Kirjoittaja Aihe: ensimmäinen auto  (Luettu 5072 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa atomic

  • Tulokas
    • Profiili
ensimmäinen auto
« : 13.06.12 - klo: 15.06 »
hei olen ostamassa polttis autoa ensimmäiseksi autokseni. :azn: mul on ollu lainassa pari sähkö autoo kyosho merkkissii ja  oon ajatellu ostaa polttis auton mikä kannattais ostaa. oon kattonu tota kyoshon autoo http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.31400S&BildLopNr=01
eli kertokaapas mikä kannattaa ostaa  :wink: :azn: :grin:

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #1 : 13.06.12 - klo: 15.22 »
Asia 1:

Täälä foorumilla on jo monta aihetta missä käsitellään auton ostoa. Älä siis aloita aina uutta aihetta..

Asia 2:

Mieti missä meinaat ajaa autolla.

Asia 3:

Tutki myös muita merkkejä. Pääset paljon halvemmalla. Kyosho on toki tunnettu merkki, mutta varaosien hinta on myös korkea.

Asia 4:

Kun hommaat ekaa polttista, varaudu siihen, ettei kaikki onnistu niinkun oletat. Konetta pitää säätää joka kelille sopivaks.

Asia 5:

Lue tätä foorumia muutama päivä rauhassa ja opiskele polttisten kikkoja.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #2 : 13.06.12 - klo: 23.56 »
hei olen ostamassa polttis autoa ensimmäiseksi autokseni. :azn: mul on ollu lainassa pari sähkö autoo kyosho merkkissii ja  oon ajatellu ostaa polttis auton mikä kannattais ostaa. oon kattonu tota kyoshon autoo http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.31400S&BildLopNr=01
eli kertokaapas mikä kannattaa ostaa  :wink: :azn: :grin:

Mene radalle katsomaan polttis ajelua ja mieti sitten uudestaan haluatkos todellakin polttisauton.
Sähköpelit ovat todella helppoja tänäpäivänä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa InsaneFinn

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #3 : 14.06.12 - klo: 16.41 »
On sähköautotkin päteviä, mutta polttis autoissa on OMASTA mielestäni parempi fiilis. Itselläni tosin harrastuksen aloittaminen on jäänyt vielä kunnolla aloittamatta vakavan budjettivajeen takia, joka on työhönpaluun myötä parantumassa. DeAgostinin Ferrari tuli kasattua, mutta ei siitä oikein ajamiseen ole, mutta nälän se antoi. Jospa ens kesänä ois eka kunnon auto kasassa.

Tosin sähköpuolelta olen seurannut formula ketjua ja ehkä täksi kesäksi voisi semmoisen hommata kun voisi sopia tämän hetken buudjettiin. Atomicille vielä vinkiksi, jos et vielä ole tietoinen ja asut Helsingin tuntumassa, niin Tattarisuolle vaan katselemaan lauantaina kisoja.

Poissa atomic

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #4 : 14.06.12 - klo: 22.25 »
kiitti tiedosta.oon käyny tos turun radalla monesti kattomas ajamista ja oon varma et haluun polttiksen  :azn: :azn:

Poissa atomic

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #5 : 14.06.12 - klo: 22.38 »
katoin tuolt hobbylinnast tota autoo oliskoha se hyvä http://www.hobbylinna.com/nitro-with-porsche-body-p-26072.html

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #6 : 15.06.12 - klo: 14.01 »
voit toki pitää myös silmällä tuota myydään palstaa,jos vaikka tulisi sopi setti vastaan.
Satunnainen ajaja.

Poissa atomic

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #7 : 15.06.12 - klo: 22.17 »
ok

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #8 : 16.06.12 - klo: 22.11 »
Tässä yksi vaihtoehto jos radalle haluaa . Ei ole hetkeen tullut katseltua uusia laitteita niin en ole ihan ajantasalla nykyisestä tarjonnasta.Tuon hpi:n kyllä unohtaisin.
Käytettyjä kilpa-autoja kannattaa joo katsella myös.

http://www.hobao-shop.com/art-4.asp?id=365&iPageID=11
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa atomic

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #9 : 21.06.12 - klo: 11.08 »
ok mut mitä huonoo tos hpiis on?

Poissa tonitk

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #10 : 23.06.12 - klo: 16.05 »
Minulla on huuto.netissä Kyosho MFR polttomoottori RC-auto.
käy lukemassa ja huuda siitä pois ensimmäinen polttomoottori auto.

http://www.huuto.net/kohteet/kyosho-mfr-polttomoottori-rc-auto/226194521

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #11 : 18.07.12 - klo: 23.50 »
Jopas oli kokemus! :cool: Ensimmäinen tankillinen ikinä takana polttiksella.
+ Äänet, savu, auton koko ja käyttäytyminen ja ajotuntuma, nautintoa:) KIITOS GTWARRIOR.
- Kiihtyvyys? Olen tottunut sähköautojen harjattomien 5-6t + 2-3s lipojen aikaansaamaan räjähtävään kiihtyvyyteen, siihen nähtävästi polttis ei pysty koskaan?

Nyt vain odottelemaan radalle pääsyä. Ps. pysyykö tuolla mukana kisoissa, jos vaan opettelee ajamaan? RB:n hieman paranneltu RTR auto , paremmat radiot ja servo. Ja moottori tuntuu olevan hyvissä säädöissä:)

Summa summarum, osta kisakuskin vanha pirssi ensimmäiseksi, ei pety.  :afro:


Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #12 : 19.07.12 - klo: 11.18 »
Minulla on huuto.netissä Kyosho MFR polttomoottori RC-auto.
käy lukemassa ja huuda siitä pois ensimmäinen polttomoottori auto.

http://www.huuto.net/kohteet/kyosho-mfr-polttomoottori-rc-auto/226194521

miksi myyt :grin:
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #13 : 19.07.12 - klo: 11.56 »
Minulla on huuto.netissä Kyosho MFR polttomoottori RC-auto.
käy lukemassa ja huuda siitä pois ensimmäinen polttomoottori auto.

http://www.huuto.net/kohteet/kyosho-mfr-polttomoottori-rc-auto/226194521

miksi myyt :grin:
jerzi


Jotkut kato on niin ystävällisiä että haluaa jakaa eteenpäin unohtumatonta ajonautintoo ilman huolenhäivää  :grin:
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #14 : 19.07.12 - klo: 12.50 »
haha, aina kun näkee uusia käyttettyjä Kyoshoja, tulee mieleen oma eka auto ja se ILO mitä se tuotti.
Ja mää en ymmärrä miksi ilmoituksiin pitää laittaa myynnin syyt, ihmeellinen trendi että pitää alkaa yksityiselämäänsä selvittelemään julkisesti että sinut hyväksytään luotettavana myyjänä.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: ensimmäinen auto
« Vastaus #15 : 20.07.12 - klo: 21.18 »
Jopas oli kokemus! :cool: Ensimmäinen tankillinen ikinä takana polttiksella.
+ Äänet, savu, auton koko ja käyttäytyminen ja ajotuntuma, nautintoa:) KIITOS GTWARRIOR.
- Kiihtyvyys? Olen tottunut sähköautojen harjattomien 5-6t + 2-3s lipojen aikaansaamaan räjähtävään kiihtyvyyteen, siihen nähtävästi polttis ei pysty koskaan?

Nyt vain odottelemaan radalle pääsyä. Ps. pysyykö tuolla mukana kisoissa, jos vaan opettelee ajamaan? RB:n hieman paranneltu RTR auto , paremmat radiot ja servo. Ja moottori tuntuu olevan hyvissä säädöissä:)

Summa summarum, osta kisakuskin vanha pirssi ensimmäiseksi, ei pety.  :afro:

Kiitos kiitos :) sori huomasin vasta nyt tämän koska tulee niin vähän luettua näitä..
Joo onhan tuo aika valmiiksi laitetty, voit kiristellä vähän neulaa ja kokeilla sitä
toista pannua joka on ihan uusi.

Pidä hauskaa, ja mukava kuulla tosiaan!  :cool:

Ihan hyvin voit lähteä kisoihin tuolla!
Kiitos 20 vuodesta!