Päävalikko

Uutiset:

RC10.fi kunnioittaa sivuston perustajan, Heulin (Pauli Helin), muistoa 17.6.2025.

Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä

Aloittaja RangerWalker, 02.02.13 - klo: 00.13

RangerWalker

Loppui "sponssitarrat" ja en säännöistä löytänyt muuta kuin maininnan että numerolle on varattava tilaa 30x50mm .

(Autoissa on oltava vähintään 40 x 60 mm (1:5, 1:8 autot)
tai 30 x 50 mm (1:10,1:12) tila kilpailunumeroille auton
molemmilla sivuilla siten että numero näkyy kierroslas-kijoille ja kilpailunjohdolle selkeästi.)

En viitsisi maksaa tarrafirmoille turhaan jos tuon voi itse maalata koriin.

Onko jotain "fonttirajoituksia" tms?  (yksi tapaus ainakin on jossa annettiin varoitus väärästä fontista/liian isosta numerosta ja jos ei tilannetta korjaa ennen ajoa niin hylätään).

Säännöissä oli myös maininta että katsastuksesta saa numerotarroja mutta ymmärsin ettei näin kuitenkaan ole vaan kauden alussa saa 2 sarjaa ja loput hommattava itse?
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Stilo

goos

Eikös tarroja saa kisapaikalta? Viime vuonna oli ainakin varattu sen verran tarroja että niitä oli riittävästi.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Heuli

Lainaus käyttäjältä: RangerWalker - 02.02.13 - klo: 00.13
Säännöissä oli myös maininta että katsastuksesta saa numerotarroja mutta ymmärsin ettei näin kuitenkaan ole vaan kauden alussa saa 2 sarjaa ja loput hommattava itse?
Maastosarjassa ainakin mennään noin eli kauden alussa jokainen kuljettaja saa 4 numeroa ja jos tarvitsee enemmän niin joko teettää itse tai tulostaa tuolta AKK:n sivuilta itse. Joskus on tullut tehtyä niinkin että tulostaa ihan mustesuihkulla yhden sivun numerolistasta, laittaa alle ohutta kaksipuoliteippiä ja päälle läpinäkyvän teipin niin siinä on valmiit numerotarrat  :wink:

PMi

Lainaus käyttäjältä: RangerWalker - 02.02.13 - klo: 00.13
Loppui "sponssitarrat" ...
Tarroja on ja tarroja saa lisää jos eivät ole päässeet loppumaan, joten eikun kysymään. Mistähän numerosta on kyse niin voi tarkistaa onko niitä.
Power Racing / Awesomatic  / Sanwa / LRP

RangerWalker

Jos kisapaikalta noita kerran saa niin sittenhän kaikki on ookoo!

Ymmärsin vaan kun ekassa kisassa numerotarrat saatiin ettei enempää saa. Olisi hienoa olla kerrankin väärässä.

-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

SS

Pate, nykäise mua hihasta Tikkurilassa niin haetaan varastosta sulle numerot.

Sami #71
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Potski

Moi,

Rohkenin ilmoittautua ekaan oikeaan turistikisaan, ja on vähän jäänyt epäselväksi tuo numero homma. Anonko numeron etukäteen Aakelta (?) vai saavunko paikalle näyttävästi ja numerot jaetaan automaagisesti?

Samppa

RoddeR

Kyosho, elämäni auto.

_valtsu_

Ftt ohjeisto topicista lainattu:

Lainaus käyttäjältä: AAKE K. - 20.11.12 - klo: 09.02
Luokkaa vaihtavat tai uudet kuskit: Laittakaa YV:nä hakemus numerosta luokkaan mitä aiot ajaa (etu- ja sukunimi + luokka).