Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 105290 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #270 : 14.09.04 - klo: 20.22 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Mä tuun paikalle noin klo18.25, mutta tuun vaan pyörällä.
Olitko sielä, oli semmosta häslinkiä, ku oltiin kaverin isän kyydissä, joka ei tietenkään kovin kauaa sielä jaksanut odottaa, ni piti käyttää kaikki aika hyödyks. :mrgreen:
Entäs poju, olitko sä sielä. Oliko joku teistä se, jolle sanoin, että ajakaa vaan, me väistetään? Ei tullut siinä vaiheessa mieleen, että voi olla foorumilaisiakin. Oliko se nainen, joka halusi välttämättä kokeilla joku teidän tuttu tai äiti tai muuta? En vaan oikeen arvannu antaa. Tai sen pikkupojan se kait ois halunnu saada kokeilla.
Eikös mennykki savage aika nätisti? 8)  Kaverin savage vaan ei toiminut, ku oli vissiin aika pahoja ilmavuotoja koneessa --> pitää tiivistää joku päivä kaikki paikat.
Näkikö joku Slemin lisäksi, ku kävin "vähän" uimassa? Ihme, ettei kone imenyt enempää vettä ja radiotkin toimi kuin ihmeen kaupalla vielä senkin jälkeen.
Ihan lopussa ku lähin, ni vedin siitä pöytähyppyristä, takapää nousi hyvin korkealla --> kaasu pohjaan, ja tietenkin tulin vahingossa kaasu pohjassa alas ja slipperi ei ollut kovin hyvin toiminnassa, ni meni pääratas sileeksi.
Olisitte onneton kertoneet, että olette foorumilaisia, ni olisin saattanut käyttäytyä teitä kohtaan hiukan erilailla. :oops:  Kuten olisin vaikka näyttänyt autoa vähän lähempääkin.
Kaikki kävi niin äkkiä. Tultiin, sählättiin sinne tänne vähän aikaa ja heti kohta lähettii. Pakko tulla joskus uudelleen!
Minä näin ku uitit Savages sinne lätäkköön ja sähän sanoit jotain että auto kävi kylvyssä. :mrgreen:

 Minä olin se joka sano sulle ku sä sanoit et ajakaa vaan nii mä vastasin et mä tulin kattomaan ku te ajatte...

Ei ollu mun äiti ja en edes tunne sitä... Ainut mun kaveri oli siellä jolla oli se vihreä kalastus hattu päässä...

Joo huomasin että sun kaverin Savage ei oikee toiminnut mutta ihan hyvin se meni...

SLem varmaa ainaskin tunnisti mut ja jos et tunnistanut niin olin se joka kysy että mites on auto toiminnut ja kävin kerran nostamassa sen sun auton sieltä mutkan takaa ja kerran käänsin sen pyörilleen...

Mä ihmettelinkin ku olitte niin vähän aikaa...

Olis kiva jos menisitte joskus toistekkin ajamaan niin voisin tulla kanssa kattomaan tai jopa ajamaan jos olis auto kunnossa ku olis tarkoitus huomenna tai ylihuomenna korjata ne...

Onkos uslla kukkalapio savageen pääratasta vai joudutko tilaamaan??

PS. Todella hienosti meni autot myös Twin Force. :wink:

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #271 : 14.09.04 - klo: 20.32 »
Mä olin se jolla oli 661 full bravo 2 full face kypärä ja sen väri oli punanen. Ihan kivastihan se savage kulki, mutta pitää vaan aika kovaa ääntä...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #272 : 14.09.04 - klo: 20.41 »
On mulla yks käytetty pääratas, jossa ei oo muuta vikaa, kuin että slipperin se pehmuste on kulunut ihan kokonaan. Just tehdyt valotki meni onneton hajalle. Tai ei oikeestaa kokonaa hajalle menny, ei käyny muuta kuin että patterikotelo meni solmuun pattereiden kera. Tuli keskeltä melkosen littana patterikotelo. :mrgreen:  Aika outoa kyllä, että patteritki pääs jotenkin ihmeellisesti sielä etupuskurin välissä menemään ihan lyttyyn. :o
Kotona kokeilin, ni valot toimivat, mutta eerittäin himmeästi. Ei varmaan saa virtaa kuin ehkä yhdeltä patterilta.
Kyllä on taas putsaamista ja syynäämistä, että saa sellaiseen kuntoon kuin oli sinne tullessa. :lol:
Oltii tosiaan aika vähän aikaa, mutta ei oikeen kehannu ruveta ruinaamaan kaverin isältä, joka vaivautui tulemaan sinne asti nastolasta ja vielä hakemaan mut kotoa sinne. Ne kaks pikkutyttöö oli sen mun kaverin kaksospikkusiskot. Tosin eivät ole ollenkaan samannäköisiä.
En tiedä oliko järkevästi päätetty etten antanut sen tätin kokeilla savagea, mutta päätin kuitenkin niin.
Tulisin kyllä erittäin mielelläni useastikkin sinne, mutta mitähän ne pyöräilijät oikeen tykkäs? :|  Ei varmaan kovin kivaa, että mennään niitten ajopaikka sotkemaan.. Ja toinen huono puoli sinne tulossa on, ku ei oo omaa autoa, eikä valtuuksia ajaa autoa, ni on vähän noloa kärrätä savage mopon tarakalla. Saan sen kyllä ihan täysin ja tukevasti siihen, mutta vähän nolon näköistä.
Kyllä munkin mielestä se twin force meni ihan nätisti.
Loppu savagen vauhti ja tehot tolla radalla. Olisi ollut kiva, että olisi kerennyt kiihtyä vielä vähän enemmän niihin hyppyreihin, ku oli aina niin tipalla, että pääseekö pöydän yli alastuloon.
Ei voi kyllä muuta todeta, ku että tahtoo uudestaan! 8)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #273 : 15.09.04 - klo: 15.33 »
Ens kerralla jos joku on menossa ajamaan niin voisin ehkä tulla ottamaan kuvia ja jotain videoo...

Mutta jos itse ajan sitte en voi ottaa kuvia... :wink:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #274 : 15.09.04 - klo: 15.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Ens kerralla jos joku on menossa ajamaan niin voisin ehkä tulla ottamaan kuvia ja jotain videoo...

Mutta jos itse ajan sitte en voi ottaa kuvia... :wink:
Olis kyllä hienoa! Ja laittaisit sivuilles. :)  Digikamerallakos meinasti vai millä?
Saako sielä muuten oikeesti ajaa?

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #275 : 15.09.04 - klo: 15.44 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Ens kerralla jos joku on menossa ajamaan niin voisin ehkä tulla ottamaan kuvia ja jotain videoo...

Mutta jos itse ajan sitte en voi ottaa kuvia... :wink:
Olis kyllä hienoa! Ja laittaisit sivuilles. :)  Digikamerallakos meinasti vai millä?
Saako sielä muuten oikeesti ajaa?
No omille sivuilleni tietenkin. :mrgreen:

Joo ihan Digikameralla ja kun käyt mun sivuillani kattomassa niitä auton kuvia esim mun mini-zetasta niin kuvat on otettu sillä kameralla..

Ja on siellä yks video joka on kuvattu illalla ja siks se on niin pimeä.

Tolla saa kuvattua 30 sekunnin video pätkiä....

Jaa-a enpäs osaa sanoa että saako siellä oikeasti ajaa. Täytyy kysellä jos nään niitä omistajia joskus...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #276 : 17.09.04 - klo: 21.41 »
Menemme luultavasti huomenna taas sen mun kaverin Jonin kanssa bmx-radalle. Ainakin alustava päätös. Tietenkin riippuu myös kyydeistä ja muista kiireistä. Olisi kiva, jos muitakin kuskeja tulisi paikalle. Ja vielä kivempi olisi, jos tulisi muitakin autoja liikenteeseen.
Slem: pääsetkö tulee?
Poju12: haluutko tulla kuvaa?
C-art: kuis on?
Ketäs muita täällä nyt oli.. PekkaV: onko sulla autoa?

ps. ei ainakaan ennen puolta päivää keretä.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #277 : 17.09.04 - klo: 21.55 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Menemme luultavasti huomenna taas sen mun kaverin Jonin kanssa bmx-radalle. Ainakin alustava päätös. Tietenkin riippuu myös kyydeistä ja muista kiireistä. Olisi kiva, jos muitakin kuskeja tulisi paikalle. Ja vielä kivempi olisi, jos tulisi muitakin autoja liikenteeseen.
Slem: pääsetkö tulee?
Poju12: haluutko tulla kuvaa?
C-art: kuis on?
Ketäs muita täällä nyt oli.. PekkaV: onko sulla autoa?

ps. ei ainakaan ennen puolta päivää keretä.
Mä yritän tulla, mutta oon ahtialassa yötä koko viikonlopun mut yritän tulla ja yritän ottaa kameran mukaan.

Mä pääsen aika varmana mutta kamerasta en tiedä ja pitäis tietää vähän aikaa et monen aikaa tuun.

Mä otan mun kaverin mukaan se oli sillon mun kanssa launeella.

En ota omaa autoa koska käyn hakemassa/tilaamassa huomenna osat Hiltuselta...

PS. Mä en ole mikään hyvä ottamaan kuvia.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #278 : 17.09.04 - klo: 23.00 »
Jos töiden jälkeen jaksan ja kelit on hyvät, niin voisin tulla fillarilla huomenna radalle, ehkä klo ~17 aikaan.. Mutta voi olla, että menee sunnuntaille.

Kuviakii voin ottaa, mutta oma kamerani on aika ritsa. Otin huvikseni radalta kuitenkin muutaman kuvan, huitasin tollasen panoramanäkymän:

http://ameba.lpt.fi/~hellantt/misc/azonic/rata/panorama_small.jpg

Ja olis kyllä todella suotavaa, että pikkuautoillekin löytyisi oma ajopaikka, fillaribaana kun ei monestakaan syystä sovi autoiluun. Kiva kuitenkin, että siellä tilapäisesti pääsee ajeleen.
Lahti Rock City

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #279 : 17.09.04 - klo: 23.11 »
Paikalle kyllä pääsen mutten ajamaan... Jos jollain on kyostin qrc:hen ratas niin pääsen ajaan, tai ylimääräinen puretenin ratas.. Kun ei se yks (sori tästä) v*tun tulkku saa niitä rattaita valmiiks.

Maksan uuden hinnan jos joltakulta jompikumpi ratas löytyy. Hiltusella ei ole ja menee viikko tilatessa.

Edit: sopikaa aika, minulle käy milloin vain, mutta jos jollain on ratas niin menee se puolisen tuntia saada kiinni se.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #280 : 18.09.04 - klo: 08.43 »
Tällä hetkellä veikkaisin, että pääsen sinne n. 3 maissa. Entä muut?
Toivottavasti ei satu samaan aikaan paljoa pyöäilijöitä.. Mistäköhän sitä voisi kysyä lupaa ajaa sielä jos varoo aina pyöräilijöitä?

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #281 : 18.09.04 - klo: 10.52 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
Paikalle kyllä pääsen mutten ajamaan... Jos jollain on kyostin qrc:hen ratas niin pääsen ajaan, tai ylimääräinen puretenin ratas.. Kun ei se yks (sori tästä) v*tun tulkku saa niitä rattaita valmiiks.

Maksan uuden hinnan jos joltakulta jompikumpi ratas löytyy. Hiltusella ei ole ja menee viikko tilatessa.

Edit: sopikaa aika, minulle käy milloin vain, mutta jos jollain on ratas niin menee se puolisen tuntia saada kiinni se.
Ai jaa mä kyllä kävin hakemassa mun PureTenii uuden päärattaan äsken.

Ai kolmen aikaa no sillon voisin päästäkkin mutta en nyt aamusta...

Mulla on 2 ihan sileetä ratasta mutta niilä sä et tee mitään...

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #282 : 18.09.04 - klo: 12.16 »
Sain puretenin rattaan autoon, niitä ei tosin hiltusella torstaina vielä ollut. Nyt vaan dremeli huutaa että saan sopii ton rattaan tonne dodge ramiin :)

Kolmeltako olette nyt menossa?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #283 : 18.09.04 - klo: 12.44 »
Mä taidanki mennä sinne jo tossa 2 maissa. Pääseekö muutki sinne sillon? En sitten taas yhtään tiedä kauanko ollaan, ku luultavasti tuun taas sen Jonin isän kyydissä.  :wink:

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #284 : 18.09.04 - klo: 13.11 »
Kahdelta sopii ainakin mulle. Tulen siis pällistelemään kahdelta ja jos paikalla ei ole muita niin pompin pois.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #285 : 18.09.04 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
Kahdelta sopii ainakin mulle. Tulen siis pällistelemään kahdelta ja jos paikalla ei ole muita niin pompin pois.
Pällistelemään? Eitkös saanut wildii toimimaan? Luultavasti ei keretä ihan kaheks, mutta jos tuut vartin yli, ni luultavimmin ollaan jo paikalla. Mullakaan ei luultavasti toimi auto kuin hetken, sillä pääratas melkein sileä. Toinen suht hyväkuntoinen on varalla, mutta kattoo sitten jaksaako ruveta vaihtamaan..

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #286 : 18.09.04 - klo: 13.26 »
Sain toki, mutta en vaan jaksa raahaa kamoja autosta mikäli siellä ei ketään ole, eikä ole hehkua kun se on hapettunut piloille.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #287 : 18.09.04 - klo: 13.31 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
Sain toki, mutta en vaan jaksa raahaa kamoja autosta mikäli siellä ei ketään ole, eikä ole hehkua kun se on hapettunut piloille.
Tottahan meillä on lainata!

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #288 : 18.09.04 - klo: 15.39 »
Mä en ikävä kyllä päässyt sinne ku en saanut kyytiä...

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #289 : 18.09.04 - klo: 16.19 »
No sepäs oli hassunhauskaa ajelua, ensin korjataan 2 tuntia vetokäynnistintä ja sitten kun saa auton käyntiin niin noin 2-5min ajoa ja aivan iskemätön pääratas sileäksi.

Noh, jotain plussaa. Lopuksi sai auton about säätöihin ja huomasi kyllä että se tehopilli vaikutti ja paljon. Meni kun pieni eläin.. Ja olihan se pieni niiden muiden rinnalla. ;)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #290 : 18.09.04 - klo: 16.46 »
Miten sulla menee ne päärattaat sileäksi aina??

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #291 : 18.09.04 - klo: 16.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Miten sulla menee ne päärattaat sileäksi aina??
Sen kun tietäisi.. Kone oli tiukasti paikallaan eikä oo päässy liikkuu.. Ehkä nuo kyostin osat ei vaan kestä tuota konetta, tosin pelkällä koneella ja vakiopakarilla pysty ajaa pari tuntia mutta nyt tehopillin kanssa ei mennyt kuin pari minuuttia... :?

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #292 : 18.09.04 - klo: 19.44 »
Jo noi kyshon rattaat on ihan suseja kun ajoin 10min nii ratas sileeks ja taka diffikin hajos...

Taitaapi olla että otan sähköauton käyttöön ja laitan polttiksen hyllyyn ku ei ole vara ostaa joka päivä jotain osia..

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #293 : 19.09.04 - klo: 20.47 »
Mitenkä se ensiviikonlopun ajelumiitti?.. Onko vielä kiinnostusta?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #294 : 19.09.04 - klo: 20.59 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
Mitenkä se ensiviikonlopun ajelumiitti?.. Onko vielä kiinnostusta?
Juu juu, of course. Melko varmasti mennään ainakin Jonin kanssa. Luultavimmin lauantaina.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #295 : 19.09.04 - klo: 21.06 »
Minäkin voisin tulla jos me ei lähdetä minnekkään sillon.

Muuten kukkalapio ootteko menossa viikolla ajelemaan??

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #296 : 19.09.04 - klo: 22.15 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
Mitenkä se ensiviikonlopun ajelumiitti?.. Onko vielä kiinnostusta?
Tullaan tullaan. :) Jos en sitten Ulvilaan innostu lähtemään...

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #297 : 20.09.04 - klo: 00.36 »
Kuka muuten tunnustaa olevansa henkilö joka ajoi sillä polttiskrossilla?.. Se jäi vähän epäselväksi. :)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #298 : 20.09.04 - klo: 08.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Minäkin voisin tulla jos me ei lähdetä minnekkään sillon.

Muuten kukkalapio ootteko menossa viikolla ajelemaan??
Luulen, että ei taideta mennä viikolla. Eihän ne autot muuten millään kestä enää viikonloppuna. :wink:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #299 : 20.09.04 - klo: 08.09 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
Kuka muuten tunnustaa olevansa henkilö joka ajoi sillä polttiskrossilla?.. Se jäi vähän epäselväksi. :)
Slem:hän sielä rossarilla revitti. Viimeks ku et ollu, ni se suttas twin forcella.  :P