Suurimpia muutoksia:
Sininen näyttö tekee paluun (M11 omistajat muistaa)
Säädettävä jarruliipaisimen koko
+30% nopeampi kuin M12 SSR-moodissa
Ei toimi kuin FH3 ja FH4 vastareilla?
Toimii vain max Life-akun jännitteellä? Tästä en ole varma, että onko tosiaan niin että Lipoja ei voi käyttää
Muutaman akun jälkeen kommentit.
Radio on nopeampi kuin M12 & SSR moodi. M12S:ssä on feel asetuksena uusi nopein HS, sitten 5s-1s, 0, 1f-5f (nopeimmasta hitaampaan). Ajotuntuma on enemmän "direct". Muuten en voi sitä kuvailla.
Jarruliipaisimen säädölle iso plussa.
Sininen näyttö ei toimi kuten M11 kanssa, eli ei voi eri profiileille valita eriväristä näyttöä.
Manuaalin mukaan toimii 4.x-9.0V ja maininta että Lipolla toimii myös (pitää säätää vaan varoitusjännite kohdalleen).
Toimii tosiaan vain FH3 ja FH4 vastareilla. BIND-valikossa on ensijaisesti asetettu kaikki kanavat SHR-tilaan entisen NOR-tilan sijasta.
Telemetriaan on tullut lisää toimintoja. Mm. saa erikseen itse kirjoittaa tekstin joka tulee pop-uppina näytölle. Esim. jos moottorin lämpötila ylittää alarm-arvon, voi kirjoittaa itse viestiksi vaikka "MOTOR TEMP" joka tulee näyttöön näkyviin, ennen oli vain "TMP1/TMP2 alert".
Kahvasta on kadonnut yksi painonappi (oli jarruliipaisimen kanssa samassa linjassa). Valikkojen rullaus painikkeen/rullan toiminta on fiksunnettu niin, että sen toimintaa ei enää vahingossa saa käännettyä vaan se pitää tehdä valikosta.
Kaipaisin yhä äänekkäämää piipperiä kuten M11x oli...