Ei kannata nyt niin kauhulla sitä asiaa ottaa ja järkeillä kannen ja vielä lohkonkin lämpöjä. Ei se kone kylmä ole talvella(kaan). Kesällä lämpöjen ollessa 130, on se talvella -5 asteen kelissä 100astetta. Vähän foliota niin kyllä se siellä sadan päälle saa pysymään.
Eri asia on jos lumihangessa painaa niin, että lunta lentää koneen päälle, sillä saa kyllä koneen varmasti ottamaan siipeensä. Ja muutenkin kannattaa unohtaa ajaminen niillä paukkupakkasilla, pikkupakkaset menee vielä ihan huoletta. Eikä se kone siellä korin alla niin helposti alalämpöiseksi paukahda, varsinkin kun näkee vähän vaivaa ja vaikka teippaa ilma-aukot korista umpeen.
Eli kiteytettynä pähkinänkuoressa: Ei se kylmä ilma vaan se koneeseen lentävä lumi.