Kirjoittaja Aihe: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä  (Luettu 2288 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Loppui "sponssitarrat" ja en säännöistä löytänyt muuta kuin maininnan että numerolle on varattava tilaa 30x50mm .


(Autoissa on oltava vähintään 40 x 60 mm (1:5, 1:8 autot)
tai 30 x 50 mm (1:10,1:12) tila kilpailunumeroille auton
molemmilla sivuilla siten että numero näkyy kierroslas-kijoille ja kilpailunjohdolle selkeästi.)



En viitsisi maksaa tarrafirmoille turhaan jos tuon voi itse maalata koriin.

Onko jotain "fonttirajoituksia" tms?  (yksi tapaus ainakin on jossa annettiin varoitus väärästä fontista/liian isosta numerosta ja jos ei tilannetta korjaa ennen ajoa niin hylätään).

Säännöissä oli myös maininta että katsastuksesta saa numerotarroja mutta ymmärsin ettei näin kuitenkaan ole vaan kauden alussa saa 2 sarjaa ja loput hommattava itse?
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #1 : 02.02.13 - klo: 00.18 »
http://www.autourheilu.fi/lajit/pienoisautoilu/saannot/ tuolta kun ottaa FinTrack Tourin mukaisia numeroita esikuvaksi niin pitäisi kelvata.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #2 : 02.02.13 - klo: 00.45 »
Eikös tarroja saa kisapaikalta? Viime vuonna oli ainakin varattu sen verran tarroja että niitä oli riittävästi.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #3 : 02.02.13 - klo: 06.19 »
Säännöissä oli myös maininta että katsastuksesta saa numerotarroja mutta ymmärsin ettei näin kuitenkaan ole vaan kauden alussa saa 2 sarjaa ja loput hommattava itse?
Maastosarjassa ainakin mennään noin eli kauden alussa jokainen kuljettaja saa 4 numeroa ja jos tarvitsee enemmän niin joko teettää itse tai tulostaa tuolta AKK:n sivuilta itse. Joskus on tullut tehtyä niinkin että tulostaa ihan mustesuihkulla yhden sivun numerolistasta, laittaa alle ohutta kaksipuoliteippiä ja päälle läpinäkyvän teipin niin siinä on valmiit numerotarrat  :wink:

Poissa PMi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #4 : 02.02.13 - klo: 09.57 »
Loppui "sponssitarrat" ...
Säännöissä oli myös maininta että katsastuksesta saa numerotarroja mutta ymmärsin ettei näin kuitenkaan ole vaan kauden alussa saa 2 sarjaa ja loput hommattava itse?
Tarroja on ja tarroja saa lisää jos eivät ole päässeet loppumaan, joten eikun kysymään. Mistähän numerosta on kyse niin voi tarkistaa onko niitä.
Power Racing / Awesomatic  / Sanwa / LRP

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #5 : 02.02.13 - klo: 15.10 »
#40

Jos kisapaikalta noita kerran saa niin sittenhän kaikki on ookoo!

Ymmärsin vaan kun ekassa kisassa numerotarrat saatiin ettei enempää saa. Olisi hienoa olla kerrankin väärässä.


-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #6 : 02.02.13 - klo: 18.08 »
Pate, nykäise mua hihasta Tikkurilassa niin haetaan varastosta sulle numerot.

Sami #71
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa Potski

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #7 : 03.02.13 - klo: 09.59 »
Moi,

 Rohkenin ilmoittautua ekaan oikeaan turistikisaan, ja on vähän jäänyt epäselväksi tuo numero homma. Anonko numeron etukäteen Aakelta (?) vai saavunko paikalle näyttävästi ja numerot jaetaan automaagisesti?

Samppa

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #8 : 03.02.13 - klo: 10.33 »
Numerot jaetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Ftt numerotarroja / numeron maalaus turistiin kyssäreitä
« Vastaus #9 : 03.02.13 - klo: 11.21 »
Ftt ohjeisto topicista lainattu:

Luokkaa vaihtavat tai uudet kuskit: Laittakaa YV:nä hakemus numerosta luokkaan mitä aiot ajaa (etu- ja sukunimi + luokka).