5463, maksaa pari noin 5€ http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHGA4&P=X
Mutta ennemmin kannattaa ostaa titaani nitratut varret, osanumero 5463T (Pari maksaa noin 10€).
Sekä alumiiniset iskarin päät, niin loppuu "korkkaaminen".  http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJPT6&P=X
Upeita kuvia........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #670 : 09.10.05 - klo: 09.06 »
Jee jee..kiitoksia mielipiteistä.eli revossahan on vakiona 30k ja 30k diffiöljyt ja ei mitenkään parhaalla tavalla käänny.Eli laitan taakse 50k ja eteen 30k.

.21=lisää tommosia kuvia!!!! :D Aika kiireiseltä näyttää meno noissa kuvissa :wink:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #671 : 09.10.05 - klo: 09.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Suurin rikkoutuminen kävi vasta kotona kun vaihdettiin kaikki iskari öljyt uusiin niin iskarin varsi napsahti jostain kumman syystä poikki, ja yritin katsoa manuaaleista osa numeroa jota en kyllä löytänyt eli jos joku tietää pelkän iskarin varren osa numeron niin viitsisikö laittaa tänne.

Se iskarin varren (2kpl) osanumero on 5463, maksaa pari noin 5€ http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHGA4&P=X
Mutta ennemmin kannattaa ostaa titaani nitratut varret, osanumero 5463T (Pari maksaa noin 10€).
Sekä alumiiniset iskarin päät, niin loppuu "korkkaaminen".  http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJPT6&P=X
Upeita kuvia........


Kiitos neuvoista, laitoin jo kyselyn paikalliselle harraste liikkeelle että onnistuuko tilaus tuolta ameriikasta.
Oli muuten eilen yllättävän kiva revo ajettava, kääntyikin todella hyvin diffeissä oli 10k & 60k sekä 60wt iskari öljyt joka nurkassa. Ainoastaan pientä hienosäätöä kaipaa perän pomputus joka todennäköisesti johtuu liian pienistä männän reistä?.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #672 : 09.10.05 - klo: 19.25 »
Onko noissa kuvissa auto takavetoinen? :) Eturenkaat ei pullistu siihen malliin kun taka.

Itsekin ajellut tuolla RB:llä pari litraa kohtuullisen kovaa ratarääkkiä kireällä vällityksellä, eli vakiolla. Hyvin on toisaiseksi kestänyt. Tilauksessa on jo silti pidemmät, huomattavasti pidemmät välitykset.
Menee osaltaan läskiksi tuon jatkuvan vaihteen hakkaamisen ansiosta hypyt, mutkat yms. Pääsuoralle tulossakin on jo vaihde vaihtunut ja huiput saadaan jo keskellä suoraa  :roll:

Jossain vaiheessa hehkuttamani Bluebird päästi savut pihalle. Nyt on ohjauksessa Futaban 9351. Olettaa sopii, että nyt on servoa moneksi vuodeksi...
allekiroitus

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #673 : 09.10.05 - klo: 19.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Tomsson"
Onko noissa kuvissa auto takavetoinen? :) Eturenkaat ei pullistu siihen malliin kun taka.

Itsekin ajellut tuolla RB:llä pari litraa kohtuullisen kovaa ratarääkkiä kireällä vällityksellä, eli vakiolla. Hyvin on toisaiseksi kestänyt. Tilauksessa on jo silti pidemmät, huomattavasti pidemmät välitykset.
Menee osaltaan läskiksi tuon jatkuvan vaihteen hakkaamisen ansiosta hypyt, mutkat yms. Pääsuoralle tulossakin on jo vaihde vaihtunut ja huiput saadaan jo keskellä suoraa  :roll:

Jossain vaiheessa hehkuttamani Bluebird päästi savut pihalle. Nyt on ohjauksessa Futaban 9351. Olettaa sopii, että nyt on servoa moneksi vuodeksi...


Tomsson luulen että siksi ei eturenkaat pullistu koska vanteissa ei ole reikiä, tämä ihmetytti itseäkin silloin kun sain vanteet, taka vanteista kyllä löytyy reiät. No en tiedä onko haittaa vai ei ainakin se hyvin välillä menee. 8)

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #674 : 09.10.05 - klo: 20.15 »
RB,the power of champions.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #675 : 09.10.05 - klo: 21.30 »
Tänään tuli todettua, että Revollakin pääsee puhtaasti yhdellä triplat  :D , ajolinja vaan pitää olla ok et saa vauhtia kunnolla. ongelmana on nyt metallisten kardaanien tapit, tahtovat irrota vaikka liimaa on kyllä, joten ajattelin laittaa uudet hieman pidemmät tapit ja tyssätä ne päistään jolloin eivät pääse irtoamaan vaikka lukitus pettäisikin
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #676 : 09.10.05 - klo: 22.06 »
hae rph kunnon laakeri lukitetta. sellasta mitä ei ruuveihin saisi laittaakaan ja pitää lämmittää 300c että lähtee pois... sellasella pitäis pysyä  :wink:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #677 : 09.10.05 - klo: 22.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
hae rph kunnon laakeri lukitetta. sellasta mitä ei ruuveihin saisi laittaakaan ja pitää lämmittää 300c että lähtee pois... sellasella pitäis pysyä  :wink:
tai hitsa saman tien kiinni  :)
RB,the power of champions.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #678 : 09.10.05 - klo: 23.44 »
Niinhän siinä käy että kun jää testaaminen väliin niin kaikki voi mennä pieleen, niinkuin tänään kerhokisoissa.
Viimme yöllä tuli huollettua autoa klo 2 asti, sitten aamilla olikin katsottava formuloita jotenka aikaa testiin ei jäänyt (eikä ollut tulppaakaan).
Jankalla sitten laitettiin uusi "ossin" tulppa koneeseen, eikä millään käyntiin.
No purettiin kaasarikin jo siinä kun huomattiin että se "ruiski" löpöä, no kaasarin runko oli haljenut, pikaliimalla sitten se korjattiin pienten "sähelysten" saattelemana (Tuli liimattua sormet kaasariin ym).
No sitten luultiin että kyllä nyt pelittää, no ei vaan auto ei vieläkään luvannut.
Ajateltiin että pakko olla tulpassa vika, no tulppa vaihdettiin ja kas kummaa heti "pörähti" käyntiin, no auto "peräboxiin" ja kiireesti tampereelle.
No kisassa tuli huomattua että koneen säätämien jäi sitten tekemättä ja moottori kuumenikin liikaa, sen jälkeen alkoikin taas mystiset ongelmat.
Starttikapula "näytti" että tulppa on pimeä, no tulppaa vaihtoon (Onneksi oli ystävällistä väkeä, niinkuin aina ja sainkin pari tulppaa lainaksi), no aut silti ei lähtenyt käyntiin vaan "kapula" ilmoitti että tulppa on rikki jne....
No sitten tänään illalla tuli tutkittua yleimittarilla josko johdoissa onlisi vikaa, ei ollut (Mittasin moneen kertaan) ja taas tulppa mittariin (kunnossa oli).
Alkoi jo olla tosi mystistä vikaa ja epätoivo iskeä asentajaan, no sattumalta mittasin lohkosta ja tulpan juuresta ja kas kummaa mittari näytti että ei ole kontaktia.
En ollut uskoa silmiäni, miten voi olla että lohkosta kanteen ei virta kulje, sehän on metallia täysin.
No kansi purkuun ja mittari käteen, kas kummaa "kansilevy" (Se "prikan näköinen" jossa tulpan kierteet) ei johtanut virtaa lainkaan kirkkaan eloksoinnin takia, eli tulppa ei ole saanut "maita".
Perskeles että sapetti (Eikä vähintään siksi että kotimatkalla tuli +300€ "pikavoitto") kun juuri edellis iltana tuli tuo kansi vaihdettua, no vanha kansi paikoilleen ja motti pelasikin kuin unelma.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #679 : 10.10.05 - klo: 09.10 »
Todella helposti saa revossa diffit esiin(purin diffin korjaus-sarjan ohjeiden mukaan).Perä meinas olla pikkusen tiukassa mutta lähti sekin hetken ihmettelyn(lue kiroilun :lol: ).

Eli kuuluuko diffissä olla yksi shimmi?Ja siellä niin kuin diffi kupin puolella?Jos näin niin hyvä..löytyy.Vai kuuluuko olla niin monta ettei välystä ole tippaakaan mutta ettei ahdista?Tuleekos pinjonin/lautasrattaan väliä shimmata?

Ei ollu traxxasin pojat/tytöt diffiöljyn kanssa lätränneet..ei olleet edes puolillaan.Eikös ne kuulu ahtaa täyteen?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Traxxas Revo
« Vastaus #680 : 10.10.05 - klo: 09.19 »
Eikai sitä täytee parane ahtaa? Silloha ku alkaa diffin rattaat pyörii sinne tulee pieni paine. parempi pitää puolillaan, kyl se öljy siitä sit leviää rattaasen jos toiseenki...
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #681 : 10.10.05 - klo: 09.30 »
Mutta mitä vaikutusta sillä on jos se on puolillaan :shock: Olen kyllä saanut sen kuvan että ne juuri pitäisi TÄYTEEN laittaa.

UPS:än kuski soitti....klo 12 tulee kotiovelle.....öö.....osia :wink:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Traxxas Revo
« Vastaus #682 : 10.10.05 - klo: 09.58 »
No kyllähän se ottaa sieltä aina ku rattaat pyörii ni pohjalta sitä öljyy mukaan. Eihän autossaka vaihteisto oo täynnä öljyä, tosin siel o kyl öljynkierto...
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #683 : 10.10.05 - klo: 10.00 »
mutta eikös ne ahdeta täyteen sen vuoks että saadaan sitä lukko vaikutusta?Ei tässä siitä voitelusta ollut kyse :lol: eteen tulee 30k ja taakse 50k.

edit:Sabesta tuli vahvistus,eli diffit piripintaan.En tiennyt kuin en aiemmin ole pelannut diffin öljyämisen kanssa,mutta nyt tiedän ja osasin olettaa tätä.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Traxxas Revo
« Vastaus #684 : 10.10.05 - klo: 11.09 »
Nonnii, siin o taas sit autojen eroavaisuuksia... Gensussa diffeissä o niin kankeeta sellast "tervamaista" vaseliinia et se tekee sen lukkovaikutelman
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #685 : 10.10.05 - klo: 11.21 »
nii in....hei oli kuule kyse öljyistä,ei VASELIINISTA.Ne kun ei ole sama asia :lol: En ajatellut laittaa vaseliinia täyteen :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Traxxas Revo
« Vastaus #686 : 10.10.05 - klo: 11.46 »
No juujuu, mut siis voitelu ku voitelu :D nooh... kerrankos sitä sekottaa...
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #687 : 10.10.05 - klo: 11.48 »
mutta vaseliini ei pahemmin lukkoa tee...ellei sit diffi säry :lol:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Traxxas Revo
« Vastaus #688 : 10.10.05 - klo: 14.11 »
Kyl muuten tekee. Toiki mikä mulla on se o sellast tosi liimaavaista tai sellasta... ku painaa sormen rattaaseen ja nostaa käden ni ratas pysyy sormessa kiinni... toimiin iinku jotenki vissii "tahma" periaatteella :D
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #689 : 10.10.05 - klo: 16.02 »
mutta ei se silti lukko ole... kankea vain  :wink: