Kerro nyt kuitenkin miten se seoksen laiheneminen ilmenee. Keskineulan säätöihin ei sais kajota ja sen pitäis olla 3 1/4 auki. Luulenpa, että sun ongelmasi löytyy kaasarin säädöistä. Palauta tehdasasetukset ja koita uudelleen. Jos et löydä alaneulan pohjaa, niin säädä se hiukan vivun otsapinnan alle (ehkä joku 0.5mm). Kone käynnistyy paremmin kun antaa hiukan kaasua ja kun kone on käynnissä, niin hiukan ensin lämmittää sitä. Liian viileälle koneelle ei kannata tehdä säätöjä vaan käyntilämpöiselle.
Mulla pienenee tyhjäkäynti ja kone käy kuumempana sormella koittaen.
Ja tohon taiski näköjää tulla virhe tohon keskineulaan, eli se on siis 3 ja 1/4 auki, kirjoitin vaan vahingossa väärin. :oops:
Ei toi kumminkaa mulla mikään ihan ongelma oo, et ihan hyvin se aina ajaessa pelittää.
En oikee tiiä, että voisko se olla vaan koneen säädöistä kiinni, ku vaikka ihan kylmänä lähtee ajaa vajaalla tankilla, ni käy samalla tavalla, ku sillee, et on ajanu täysistä vajaaksi. Ja aina ajonkin aikana tankatessa täytyy laittaa hivenen rikkaammalle, että ei röpötä liikaa.. Mut en tiiä. En oo ees hirveesti panostanu tohon onkelmaan, ku ei se sillee haittaa kumminkaan.