Kirjoittaja Aihe: Kyosho Scorpion XXL VE  (Luettu 223930 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #390 : 24.07.13 - klo: 10.23 »
Onko muilla ollut sitä ongelmaa että spurri ei pysy suorassa? Mulla se ei kunnolla pysynyt ja kesti varmaan puoli tuntia että sain sen pysymään..
EXC125

Poissa Manskus

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #391 : 24.07.13 - klo: 11.27 »
No just olin pari kuukautta sitten amerikassa...  :undecided:

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #392 : 24.07.13 - klo: 11.54 »
no voi kukka  :laugh: ebayssa näytti olevan 402e plus postit.
EXC125

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #393 : 24.07.13 - klo: 13.14 »
Toi vakioservo menee reikäpäisessa bashauksessa mutta jos oikein nätisti haluu ajaa ni kaipaa nopeampaa.
 Eli oisko esim tämä hyvä http://www.modelsport.co.uk/orion-vortex-vds2-hv-2607-high-torque-servo-7.4v/rc-car-products/373814

tai tämä http://www.modelsport.co.uk/orion-vortex-vds2-hv-1605-high-speed-servo-7.4v/rc-car-products/373813

toki muitaki wp servoja saa ehdottaa.
EXC125

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #394 : 24.07.13 - klo: 14.36 »
Mä en välttämättä nää tarvetta hv servolle koska säätimen bec työntää 5.5 - 6 V, paitsi jos laittaa ulkosen becin ja ottaa virran suoraan akulta. Eli turha maksaa, perus 6V servo riittää..
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #395 : 24.07.13 - klo: 14.57 »
okei.eli rahat säästyy siltä osin. Ei tuossa autossa oikein oo paikkaa mitä pitäs päivittää.. Paitsi ehkä aka:n takarenkaat ja sit ne laparenkaat  :police:
EXC125

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #396 : 24.07.13 - klo: 15.11 »
Nopeempi ja vahvempi normi servo ok
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #397 : 24.07.13 - klo: 16.13 »
Mikä normiservo ois hyvä?
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #398 : 24.07.13 - klo: 16.25 »
okei.eli rahat säästyy siltä osin. Ei tuossa autossa oikein oo paikkaa mitä pitäs päivittää.. Paitsi ehkä aka:n takarenkaat ja sit ne laparenkaat  :police:

AKAn renkaita ei välttämättä pihasuttailuun kannata ostaa mut ne laparenkaat kannattaa! Niillä huomaa sit sen tehon ku pitoja on  :cool:
Servoista hyviä on esim Savöx 1256 20kg. Mulla kyseinen servo Scorpparissa ja MP9:ssä ja oon tykännyt. Tosin se ei ole WP mut talveks sit vakioservo kiinni.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #399 : 24.07.13 - klo: 16.30 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-1256TG-20kg015-Digital-Servo-107536 Tarkotatko tuota?
Tosiaan nuo vakiokumit on  hyvät  siinä mielessä että ei oo ainakaan mulla kulunu vielä yhtään!

Kyllä mää varmaan ne lapakumit  lähiaikoina hommaan :afro:
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #400 : 24.07.13 - klo: 16.45 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-1256TG-20kg015-Digital-Servo-107536 Tarkotatko tuota?
Tosiaan nuo vakiokumit on  hyvät  siinä mielessä että ei oo ainakaan mulla kulunu vielä yhtään!

Kyllä mää varmaan ne lapakumit  lähiaikoina hommaan :afro:

Juuri tuo servo. Vakio kumit tosiaan kestää hyvin mut pitoja ei kauheita ole. AKAt kyllä pitää mut sulaa sit silmissä. Toki jos oikein viimesen päälle haluu renkaiden kanssa pelata, niin vakiot asfaltille, AKAt savelle ja kovalle hiekalle ja Laparenkaat hiekkamontulle  :cool:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #401 : 24.07.13 - klo: 16.54 »
Sä oisit hyvä mainostaja noille lapakumeille  :grin:
Kyllä nuo vakiorenkaiden pidot mulle riittää ja en sitte hommaakkaan niitä aka:n renkaita jos ne kuluu heti.
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #402 : 24.07.13 - klo: 17.09 »
Sä oisit hyvä mainostaja noille lapakumeille  :grin:
Kyllä nuo vakiorenkaiden pidot mulle riittää ja en sitte hommaakkaan niitä aka:n renkaita jos ne kuluu heti.

Kokeile ni tiedät miks mainostan ;)
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #403 : 24.07.13 - klo: 23.28 »
tulipa kokeiltua ajaa hetki 3s 25c lipolla. akku ei menny pilalle,mutta ilmeisesti purku liian hidasta ku pätkivää menoa oli. aiva ku olis pahoja radiohäiriöitä. voiko toi akku aiheuttaa ton vaivan? eli kesken ajon auto ei totellu ohjainta. :huh:

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #404 : 25.07.13 - klo: 06.43 »
Määhän sanoin  :wink:
 Kait se voi...ei siinä varmaan muuta syytä voi olla. Akku syöttää moottorille ja noparille kaiken minkä jaksaa ja "unohtaa" vastaanottimen.
EXC125

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #405 : 25.07.13 - klo: 11.33 »
nyt tilattu 4s akku..sitä odotellessa pitää ajella dbx:llä :roll: kiitoksia empulle :cool:

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #406 : 25.07.13 - klo: 11.51 »
Hyvä niin :azn:  kyllä sillä dbx:lläkin ajelee :)) Ja oleppa hyvä vaan  :smiley:
EXC125

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #407 : 26.07.13 - klo: 15.19 »
Saatan ostaa ne lapakumit vasta talveksi koska se "hiekkamonttu" ei ole mikän maailman paras ja niillä ei voi kumminkaan ajaa muutakuin sitte siinä hiekassa. Mutta sitä 18t pinjonia pitää kokeilla :police:
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #408 : 26.07.13 - klo: 15.30 »
Saatan ostaa ne lapakumit vasta talveksi koska se "hiekkamonttu" ei ole mikän maailman paras ja niillä ei voi kumminkaan ajaa muutakuin sitte siinä hiekassa. Mutta sitä 18t pinjonia pitää kokeilla :police:

Alustan pitää olla tosiaan pehmeähköä et on järkee niillä ajella. Talvella toimivat varmasti hienosti  :cool:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #409 : 26.07.13 - klo: 17.26 »
jes!! just hain postista 4s lipon scorppariin,et pääsee hetken päästä antaan sille runtua :tongue: nopeeta toimintaa tua eurorc:llä :azn:

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #410 : 26.07.13 - klo: 17.32 »
jes!! just hain postista 4s lipon scorppariin,et pääsee hetken päästä antaan sille runtua :tongue: nopeeta toimintaa tua eurorc:llä :azn:

No niin, eiku kuvaa sit tänne nähtäväks  :laugh:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #411 : 26.07.13 - klo: 17.50 »
Hyvä et tuli nopeesti :)
EXC125

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #412 : 26.07.13 - klo: 18.24 »
voisin huomenna josaki välis laittaa parit kuvat. pitää pian tilata parit akut lisää :tongue: oli pakko laittaa infernosta takasiipiki.. :grin: mul vois olla yks pari uusia lapakummeja scorppariin,jos jotakuta kiinnostaa. prolinen tekemät.

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #413 : 26.07.13 - klo: 18.27 »
Ootko ajanut montulla niillä lapakumeilla? Ihan parhautta  :police:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #414 : 26.07.13 - klo: 18.32 »
Mulla on nyt tämmönen inhottava ajotauko kun oon  täällä helsingis.Ois pitänyt ottaa auto mukaan ni  ois voinu käyä radalla vierailemassa  :cheesy:
EXC125

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #415 : 26.07.13 - klo: 19.25 »
en oo koittanu viä montulla. semmonenki aika iso löytyys muutaman kilometrin päästä. ku vaan viittiis lähtiä :wink: tosin en tiä viä kauanko yhdet lapakummit kestää käytös.. talveks niitä aattelin. ku ei perhana ehdi aiva joka päivä ajeleen.

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #416 : 26.07.13 - klo: 19.48 »
en oo koittanu viä montulla. semmonenki aika iso löytyys muutaman kilometrin päästä. ku vaan viittiis lähtiä :wink: tosin en tiä viä kauanko yhdet lapakummit kestää käytös.. talveks niitä aattelin. ku ei perhana ehdi aiva joka päivä ajeleen.

Kannattaa ehdottomasti käydä siellä! Lapakumeilla näkee sen tehon ku pehmeellä hiekalla ajaa.. Keula kokoajan pystyssä  :cool: Mä oon 10 akullista niillä ajanut eikä merkittävää kulumista vielä näy.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #417 : 26.07.13 - klo: 19.53 »
oolrait. pitääpä käydä ens viikon aikana. tänään kumminki vain täs kotosal,ku on tullu otettua tuota olvin valmistamaa janojuomaa :grin: mutta nyt pian eka 4s akullinen suttaamaan :tongue:

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #418 : 26.07.13 - klo: 21.20 »
Jokos sikki on eka akullinen veetty?  :smiley:
EXC125

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« Vastaus #419 : 27.07.13 - klo: 09.13 »
Tulispa team orionilta wp 6s säädin..semmonen menis kyllä pakko hankkia-listalle. :police: Ei tarttis ku säätimen koska noita 3s lipoja löytyy tuon dbx:n myötä.

Uskoisin että kyosholta saattaa tulevaisuudessa tulla scorppari kakkonen sillä 6s säätimellä.
EXC125