Kirjoittaja Aihe: Suuri kännykkä keskustelu!  (Luettu 311409 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1200 : 26.02.13 - klo: 16.33 »
Nyt Nokia julkisti uusia luureja... Hienon näkösiä ja hintasia ovat, ja tarkkaan täytyy harkita nyt, onko se tuleva oma sitten androidi vai windows... 720 houkuttelis ja 520 kans, mutta pitäs se nyt hill climb racing saada,joka taas puoltas huawei ascend g600 hankkimista. Mitenhän, oisko toiveita, että joku hill climb tai muu hyvä sovellus tulis windows kauppaan ilmaseksi, tai onko siellä jo sellasia?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1201 : 28.02.13 - klo: 23.02 »
MyLapsillä on webissä practice niminen palvelu, josta voi katsoa omia harjoituskierrosaikojaan, jos rata on rekisteröity palveluun. Sivu on tosi raskas ladata puhelimeen, joten olen puuhannut siitä kevyempää versiota. Tänään homma eteni sen verran, että sitä kehtaa täällä mainostaa.  :smiley:


Mlaps 1 by pijokela, on Flickr

Yllä on kuva minun ajoistani. Kierroksia voi katsella erillisinä, jos haluaa. Aluksi niistä näkyy vain tilastoja, jotta ruutuun mahtuu enemmän.

Sivusto on osoitteessa: http://m-laps.appspot.com/
Mylapsin palvelu on osoitteessa: http://www.mylaps.com/practice/index.jsp (Tämä on siis se vanhempi versio.)

Puhelimeen linkin saa varmaan helpoiten tästä:
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1202 : 05.03.13 - klo: 21.40 »
Nyt alan olla kolmen vaiheilla tossa puhelinhankinnassa... Vaihtoehtoina Mobistel Cynus T2 http://www.getgoods.de/smartphones-handys-und-festnetz/handys-und-smartphones/hersteller/mobistel/657501/mobistel-cynus-t2-dual-sim-schwarz?c=56351, Huawei Ascend G600 http://www.getgoods.de/smartphones-handys-und-festnetz/handys-und-smartphones/hersteller/huawei/728261/huawei-ascend-g-600-schwarz?c=56391 ja Nokia Lumia 720 http://www.getgoods.de/detail/index/sArticle/740531/sCategory/56421 Olisko kännykkäihmisillä antaa vinkkejä, mitä kannattais ostaa. Olen kohta 14v. ja synttärilahjaksi varmaan ton sit saisin. Pelejä pitäs saaha ja muutenki kiva puhelin olla...
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1203 : 05.03.13 - klo: 22.49 »
Itselläni ollut vuoden verran XCover. Se on muutaman kerran hukkunut, pyörinyt hangessa, lentänyt pitkin asfalttia, tippunut lattialle yms. eikä ole ollut mitään ongelmaa kestävyyden kanssa. Kuorien reunoissa hieman osumajälkeä, ei muuta. Käyttis nyt joskus hieman v**tuilee, mutta nekin ongelmat aina saa korjattua. Kaverit, joilla myös on XCovereita, ovat saanet näyttöjä ja mikkejä rikki. Itse olen ollut tyytyväinen kyseiseen luuriin. Uusi näytön suojakalvo pitäisi hommata, alkaa olla aika kypsä tuo nykyinen.

Laitetaan tuosta xcoverista vielä juttujen jatkoksi hieman tarinaa siitä mitä tuntemani henkilän ko. puhelimelle kävi.

Henkilö kenellä puhelin oli/on on kuuluisa siitä että se saa kaiken hajalle, mutta xcoveri oli poikkeus.
Puhelin joutui ensiksi koiran hampaisiin ja siitä siitä halkesi näyttö (lasi, ei paneeli).
Sitten puhelinta oli tiputeltu enempi vähempi ja lopulta hieman joulun jälkeen puhelin oli mennyt hukkaan..
Keväällä lumien sulattua puhelin sitten löytyi jostain pihapiirin lumikasan jäännöksestä, päivän se sitä kuivasi ja latasi akun.
Puhelin alkoi toimia niin kuin uusi, lukuun ottamatta pientä lämpenemistä.
Satunnainen ajaja.

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1204 : 16.03.13 - klo: 13.29 »
Taas pikku kikkailua. Latauksessa versio 1232.5957.1308.1.

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1205 : 08.04.13 - klo: 14.58 »
Jep, kamera parani ja pari valintaa muuttui, muuten en hirveäati eroa huomannut vanhaan. Voi toki että
unohdin mainita jotain, päivityksestäni on jo aikaa... Hyvään suuntaan kuitenkin on menossa.

Mielenkiinnolla odotan mitä "Blue" saa aikaan puhelimessa ja kotikoneessa. Nokia saisi myös tuoda vähän
kärkkäämmin muutamia asioita Symbianin puolelta. Tietysti jos vertaa Symbiania ja WP8:aa niin Symbiania
en ottaisi enää takaisin, en missään nimessä vaikka moni asia oli siellä paremmin. WP on silti parempi kokonaisuus omasta mielestäni.

Anteron käyttäjät, ladatkaahan eWeather HD, siinä on Forecan tiedot ja toimintoa- / vidgettiä ihan tarpeeksi..

Tallennustilan tiedot ilmaantui:



« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo: 15.07 kirjoittanut Peku »

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1206 : 08.04.13 - klo: 15.18 »
Itselläni E71 ollu viimeinen Nokia (ja edelleen kakkosluurina)ja sen jälkeen ainoastaan erilaisia Android kapuloita. Periaatteeni on se että niin kauan kuin Nokia veljeilee Microsoftin kanssa niin tähän talouteen ei sellaista tule. Eniten nuissa uusissa WP luureissa häiritsee jo "oksennuksen" väriset laatat päänäytöllä, se riittää. Seuraava luuri tulee olemaan luultavasti Iphone 5s, taloudesta löytyy useita Applen tuotteita jotka ovat osottautuneet erittäin hyviksi.
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1207 : 08.04.13 - klo: 17.58 »
No johan on värikästä (20 sävyä) oksennusta! :grin:
Itse asiassa mulla on E72 varapuhelimena koska E71:n pudotin järveen. Pakko sanoa että ovat Nokian parhaimmistoa, wanhoja
puhelimia jos muistellaan, akun kesto ja käytettävyys jotain todella hienoa, ainakaan omissani ei ole ollut koskaan mitään vikoja.
Toisaalta on tuo Galaxy S3 joskus käytössä, mukulat kun pelailevat 7" kiinan ihmeellä nykyään. Mun mielestäni OKSENNUS RULES!!! Tietysti 5s will be amazing kuten viitonenkin :roll:
« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo: 13.05 kirjoittanut Peku »

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1208 : 09.04.13 - klo: 00.55 »
Mulla Nokian Lumia 900 ollu käytössä alle kuukauden ja on kyllä aika p*ska.
Miinuksia ainakin
- muistikortti paikka puuttuu, todella p*skamainen laittaa musaa ton zunen kautta ku eka pitää ottaa musat vanhasta puhelimesta koneelle johon menee ainakin 10min, sit ne pitää laittaa zuneen ja sit zunesta puhelimeen johon menee taas 10min ku oikeessa puhelimessa tää ois hoidettu niin että muistikortti vaa uutee puhelimee kii ja siihen menee aikaa about 2min.
- soittoääntä/hälytysääntä ei voi valita musiikkikirjastosta.
- teemaa ei voi vaihtaa, on vaa valkonen tai musta :angry:
- Bluetoothilla ei voi lähettää/vastaanottaa musiikkia, kuvia, videoita. mihin hemmettiin tota bluetoothia tarvii jos sitä ei voi käyttää mihinkää? vai onks tää puhelin jo rikki?

plussaa nyt on
- nopea netin selaus
- suht nopeat toiminnot
- nopea viestien kirjoitus
- hyvät pelit ja sovellukset :azn:

nyt jos tosta viel sais rahat takas ni ostaisin kyl Samsung S2 tai jonkuu HTC:n kännyn. viiminen kerta ku ostan mitää p****a Windows puhelinta :angry:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1209 : 09.04.13 - klo: 06.26 »
Mulla Nokian Lumia 900 ollu käytössä alle kuukauden ja on kyllä aika p*ska.
Miinuksia ainakin
- muistikortti paikka puuttuu, todella p*skamainen laittaa musaa ton zunen kautta ku eka pitää ottaa musat vanhasta puhelimesta koneelle johon menee ainakin 10min, sit ne pitää laittaa zuneen ja sit zunesta puhelimeen johon menee taas 10min ku oikeessa puhelimessa tää ois hoidettu niin että muistikortti vaa uutee puhelimee kii ja siihen menee aikaa about 2min.
- soittoääntä/hälytysääntä ei voi valita musiikkikirjastosta.
- teemaa ei voi vaihtaa, on vaa valkonen tai musta :angry:
- Bluetoothilla ei voi lähettää/vastaanottaa musiikkia, kuvia, videoita. mihin hemmettiin tota bluetoothia tarvii jos sitä ei voi käyttää mihinkää? vai onks tää puhelin jo rikki?

plussaa nyt on
- nopea netin selaus
- suht nopeat toiminnot
- nopea viestien kirjoitus
- hyvät pelit ja sovellukset :azn:

nyt jos tosta viel sais rahat takas ni ostaisin kyl Samsung S2 tai jonkuu HTC:n kännyn. viiminen kerta ku ostan mitää p****a Windows puhelinta :angry:

Muistikortti ja bluetooth puhelimessa.. No olihan ne joskus aikanaan kovia ominaisuuksia :)
Nykyään Skydrive ajaa saman asian.
Niitä teemoja on melkein 20kpl erillaisia, löytyy asetuksista.
Soitto ja hälytysäänen voi ottaa kirjastosta tai mistä tahansa puhelimessa olevasta biisistä. Vaatii apsin. Nokian oma on siinä ihan hyvä, saa itse leikata soittoääni pätkän haluamastaan kohdasta.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1210 : 09.04.13 - klo: 07.32 »
Niin, elämä on valintoja täynnä. Lumia 920:n 32gb tallennustila riittää minulle oikein hyvin ja puhelin näkyy ulkoisena
kovalevynä ainakin win8:ssa. Kuten aiemmin sanoinkin että Symbian puolelta kaivataan ominaisuuksia wp alustalle ja
uskon että niitä vielä tulevaisuudessa ilmaantuu... Toivottavasti...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1211 : 09.04.13 - klo: 12.05 »
Nyt reilu pari kuukautta 920 käyttöä takana ja tyytyväinen olen pääosin.
Joitain pieniä kummajaisuuksia tulee kirottua, tai sitten kyse on vain asetuksesta jota en vain ole jaksanut kaivella kun ei sen enempää häiritse.

Yksi on toi viime puhelut.

On se ny hitto että mikäli olet soitellut yhden kaverin kanssa päivän aikana useemman kerran niin näytössä näkyy jokainen tapahtuma...
Eli...
Vastaamaton puhelu Torsti
Vastattu puhelu Torsti
Soitettu puhelu Torsti
Vastaamaton puhelu Torsti

Kiva siinä on kaivella kaveria jolle on soittanut toissapäivänä, kun on sattunut välissä olemaan soittorumba päivä.

Mikäli tuo on asetus niin kertokaa laiskalle mistä se löytyy.

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1212 : 09.04.13 - klo: 13.02 »
Ite meinasin vaihtaa johonki lumia malliin kun galaxy s3 sanoo itsensä irti, MUTTA enää en aio. Niin paljon huonoa kuullu niistä. Toki olen kuullun myös hyvää, se onkin ollut enimmäkseen täältä lukemalla.

Samsung on pirun hyvä ja toimii ku ajatus.

Ainoa mistä en tykkää, on se kun menee Chromen selaimella RC10.fi sivulle nii se ilmoittaa joka kerta kun klikkaat jonnekkin, että ''sivusto käyttää sovellusta Tapatalk, Haluanko tietää siitä lisää'' tai jotain tohon tyyliin.

Sekin ongelma on hoidettu esim. sillä että menee eri selaimella tälle sivulle. Mut olishan se kiva kaikki hoitaa samalla selaimella.
Traxxas bandit vxl

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1213 : 09.04.13 - klo: 13.13 »
Mikäli tuo on asetus niin kertokaa laiskalle mistä se löytyy.

Olisikin asetus, toivottavasti korjaavat asian, emme me ole "amerikkalaisia" jotka haluavat nähdä joka ikisen
ko. tiedon. TässäKIN kohtaa saisivat ottaa mallia Symbianista.

Oletkos HOKE huomannut onko etukameran taakse ilmaantunut pölyhiukkasia?
Omassani on, jatkossa tiivistävät ilmeisesti paremmin. Minua ei ko. juttu haittaa koska en ole niin turhamainen
että ottaisin itsestäni valokuvia etukameralla vaikka GlamMe - sovellus onkin saatavilla. Videopuheluita koitin
noin 5 vuotta sitten mutta se ei ole minun juttuni... Huollosta en ole tiedustellut että meneekö tuo pölyyntyminen
takuun piikkiin, tässä silti hyvä syy vihaajien vihata. :roll:

Poissa Jerzuuh34

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1214 : 09.04.13 - klo: 20.29 »
Mulla on nyt ollu se Samsung Galaxy Ace Plus jonku vähä päälle kuukaude, ja voin sanoa että hyvä puhelin. Kaikki mitä puhelimelta vaadin on täs. Tarpeeks hyvä kamera (5mpx), paljon sisäistä tallennustilaa (3gt), Android (vanha tosin, mutta ei häiritte mua ainakaa), jne.
-Tamiya M-05 Mini Classic
-Crono 4wd Crossi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1215 : 09.04.13 - klo: 20.37 »
Ei näy pölyhiukkasia etukameran linssin alla.

Pieni kestotestikin on tullut tehtyä... Onnistuin yhtenä päivänä tiputtamaan puhelimen kolme kertaa... Kaksi nästä pudotuksista minuutin sisään :embarrassed:
Puhelimessa on Nokian oma kumisuojus.
Ei naarmun naarmua tietenkään missään... Ei edes tiltannut, vaan kaikki toimi täydellisesti.

Ensimmäinen puhelin itsellä joka on selvinnyt pudotuksesta täysin vahingoittumattomana.
En toki yleensä onnistu pudottamaan puhelinta hyvä jos kertaakaan vuodessa... Nyt sitten kolme pudotusta samana päivänä pisti kyllä jurpimaan ja kauhulla piti katsella kävikö kuinkaan.

Poissa puu-ha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1216 : 11.04.13 - klo: 11.09 »
2 viikkoa opetellut Lumia 800 käyttöä, kun työn takia joutui ottaan. Hermot menee varsinkin tuo äänen voimakkuuden säätö. Kyllä android oli vaan parempi, ei siitä mihinkään pääse.

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1217 : 11.04.13 - klo: 11.23 »
2 viikkoa opetellut Lumia 800 käyttöä, kun työn takia joutui ottaan. Hermot menee varsinkin tuo äänen voimakkuuden säätö. Kyllä android oli vaan parempi, ei siitä mihinkään pääse.

Ihan mielenkiinnosta, mikä siinä androidissa oli parempaa? Sulavuus, toimintavarmuus vai tietoturva? Jos Lumian käyttöä pitää viikkotolkulla harjoitella ni kannattaa katsoa peiliin.. ei millään pahalla :)

ps. äänenvoimakkuuden säätöön on puhelimen kyljessä ne kaksi nappia.. toisesta menee pienemmälle ja toisesta isommalle.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Tonol

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1218 : 11.04.13 - klo: 21.07 »
Itellä ei ollut ainakaan mitään ongelmia siirtya HTC Desirestä Nokia lumia 800:seen. Kyl siinä pari päivää meni tottua winphoneen mutta ei sentäs viikkoja
Ja mitä tuohon käyttikseen tulee, ni oon ollu enemmän ku tyytyväinen, varsinki ku koneellaki käytän win8
« Viimeksi muokattu: 11.04.13 - klo: 21.11 kirjoittanut Tonol »

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1219 : 11.04.13 - klo: 21.59 »
Mikäli tuo on asetus niin kertokaa laiskalle mistä se löytyy.

Olisikin asetus, toivottavasti korjaavat asian, emme me ole "amerikkalaisia" jotka haluavat nähdä joka ikisen
ko. tiedon. TässäKIN kohtaa saisivat ottaa mallia Symbianista.

Oletkos HOKE huomannut onko etukameran taakse ilmaantunut pölyhiukkasia?
Omassani on, jatkossa tiivistävät ilmeisesti paremmin. Minua ei ko. juttu haittaa koska en ole niin turhamainen
että ottaisin itsestäni valokuvia etukameralla vaikka GlamMe - sovellus onkin saatavilla. Videopuheluita koitin
noin 5 vuotta sitten mutta se ei ole minun juttuni... Huollosta en ole tiedustellut että meneekö tuo pölyyntyminen
takuun piikkiin, tässä silti hyvä syy vihaajien vihata. :roll:

Tuo pölyyntyminen voi sitten aiheuttaa sen, että etäisyysanturi ei toimi. Eli puhelun aikana näyttö ei sammu. Kova puhallus kuulokkeen kohdalta viistosti etukameraa päin auttaa. Menee myös takuuseen.

Tuo puhelulostaus on ihan hanurista, mutta Nokian koulutuksessa jätkä jopa kehui ominaisuutta kun itse moitin.
Olin työni puolesta loppuvuonna todella paljon tekemisissä juuri 920:n kanssa ja käytin kahta lumiaa päivittäin.

Entisenä iPhone miehenä olin aluksi todella innoissani, mutta nyt viime kuukausina on alkanut tulla iso ikävä iphonea, ja luulen että taas loppuvuonna kun uus iPhone ilmestyy, tulee se taskuun.

Lumiassa alkaa pikku jutut ärsyttämään ja niitä tulee päivittäin lisää.

Poissa MitsuEvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1220 : 11.04.13 - klo: 22.17 »
Tässä kun oon lueskellut ihmisten mielipiteitä eri kapuloista niin täytyy sanoa että Lumiassa on sellasia ominaisuuksia jotka olis kivoja omassa puhelimessa. Käyttis vaan ei iske. Sellanen asia on kans noussu esille että iPhonessa on kuulemma turhan iso luku hintalapussa, täyttä bs:ssää kyllä omasta mielestä. Se, että puhelin tuntuu kädessä hyvältä, käytettävyys on helppoo ja sujuvaa, pienet asiat jotka tekee käytöstä miellyttävää on juuri sellasia asioita joista voi maksaa. Eräs nimeltämainitsematon känny on kuin suoraan ämpärimuovista valettu, ei se anna kovin laadukasta vaikutelmaa alumiinirunkoon verrattuna.

Ja se näyttö. Ei sen tarvi niin hirveen iso olla, menee käyttömukavuus kun pitää kahdella kädellä pitää puhelimesta kiinni että yltää näytön toiseenki laitaan. Eikä haittaa vaikka näyttö reagoi hyvin kosketukseen.

Tässä siis omia pähkäilyjä eri puhelimista. Android kokemuksert löytyy Samsung Galaxy Tab 2 laitteen käytöstä, ei kai se paljon puhelimen käyttiksestä eroa jos samaa nimeäki tottelevat. iPhonea on tullu jokunen vuosi käytettyä, jailbreikin jälkeen täytyy sanoa että mahtava puhelin.

Poissa an7t1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1221 : 21.04.13 - klo: 21.39 »
Onkos porukalla ollut tapatalkissa sellasta ongelmaa että ei suostu näyttää topiceissa olevia kuvia? Osa kuvista kyllä näkyy mutta joidenkin kohdalle jää joko pieni musta laatikko tai kuvan kokoinen laatikko mutta kuvaa ei näy. Saako tätä jostain asetuksista säädettyä? Ei ole nettiyhteyden vika.

Sent from my phone using Tapatalk 2
Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1222 : 23.04.13 - klo: 23.26 »
Monesta suunnasta olen kuullut että 920 lumialla tulee herkemmin kirjoitusvirheitä kuin monella muulla puhelimella.
Kokeilimpa asetuksista laittaa kosketusnäytön herkkyyden herkästä tehdasasetuksesta normaali asetukselle... Tarkkuus parani viestejä näpytellessä selkeästi.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1223 : 30.04.13 - klo: 07.07 »
Itsellä samsung galaxy s2 plussa on toiminut hyvin.eilen vasga sain mutta ainakin tähän asti olen ollut tyytyväinen:)
EXC125

Poissa MrSuomi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1224 : 30.04.13 - klo: 18.53 »
Itsellä on Samsung Galaxy S2 ja siihen sitten on vielä tuo Book-case juttu.

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1225 : 30.04.13 - klo: 22.28 »

Muistikortti ja bluetooth puhelimessa.. No olihan ne joskus aikanaan kovia ominaisuuksia :)
Nykyään Skydrive ajaa saman asian.

Ei skydrive sentään bluetoothia voi kaikilla osa-alueilla korvata. Eikä kyllä muistikorttiakaan.

Poissa Manskus

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1226 : 30.04.13 - klo: 23.08 »
Itseltä löytyy taskusta iPhone nelonen ja on ollut mahtava puhelin.

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1227 : 30.04.13 - klo: 23.12 »
Nyt on tullu hyvä FB sovellus WP8:lle:


Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1228 : 30.04.13 - klo: 23.28 »
Uusin firman kautta tullut kännykkä on Lumia 920. Toistaiseksi ihan tyytyväinen ollut siihen. Voidaan liittää helposti yrityksen infraan (sähköposti/lync/etähallinta) ja ne aktiiviset tiilet (vaikka näyttävätkin rumalta) ovat käytännössä yllättävän käteviä. Kamera on hyvä ja Skydrive palvelu toimii moitteettomasti/helposti puhelimen kanssa.

Henkilökohtiasesti en näe tuossa puhelimessa mitään suurta vikaa. Tosin näen myös paljon henkilöitä jotka ovat periaatteesta mikkisoftaa vastaan, vaikka google/apple on kohta vastaavassa asemassa kuin mikkisofta aikoinaan ;)

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1229 : 07.05.13 - klo: 20.52 »
Ai teillä toimii lync. Meidän firmassa se ei toimi. Applen laitteilla kyllä, mitta ei mikkisoftin. :D