Lainaus tonij teksistä.
no minä en suosittele.
en ole nähnyt vielä kenelläkään kiinni tuota moottoria suomessa mcd:ssä eli siitä ei ole tietoa miten istuu. modattavaahan mcd:n käypäseksi tuossa on enemmän kuin peruskoneessa mutta juuri siitä ei ole tietoa että miten paljon.
ja toiseksi osat joutuu aina tilaamaan maailmalta....kaikki vaan ei siitä tykkää etää mitään osia koneeseen ei täältä saa...
Toihan on suora teilaus..
Ois vaan esittäny oman näkemyksensä, ja sit toisekseen toi mitä se kirjotteli, että natsit Joensuu ym ym ei ole mun mielestä kovin ihastuttavaa tekstiä ole..
Kai tosta ottas jokainen joka on etes hiukan ylpee omista juuristaan kipinää alleen, syytellään kuitenkin aika voimakkailla sanoilla, vai mitä itse olet Jari tuosta mieltä??.
Siinä ainakin yksi syy miksi vittuunnuin entisestään noista kirjoituksista.!
Ja kuten kirjoitin, mä en jaksa täällä yleisesti tollasia ruotia enempää, niin that´s it.
Sana on vapaa, mut kannattaa myös miettiä miten sen sanelee.
Jos oli jotain henk koht, niin laittakoon privana.
Mcd on siinä mielessä pöljä auto että siihen ei oikein ole saatavilla ihan sitä itteesä putkipuolella.
Noikin samban putket on pääosin suunniteltu 26cc kisakoneille, joten ne ei takuulla anna parasta vauhtia esim 30,5cc koneella.
Kuten itse huomasin ton gizmon koneen kanssa, pakokäyrä on liian pieni etes maksimille otettuna sylinterin
pakoakaukon kanssa.
Siinä mielessä PHR ois ehkä paras kone tai sit ostaa jonkun putken ja moottorin ja lähettää ne alaa:lle niin varmasti lähtee, tai pelkkä kone jos alaa tekisi putken siihen.
1500€ riittänee aika moiseen tehohirmun rakennukseen.