Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 105271 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bume

  • Jäsen
    • Profiili
BMX-rata
« Vastaus #390 : 05.05.05 - klo: 22.56 »
Koskas olette menossa ajeleemaan?? Kaverinkaa ollaan ajeltu Launeella mut se rata on ihan huonossa kunnossa!! Itse menen huomen ajelee bmx radalle.. törmätään siel jos sinne joku sit tulee..

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #391 : 19.05.05 - klo: 10.15 »
Lahden seudun ratapaikasta kiinnostuneet tänään n. klo 18 Villähde ja Erstantie 13. :!:
Paikalle kaikki ketkä pääsee.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #392 : 19.05.05 - klo: 14.02 »
Jep, sinne vaan. Itse en valitettavasti pääse paikalle.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #393 : 19.05.05 - klo: 14.31 »
Harmi ku nyt en pääse paikalle!! Puhutaanko siellä krossiradasta vai asfaltti?
Hpi mt2 18ss

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #394 : 19.05.05 - klo: 16.18 »
Crossiradasta varmaankin on kyse. Saa nähdä sitten kun paikalle pääsee.
Kunhan edes jonkun radan saisi.

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #395 : 19.05.05 - klo: 16.52 »
Ois kyllä hieno saada tänne rata vaikka krossi autoo ei olekaan, mutta voishan seuraavaks autoks ostaa krossin.

Saako noilla radoilla ajaa stadium trukilla?
Hpi mt2 18ss

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #396 : 19.05.05 - klo: 21.02 »
Jees. Olisi (crossi)ratapaikka kaiketi allekirjotuksia vaille hallussa. :) Ja sitten ensi torstaina samaan aikaan tulee paikalle kaikki ketkä jatkossa mahdollisesti haluavat (ehkä tulevalla) radalla joskus ajella, tai homma perutaan, eikä ratahommaa enää jatketa. Näin annettiin tiedoksi.
Viimeinen mahdollisuus vaikuttaa asiaan.

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #397 : 19.05.05 - klo: 21.11 »
Onko se siellä samassa paikassaku tänää? Jos noin asia on ni mä tuun vaikka ois omat hautajaiset!!!  :mrgreen:
Hpi mt2 18ss

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #398 : 19.05.05 - klo: 21.13 »
Nii semmonen unohtu tosta viestistä että onko toi osoite se kyseinen paikka mihin rataa suunnitellaan vai jonku hima??? :shock:
Hpi mt2 18ss

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #399 : 19.05.05 - klo: 23.25 »
Samassa paikassa on. Ja tosiaan joo, toi on justiin se paikka mihin sitä rataa suunnitellaan. Tyhjä teollisuustontti, missä nyt vielä pajukot leviää.
Mutta jahka saatais tarpeeksi käyttäjiä ((vuokran) maksajia), niin eiköhän sinne sit saatais konekin mylläämään ja rata alulle. ;)
Vuokrasta vielä, niin olis tällä hetkellä n.282€/vuosi. Eli jo 10 käyttäjää niin maksu/pää ei luulisi olevan mitenkään mahdoton. + suunniteltu 1€/ajopäivä muihin kuluihin; koneetkin maksaa.
Ja minä en siis näistä asioista päätä, kunhan vaan tiedottelen sen minkä saan tietää/muistan.

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #400 : 20.05.05 - klo: 06.33 »
Oliko tuolla edellisessä tapaamisessa paljon porukkaa?? :|
Hpi mt2 18ss

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #401 : 20.05.05 - klo: 07.10 »
4-5 päätä oli paikalla, riippuen miten lasketaan. Eli vielä toinen mokoma lisää, niin alkaisi olemaan tarpeeksi porukkaa kasassa :)

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #402 : 25.05.05 - klo: 19.12 »
Minä tuun ainakin huomenna (26.5.2005) sinne radalle kuuntelee sun muuta. Onko muita tulossa??? :shock:
Hpi mt2 18ss

Poissa Revittäjä

  • Tulokas
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #403 : 25.05.05 - klo: 19.33 »
Minäkin oon tulossa ja mun kaverikin ehkä. Mä tuun ainaki :D
kalusto on savage 21.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #404 : 25.05.05 - klo: 19.37 »
Sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Harrastelija

  • Tulokas
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #405 : 31.05.05 - klo: 11.44 »
Kuinkas kävi,oliko tarpeeksi porukkaa kasassa. Harmi kun olin silloin töissä niin en päässyt tulemaan.
Tulossa jokin polttis.

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #406 : 31.05.05 - klo: 14.02 »
Olihan siellä porukkaa ja jos oikein muistan laskivat että olis kaikkiaan nekin mukaan lukien ketkä ei ollu (ilmeisesti laski ketkä oli sillon ensimmäisellä kerralla) ni jotai 13-15. korjata saa jos oli virhe.

Sanoivat että ilmottelevat lisää netissä mutta en älynnyt kysya minne ilmottelevat tänne vai muualle?? :shock:

Hieno paikka oli ja varmasti sais mieleisen radan tehtyä jos alottavat. Toivotaan!!

Olitko ite ensimmäisellä kerralla? ja milläs kalustolla oot liikkeellä?? :|
Hpi mt2 18ss

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #407 : 31.05.05 - klo: 15.19 »
Tänne ja UA:n sivuille tulee tietoa asiasta kun jotain tapahtuu. Veikkaan että tällä viikolla pitäisi maa-alueen olla meillä.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa kobelco

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #408 : 07.06.05 - klo: 21.06 »
ni onko tuo nyt tulossa siihe riton mäkee?

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #409 : 07.06.05 - klo: 21.09 »
Ei ole vaan Erstantie 13:een eli aika lähelle.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa kobelco

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #410 : 07.06.05 - klo: 21.11 »
ok..oisin kans kiinnostunu noist kimppa ajoist kuha ny vie vähä opettelen ajaa tol autol...ei sitte hävetä..

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #411 : 07.06.05 - klo: 22.10 »
Mikäs tilanne nyt on? Onko jo vuokrattu? ja millos rakennus alotetaa ja tehäänkö sitä talkoo porukassa??  :roll:  ku ei oo oikee mitää tietoo tullu viime tapaamisen jälkee  :(
Hpi mt2 18ss

Poissa Revittäjä

  • Tulokas
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #412 : 13.06.05 - klo: 13.41 »
Onko siitä radasta tullut mitään uutta titoa :?:
kalusto on savage 21.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #413 : 13.06.05 - klo: 16.55 »
Vuokrauspäätös on tehty ja nyt ootellaan että paperit kiertää kaikki byrokratian rattaat UA:ssa ja kunnassa.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #414 : 01.07.05 - klo: 18.04 »
Dodii, hieman uutta tietoa hankkeen etenemisestä. Vuokrapaperit lähtivät tänään (toivottavasti) UA:lle päin eli ensi viikolla, jos Luoja suo, pitäisi päästä tekemään jotain konkreettista radan eteen. Infoa tulee heti kun tiedän taas jotain.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #415 : 02.07.05 - klo: 01.13 »
Moro!

Käväsin tuossa viikko sitten tähyilemässä ratapaikkaa(mikäli on se tyhjä tontti jonkun teollisuushallin ja ontelolaattojen välissä). Onko tuossa asutusta kuinka lähellä? Aattelin vaan, että kuinka nopeasti rupeaa tulemaan valituksia metelistä(ah, tuo ihana tekosyy saada valittaa), jos/kun tuo tontti saadaan ratakäyttöön.

Ja sitten vähän tuon radan käytöstä. Miten tuolle radalle on suunniteltu käyttöoikeus? Lahden UA:n jäsenyys nyt ainakin(kö?), mutta entä muuta? Itse en päässyt paikalle tuolloin 26.5, sillä olin Turussa mummon 80v. juhlissa.

Ja ilmoitelkaa ihmeessä tuon radan vaiheista. Lähinnä koska on tarkoitus sitä ruveta rakentamaan, sillä talkoisiin olen kyllä valmis osallistumaan.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #416 : 03.07.05 - klo: 18.41 »
Radalle pääsee ajamaan kaikki, jotka maksavat ratamaksun eli ei tarvitse olla UA:n jäsen. Maksun suuruudesta ei ole vielä tarkempaa päätöstä. Selviää sitten kun tiedetään tarkemmin mitä radan teko tulee maksamaan.
Talkoot on tarkoitus aloitella heti kun paikka on meillä vuokralla eli hyvinkin  pian jos kunta tosiaan sai paperit postiin perjantaina.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #417 : 12.07.05 - klo: 18.29 »
Rata-alue on nyt sitten vuokrattu ja ensi viikon tiistaina (19.7) klo 18 ois tarkoitus kokoontua paikan päälle sopimaan jatkosta eli kaikki silloin paikalle!
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #418 : 25.07.05 - klo: 20.39 »
Huomenna sitten alkaa ratatalkoot tontin raivauksella eli kaikki mukaan työkalujen kanssa kenellä niitä on saatavilla. Ilmankin saa tulla  :wink:
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa HELLboun

  • Tulokas
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #419 : 27.07.05 - klo: 13.56 »
Eipäs näkynyt ketään eilen olevan paikalla... ??? paikka näytti ihan hyvältä kun kävin katselemassa  :roll: