Kirjoittaja Aihe: Hankimassa halpaa polttista.  (Luettu 22936 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hankimassa halpaa polttista.
« Vastaus #90 : 10.07.12 - klo: 22.26 »
Mutta eihän se haittaa. Uusia autoja, patterikoteloita ja virtakytkimiähän saa kaupasta uusia :D Eihän ny mulle mitään radiohäiriöitä, onhan mulla uus hieno Inferno, sitä paitti AA-pattereita saa lähikaupasta...
Kannattaa laittaa ruuvilukitetta moottorin ruuveihin. Löytyy helposti jostain kaupasta. 30 euroa makso minulle.
Pahoittelen tajunnan ylittävää sarkasmia, oli siis tarkoitettu jerzin viestin jatkoksi. Tarkotin lähinnä, että heivatkaa ny kaikki aloittelijat ne patterikotelot ja virtakytkimet kuuseen ja laittakaa failsafe ja kaasuservolle kuminauha. Siinä säästää äkkiä satasia, kun ei lataa täyttä vauhtia naapurin seinään kun virrantulo vastarille katkeaa.

Kallista ruuvilukitetta, Locktiten pikkupönttö peruslukitetta taitaa maksaa vitosen luokka, ja riittää ikuisuuden näissä hommissa.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hankimassa halpaa polttista.
« Vastaus #91 : 10.07.12 - klo: 22.30 »
K-raudassa kyllä jotain 15€ jos muistan
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hankimassa halpaa polttista.
« Vastaus #92 : 10.07.12 - klo: 23.16 »
Mutta eihän se haittaa. Uusia autoja, patterikoteloita ja virtakytkimiähän saa kaupasta uusia :D Eihän ny mulle mitään radiohäiriöitä, onhan mulla uus hieno Inferno, sitä paitti AA-pattereita saa lähikaupasta...

ei sori mutta päästin kauheat naurut täällä. uusi hieno inferno.
poista virtakytkin ja hanki vastarin akut PISTE mikäki haluat viellä endi viikolla harrastaa.
Onko kuinka pitkät nuo silikooniletkut nyt autossa kiinni.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hankimassa halpaa polttista.
« Vastaus #93 : 10.07.12 - klo: 23.24 »
Mutta eihän se haittaa. Uusia autoja, patterikoteloita ja virtakytkimiähän saa kaupasta uusia :D Eihän ny mulle mitään radiohäiriöitä, onhan mulla uus hieno Inferno, sitä paitti AA-pattereita saa lähikaupasta...
Kannattaa laittaa ruuvilukitetta moottorin ruuveihin. Löytyy helposti jostain kaupasta. 30 euroa makso minulle.
Pahoittelen tajunnan ylittävää sarkasmia, oli siis tarkoitettu jerzin viestin jatkoksi. Tarkotin lähinnä, että heivatkaa ny kaikki aloittelijat ne patterikotelot ja virtakytkimet kuuseen ja laittakaa failsafe ja kaasuservolle kuminauha. Siinä säästää äkkiä satasia, kun ei lataa täyttä vauhtia naapurin seinään kun virrantulo vastarille katkeaa.
...
Mutta eihän se haittaa. Uusia autoja, patterikoteloita ja virtakytkimiähän saa kaupasta uusia :D Eihän ny mulle mitään radiohäiriöitä, onhan mulla uus hieno Inferno, sitä paitti AA-pattereita saa lähikaupasta...

ei sori mutta päästin kauheat naurut täällä. uusi hieno inferno.
poista virtakytkin ja hanki vastarin akut PISTE mikäki haluat viellä endi viikolla harrastaa.
Onko kuinka pitkät nuo silikooniletkut nyt autossa kiinni.
jerzi
Vissiin mun on parempi lopettaa sarkasmin harjoittaminen, kun en sitä selvästikään osaa.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Hankimassa halpaa polttista.
« Vastaus #94 : 11.07.12 - klo: 00.10 »
Osasithan kun Jerrykin nauroi.