Kirjoittaja Aihe: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY  (Luettu 304653 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #600 : 30.12.13 - klo: 16.43 »
Moro!! Oisko kukaan menossa ajamaan lähipäivänä sisäradalle ???
olisi kiva tulla katsomaan junnarin kanssa jos vaikka innostuisi lajista...

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #601 : 30.12.13 - klo: 16.48 »
Kyllä olisi tarkoitus huomenna tiistaina ja keskiviikkona ainakin ehtiä päivällä radalle harjoittelemaan. Tarkemmat ajat selviävät aamuisin, kun näkee miten pääsee lähtemään.

Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #602 : 30.12.13 - klo: 17.49 »
Okkei... Itsellä taas menee huominen töissä mutta keskiviikko voisi käydä... Ilmoittele tänne
aikataulua.. thanks !!!

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #603 : 31.12.13 - klo: 07.35 »
Moro!! Oisko kukaan menossa ajamaan lähipäivänä sisäradalle ???
olisi kiva tulla katsomaan junnarin kanssa jos vaikka innostuisi lajista...

Moi
Huhupuheitten mukaan tuonne radalle on tänään ja huomenna menossa porukkaa ajelemaan enemmänkin.
LAITTAAKAAHAN JOKA UKKO ILMOA KUN OLETTE RADALLE MENOSSA!!!
Itse menossa tänään Klo13-> 2 akut ajamaan ja kokeilemaan uutta moottoria.Huomisesta ei täyttä varmuutta vielä. Tervetuloa kattomaan rataa ja touhua. Ja jos tuo "nicki" yhtään osviittaa antaa niin 1 putkimiehen tunnen tän lajin parista ja on muute sairaan nopee  :wink:

meritane

  • Vieras
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #604 : 31.12.13 - klo: 08.22 »
Eipä treenata siellä. Kisojen välissä on treenaus- ja testauskielto voimassa :wink:

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #605 : 31.12.13 - klo: 09.50 »
Minä olen tänään radalla noin puolenpäivän aikaan ja siitä eteenpäin (en vielä ihan varma, kuinka pitkään...)

Poissa ossih

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #606 : 01.01.14 - klo: 10.18 »
Okkei... Itsellä taas menee huominen töissä mutta keskiviikko voisi käydä... Ilmoittele tänne
aikataulua.. thanks !!!

Joo tänään vois käydä itekkii radalla, ilmottele vaan ihmeessä että monen aikaan oisitte tulossa niin vois löytyy autoo kokeiltavaks myös.
Team Old Farts

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #607 : 01.01.14 - klo: 10.49 »
Minä yritän olla radalla n.13 eteenpäin.

Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #608 : 01.01.14 - klo: 11.53 »
Pitää tulla koputtelemaan oviin kun sinne päin oo tulossa.... Voi olla että menee tuonne 14-15 akselille..


Poissa ossih

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #609 : 01.01.14 - klo: 11.56 »
Pitää tulla koputtelemaan oviin kun sinne päin oo tulossa.... Voi olla että menee tuonne 14-15 akselille..

Se alueelle menevä portti on lukossa, joten kannattaa soittaa. Miule voi soittaa numeroon 040 5943071
Team Old Farts

Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #610 : 01.01.14 - klo: 12.10 »
Okkei pittää soitella... Tulo on vielä vähän kysymysmerkki
mutta soitan jos tullaan...

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #611 : 06.01.14 - klo: 08.39 »
Tänään radalla klo:12->kormuuttamassa 2hengen voimin. Tarkoitus samalla ruveta laittaa profiilia kisakuntoon.
Onk muita tulollansa? HÄ?
« Viimeksi muokattu: 06.01.14 - klo: 10.27 kirjoittanut Joppe75 »

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #612 : 06.01.14 - klo: 12.40 »
Minäkin paikalla 13-> rakentamassa, ajamassa ja äänentoistoa virittelemässä.

Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #613 : 06.01.14 - klo: 12.43 »
Tulossa ehkä junnarin kanssa...

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #614 : 08.01.14 - klo: 14.47 »
Tänään radalla Klo:18.00,pientä reenivä.....

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #615 : 09.01.14 - klo: 12.29 »
Kiitoksia aamutalkoisiin osallistuneille.Nyt on letkut täytelty,huh huh mikä homma :smiley: :smiley:

Oisko Sunnuntai 12.1.2014 Klo14-> seuraavan kerran porukkaa talkoissa? Tehdään rataprofiili loppuun ja paikat ITÄROSSI 3 varten kuntoon.  Ja jos et ole vielä ilmoittautunut niin tuolta ja äkkiä!!  http://rc10.fi/index.php?topic=81566.0

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #616 : 10.01.14 - klo: 12.28 »
Kiitoksia aamutalkoisiin osallistuneille.Nyt on letkut täytelty,huh huh mikä homma :smiley: :smiley:

Oisko Sunnuntai 12.1.2014 Klo14-> seuraavan kerran porukkaa talkoissa? Tehdään rataprofiili loppuun ja paikat ITÄROSSI 3 varten kuntoon.  Ja jos et ole vielä ilmoittautunut niin tuolta ja äkkiä!!  http://rc10.fi/index.php?topic=81566.0

Sunnuntaina valitettavasti en pääse.

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #617 : 10.01.14 - klo: 12.49 »
Völjyyssä sunnuntaina

Poissa ossih

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #618 : 10.01.14 - klo: 13.28 »
En taia miekään päästä sunnuntaina, mut katotaa jos saisin järjesteltyy reissuja.
Team Old Farts

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #619 : 12.01.14 - klo: 12.37 »
Kiitoksia aamutalkoisiin osallistuneille.Nyt on letkut täytelty,huh huh mikä homma :smiley: :smiley:

Oisko Sunnuntai 12.1.2014 Klo14-> seuraavan kerran porukkaa talkoissa? Tehdään rataprofiili loppuun ja paikat ITÄROSSI 3 varten kuntoon.  Ja jos et ole vielä ilmoittautunut niin tuolta ja äkkiä!!  http://rc10.fi/index.php?topic=81566.0

Radalla tuossa noin about aika lähellä klo:13.42. Vanerin hakua sitä ennen..... Ja ottakaa nyt työkaluja mukaan ketkä sinne on tulossa. On jotai muutakin mukana kuin huikee itse luottamus :tongue:   Radalla tulevat muutokset: 2hyppyä lisää,isonpöydän lähtö heittävämmäksi,letkujentäyttöä,siivousta,jne.... 2 autoa tulossa mukaan että saadaan samalla testattua ja otettua videööö.

Poissa Jolokkonen

  • JoeUa admin
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #620 : 12.01.14 - klo: 18.57 »
Hahaa... Pikku-Venäjän jengi duunaa kotikenttä ettuu! Ei onnistu!  :tongue:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #621 : 12.01.14 - klo: 19.31 »
Hahaa... Pikku-Venäjän jengi duunaa kotikenttä ettuu! Ei onnistu!  :tongue:

Voi JOLKKONEN!!!!!
Tää on SUOMEN VENÄJÄ! Luulis ny sen verran tietävän :laugh: Ja sulle on varattu jo C-finaalin 6 ruutu :cool: Entinen THE SENSEI,nykyinen SHIP-MASTER on varannu A-finaali paikan joten enempää ei joensuulaisia siihen finaalin mahdu :laugh:  Tuolta löytyy kännykällä tänään kuvattu pätkä radan uudesta profiilista  http://youtu.be/yOfk3IkPjCU   Vielä tulee pientä säätöä......


Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #622 : 12.01.14 - klo: 19.50 »
Kattokaas pojat kun a-finaaliin tulee vielä tänään ilmoja ja ihan useampaan luokkaan.pystit vois jakaa jo nyt :evil:
Kesämies!

Poissa Jolokkonen

  • JoeUa admin
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #623 : 12.01.14 - klo: 20.22 »
Miten maakrapusta saa Ship Määsterin..? Mie ku oon luullu et Mikko karttaa märkää ku ruttoo, paitsi jos se on  Sinebrychoffin punasta!?! Yks mutka on viimekeikasta muuttunu... On linjat meinaan hallussa!!  :wink:

sama ku Jorilta veis tikkarin!!  :tongue:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

meritane

  • Vieras
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #624 : 12.01.14 - klo: 20.40 »
Perkules kun näyttää hyvältä rataprofiili!  :tongue:

Eilen käytiin kiskoon Minarilla treenit ja ensi viikon lauantaina vielä vedetään toiset. Eli se tarkoittaa minun kohdallani sitä että nyt on kaksi kertaa enemmän treeniä alla kuin edellisissä Itärosseissa Joensuussa  :wink:

Jori: Kehtaakko varata miulle yhden pöydän? Jakkara löytyy omasta takaa.

Ps. minä muuten palautin Joensuun Sc-kisoissa lainaponderin ja ilmoittautumisessani LPR:n kinkereihin on se sama ponderinumero molemmissa autoissa (se oli 245-alkuinen tai jotain). Toivon mukaan minä saan sen saman ponderin niin ei tarvi säätää sitten niiden numeroiden kanssa turhia...

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #625 : 13.01.14 - klo: 06.48 »
Perkules kun näyttää hyvältä rataprofiili!  :tongue:

Eilen käytiin kiskoon Minarilla treenit ja ensi viikon lauantaina vielä vedetään toiset. Eli se tarkoittaa minun kohdallani sitä että nyt on kaksi kertaa enemmän treeniä alla kuin edellisissä Itärosseissa Joensuussa  :wink:

Jori: Kehtaakko varata miulle yhden pöydän? Jakkara löytyy omasta takaa.

Ps. minä muuten palautin Joensuun Sc-kisoissa lainaponderin ja ilmoittautumisessani LPR:n kinkereihin on se sama ponderinumero molemmissa autoissa (se oli 245-alkuinen tai jotain). Toivon mukaan minä saan sen saman ponderin niin ei tarvi säätää sitten niiden numeroiden kanssa turhia...

Pöytävaraus tehty (ikkunalla) :laugh:  Asmo hoitaa varmaankin ton ponderi homman.....

meritane

  • Vieras
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #626 : 14.01.14 - klo: 18.50 »
Perkules kun näyttää hyvältä rataprofiili!  :tongue:

Eilen käytiin kiskoon Minarilla treenit ja ensi viikon lauantaina vielä vedetään toiset. Eli se tarkoittaa minun kohdallani sitä että nyt on kaksi kertaa enemmän treeniä alla kuin edellisissä Itärosseissa Joensuussa  :wink:

Jori: Kehtaakko varata miulle yhden pöydän? Jakkara löytyy omasta takaa.

Ps. minä muuten palautin Joensuun Sc-kisoissa lainaponderin ja ilmoittautumisessani LPR:n kinkereihin on se sama ponderinumero molemmissa autoissa (se oli 245-alkuinen tai jotain). Toivon mukaan minä saan sen saman ponderin niin ei tarvi säätää sitten niiden numeroiden kanssa turhia...

Pöytävaraus tehty (ikkunalla) :laugh:  Asmo hoitaa varmaankin ton ponderi homman.....

Hyvä homma, toivottavasti se pöytävaraus on tehty yhdelle sillä en aio tällä kertaa ottaa mukaan daamiseuraa  :wink:

Jokatapauksessa myö tullaan ja pistetään samalla koko Joutsenon kaapunni sekasin  :wink:

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #627 : 14.01.14 - klo: 20.33 »

Joku muu on ehtiny laittaa jo joutsenon sekasii  :laugh:    http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288626739213.html
« Viimeksi muokattu: 14.01.14 - klo: 20.57 kirjoittanut Joppe75 »

meritane

  • Vieras
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #628 : 14.01.14 - klo: 21.47 »
Matti on rautaa. Tuleeks se kisoihin kanssa, ei ollut vielä ainakaan ilmoittautunut... Matillahan tunnetusti hyppy kulkee ja telemarkit onnistuu...

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« Vastaus #629 : 15.01.14 - klo: 13.54 »
Matti on rautaa. Tuleeks se kisoihin kanssa, ei ollut vielä ainakaan ilmoittautunut... Matillahan tunnetusti hyppy kulkee ja telemarkit onnistuu...

Katotaa ehtiikö MÄKIKOTKA pyörähtää :wink:  Tänään radalla klo:17->