Kirjoittaja Aihe: Large Scale Nordic Championship 7-8.7. Sweden,Göteborg, väst-8.  (Luettu 1250 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stonde

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Tänään avattu kilpailukutsu ja ilmoittautuminen osoitteessa: http://www.vast-8.se/
Kaikki joukolla Mestaruus jahtiin!!
RS5 Modelsport | Modellsport IT | PowerHD

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Eipä tarvii lähtee kun tulee ilmoitus näin myöhään. Takarajana oli meillä 1.6 koska lauttalippu bussille maksaa kuukiviä kun sen ostaa näin lyhyellä varoitusajalla. Kiitos ruotsi!

Itse kysellyt asiaa ruotsista suoraan jo 2 kuukautta sitten useaan otteeseen. Eivät ole sieltä vaivautuneet vastaamaan kertaakaan, ihme touhua. Noh voihan se olla että viime vuoden säätö suomen PM:mien kanssa on ahdistanut myös ruottalaisia.
Racers Group Finland Team

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Eipä tarvii lähtee kun tulee ilmoitus näin myöhään. Takarajana oli meillä 1.6 koska lauttalippu bussille maksaa kuukiviä kun sen ostaa näin lyhyellä varoitusajalla. Kiitos ruotsi!

Itse kysellyt asiaa ruotsista suoraan jo 2 kuukautta sitten useaan otteeseen. Eivät ole sieltä vaivautuneet vastaamaan kertaakaan, ihme touhua. Noh voihan se olla että viime vuoden säätö suomen PM:mien kanssa on ahdistanut myös ruottalaisia.

Ensi kertaa varten, minulla on tuonne yhteystiedot, joista saa vastauksia.

-A-